"Hay sıçayım niye burda hyunjin var şimdi."
"Boş ver bakma onlara." dedi soobin.
"Ben bakmasam onlar bakıyo bize amk."
"Sus lan." dedi jisung. Gittiğimiz yerde hyunjin ve onun çetesi vardı.
"Maşallah her renkten var gök kuşağı mübarek." dedi giselle. Hepimiz gülüyorduk. (arkadaslar hyunjin siyah sacli bu arada ben gerizekalı oldugum icin siyah diye kahverengi sac seysini koymusum pardon ya)
"Haklısın." dedim.
"Neyse ben bir tuvalete gidiyorum." ayağa kalkıp tuvalete doğru ilerledim ve bir kabine girdim işim bitince ise elimi yıkarken bilin bakalım kim geldi.
Hyunjin aaa ne kadar şaşırtıcı bir isim değil mi? Hyunjin beni duvara doğru itekledi. Çok yakındık off.
"Selam." ona cevap veremiyordum çünkü gözlerine ölmüştüm resmen.
"N'oldu şimdide gözlerime mi taktın?" hyunjin'in dddiği şey ile kendime geldim ve onu iteklemeye çalıştım tabii bir işe yaramamıştı hâlâ aynı pozisyondaydık maalesef.
"Ne istiyorsun hyunjin? Ayrıldık işte?"
"Hadi ama doğruyu söyle hep beni konuştuğun için beni özlüyorsun." aslında içten içe onu özlesemde yaptığı şeyler hiç affedilecek birşey değil.
"Evet çok özlüyorum." dedim ve yavaşça dudaklarını öptüm. Onun gevşediği anı anlayıp son gücümle onu itekledim ve kaçmayı başardım.
Hyunjin
"Kaç bakalım kaç en fazla ne kadar kaçabilirsin ki?" dedim jeongin kaçarken. Bende artık tuvaletten çıkıp bizimkilerin oraya gittim ve sandalyeye oturdum.
"Daha demin ne yaşandıda jeongin öyle koşarak onalrın yanına gitti?" hepsi bana bakarken konuştum.
"Jeongin'i sıkıştırdım oda kurtulmak için beni öptü sonra beni itekleyip kaçtı bu kadar."
"Ha tamam oda olur." dedi yeonjun.
"Niye ne bekliyordunuz sevişmemizi mi?"
"Evet." dedi jennie.
"Hemen."
"Off fazla abartıyorsun ya sana sevgili mi yok herkes peşinde senin." dedi minho.
"Off olsun jeongin çok ayrıydı."
"Ne jeonginmiş be." dedi jisoo.
"Jeongin'den orta okuldan beri hoşlanıyormuş ve 9. sınıfta açılmış ona çocuk ona olmaz annem kızar demiş, sonrada jeongin buna 10. sınıfta açılmış ve aşkları 12. sınıfa kadar sürdü 12. sınıfta ayrıldılar tüh angst oldu sonu." dedi karina.
"Ben bundan 10 sezonluk dizi çıkarırım."
"Yalnız bu daha son değil ben jeongin'i öyle kolay kolay bırakmam."
"Aman be yeter biz burda eğlenmeye geldik sen hâlâ jeongin diyorsun." dedi jennie. (gittikleri yer bar bu arada haberiniz olsun)
"Siz dans edin o zaman." dedi yeonjun.
"Gel hadi jisoo." dedi jennie. İkisi dans etmeye başladı. Sonra ise jeongin ile jisung ayağa kalkıp dans etmeye başladı benle minho'da fırsat bu fırsat oraya gittik. Herkesin arasında jisung ile jeongin'i bulmak çok zordu ama en sonunda bulduk. Minho hemen jisung'u alıp tuvalete götürmüştü bile.
Bense jeongin ile kalmıştım. İkimiz sadece birbirimize bakıyorduk.
"Lütfen bu güzel gecemi bölme hyunjin bıktım artık." jeongin'in bu dediği şey ile kendimi bok gibi hissetmiştim.
********
Can sıkıntısından yazdım bu yüzden baya boş bir bölüm oldu neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only for a minute////hyunin
FanfictionJeongin kantinden sevgilisi için çikolata alıyordu. Ama nerden bilebilecekti ki o sevgilisine vereceği son çikolatanın olduğunu. -------- yan shipler:minsung,kariselle,yeonbin,jensoo,winning ve taegyu !ANGST DEGİL!