6

257 31 8
                                    

Hyunjin

Evet okul bitmişti sırada üniversite vardı. (arkadaşlar önceki bölümde üniverste yazdiysam çok pardon ya) Ama jeongin olmadan kazansamda hiç bir fayda etmiyordu. Gerçekten sadece bir kız yüzünden ilişkim bitmişti. Ne yapsam boştu artık. En azından jeongin ile aynı üniversiteye gidebilirim belkide umuduyla sevinebiliyordum.

Bana Busan'ın orası çıkmıştı acaba jeongin'e ne çıkmıştı. Valizimi hazırlayıp busana trenle gitmeyi planlıyordum. Artık evde kalmak istemiyordum. Tek yaşıyordum. Ailem ile aram kötü olsada para gönderiyorlardı. Bu gün yüklü miktarda para gönderdiler çünkü jeongin ile ayrıldığımı ve benim nasıl birisi olduğumu biliyorlardı. Hemen gideceğimide biliyorlardı bu yüzden para gönderdiler.

Tren yerinin oraya gittim ve bilin bakalım orada kimi gördüm. Jeongin'i. Ama yanında arkadaşlarıda vardı. Ne yani hepsi aynı yeri mi kazandılar yoksa jeongin'i uğurlamaya mı geldiler? Hiçbir fikrim yoktu. Ama ben artık jeongin ile uğraşmayı bırakmıştım. Beni sevmiyordu. Zorlada sevdirecek değilim herhalde.

Tren geldiğinde herkes trene binmişti. Bende binip kalacağım odanın oraya gittim. Giderken herkes arkadaşlarına,ailesine,sevgililerine veya başka kişilere el sallıyordu. Odaya girince hemen yerleştim. Sadece uyuyacaktım.

________

Uyandığımda varmamıza az kalmıştı. Bende valizi olduğu yerden çıkartıp varmamızı bekledim. Vardığımızda hemrn yurda doğru gittim ve odaya geçtim. Odada herkes ikili yatıyordu tahminimce. Çünkü 2 ayrı oda vardı. Bir tanesine geçip yerleştim. Yerleşirken çantamdaki bileziği ve çift yüzüklerinden bir tanesini gördüm. Bileziği bana jeongin hediye etmişti yüzükler ise jeongin ile beraber takıyorduk. Atmayı düşünmediğim için bir çekmeceye koydum.

Odadan çıktıktan sonra koltuğa oturdum ve telefonumu elime aldım.

salak hyunjin ve diğerleri

hyunjin
pişt yurtta kalmayan var mı

jennie
ben ve jisoo kalmıyoruz
beraber ev tuttuk

minho
bende yurtta kalmıyorum
ev tuttum bir arkadaşımla

yeonjun
kiminle lan

minho
sanane lan

jisoo
bi kavga etmeyin amk

karina
he ya bi susun

hyunjin
neden
sevgilinizle mi buluşacaksınız

jisoo
lan sus be sus komik değil

yeonjun
jisoo sakin ol askoo

jisoo
gerildim adama al parayı git diyorum sende gel diyo

jennie
kim

jisoo
bir tane dilenci

karina
NFHSLFHDLWJXKSMABJDHEJSGJEGDKDHEKDHDKEH

yeonjun
komik değil

karina
değil zaten

minho
karina sen niye agresifsin

karina
keyfime sor asko

minho
tamam

hyunjin
lan oda arkadaşım geldi galiba
ananı avradını
ben gidiyorum baybay

minho
bu şimdi oda arkadaşını siker
(görüldü 16:50)

Telefonu kapatıp kapının oraya gittim. Gördüğüm kişi ile ağzım açık kaldı. Oda şaşırmış olacak ki onunda ağzı açık kaldı. Tahmin edin bu kimdi.

Evet jeongin.

"Cidden mi?" dedi jeongin.

"Geç geç yemem seni."

"Yeme zaten."

"Yemem zaten." dedim. Önden jeongin arkasından ise ben gittim.

"Ya niye sen ya."

"Git başka birileriyle anahtarını değiştir kalmak istemiyorsan."

"Odaları kontrol ediyorlarmış yurt kapanmadan önce. Anahtarları değiştirirsen kabus gibi bir ceza alıyormuşsun."

"Sen nerden biliyorsun peki?"

"Babam bir zamanlar burada kalmış. O anlattı bana."

"Peki başka birinde kalırsan?"

"Sorun yok. Ama oda arkadaşının bundan haberi olması lazım."

"Peki." dedim ve koltuğa oturup telefonu açtım.

"Şu oda senin."

"Banyo yok mu?"

"Odaların içinde var."

"Tamam." dedi jeongin ve kendi odasına geçti. Bana soğuk davranacak falan sanmıştım ama hiçte öyle olmadı.

salak hyunjin ve diğerleri

hyunjin
lan oda arkadaşım jeongin

Yazdığım gibi telefonu kapattım.
________

Tahmin etmişsinizdir zaten az çok

Pel açıklama yapmıyacam ama lütfen oy verin ve görüşürüüz

Only for a minute////hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin