-𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕖𝕒𝕝 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕪𝕠𝕦 𝕡𝕥. 𝟚-

711 10 1
                                    

𝑜𝒾𝓀𝒶𝓌𝒶
𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘩𝘢𝘥 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘧𝘢𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘥𝘢𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘨𝘪𝘧𝘵𝘴, 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘴. 𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘦𝘭𝘴𝘦.
𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘴 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘯𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘨𝘢𝘮𝘦. 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘢 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥. 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳.
"𝘵𝘰𝘳𝘶! 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺!" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮. 𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮. 𝘱𝘶𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 "𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶!" "𝘶𝘮𝘮... 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘺𝘴, 𝘣𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘣𝘰𝘹. "𝘪 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵!" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦.
𝘰𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘹, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘸𝘣𝘦𝘳𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘴. "𝘸𝘰𝘸! 𝘵𝘩𝘦𝘺'𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭, 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮!" 𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳. "𝘺-𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘴𝘦𝘮𝘣𝘭𝘦 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶..." 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘺𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘴𝘱𝘦𝘦𝘤𝘩𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘭𝘵𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘪𝘯𝘵. "𝘸𝘦𝘭𝘭, 𝘵𝘩𝘦𝘺'𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶," 𝘴𝘩𝘦 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮.
𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘢𝘯 𝘖 𝘴𝘩𝘢𝘱𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘤𝘳𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘤𝘬. "𝘪'𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺," 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘸𝘬𝘸𝘢𝘳𝘥𝘭𝘺. "𝘣-𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦, 𝘪-𝘪'𝘮 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘪𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘳!" 𝘴𝘩𝘦 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘴, 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵.
"𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦 𝘢𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘳, 𝘯𝘰𝘸 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰 𝘰𝘧 𝘮𝘦, 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨," 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘴, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧. 𝘶𝘯𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘨𝘰 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘩𝘦𝘳, 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘹 𝘰𝘧 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘸𝘣𝘦𝘳𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. 𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶, 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘴𝘩𝘪𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨.
"𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨?" 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬, 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘫𝘢𝘤𝘬𝘦𝘵 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴. "𝘰𝘩 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨" 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴.
𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘶𝘯𝘣𝘦𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰. 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘯 𝘶𝘯𝘦𝘢𝘴𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘴𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶. 𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭.
"𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦?" 𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭. "𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴?" 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥. "𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘳𝘦𝘫𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳, 𝘪 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘴𝘵 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘮𝘴" 𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘢𝘮𝘢𝘵𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘺𝘴, 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘭𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳. 𝘥𝘶𝘮𝘣𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘮𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭. "𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳 𝘴𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦" 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳. "𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘪𝘵𝘤𝘩" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘦 𝘥𝘪𝘳𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯.
𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘷𝘦. "𝘸𝘩𝘺'𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬?" 𝘩𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘯 𝘪𝘳𝘬 𝘮𝘢𝘳𝘬 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘥. "𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘦" 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘺 𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘭𝘺 "𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦'𝘴 𝘥𝘦𝘢𝘥 𝘴𝘰 𝘪 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘳𝘥 𝘪𝘵" 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨. 𝘰𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘢𝘤𝘵𝘴 𝘩𝘶𝘳𝘵, 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘢𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘩𝘰𝘮𝘦.

˜"*°•.˜"*°• haikyuu boyfriend scenarios •°*"˜.•°*"˜Where stories live. Discover now