-Almanya'nın Gözünden-
Burslu olarak gitmek istediğim okul, beni babam yüzünden beni reddetmişti...
Bu sebepten dolayı bende o herkesin gittiği iğrenç yurtları olan ve ergen kaynayan bir okula gittim. Ve hâla gidiyorumda yoldayım yürüyorum. Okula geldim. Hemen oda bulmalıyım, o yüzden müdürün odasına girdim.
Almanya : Merhaba hocam! Oda anahtarı verir misiniz.
İngiltere : Bana niye soruyorsun alsana.
Almanya : ...
İngiltere : Ne bön bön yüzüme bakıyon alsana.
Hemen anahtarı alıp çıktım. Ama bir sorun var. Hangi anahtarı aldığımı bilmiyorum. Elimdeki anahtarın üstünde 34 yazıyor. O kadar fazla yazılar silinmişki ne yazıyor anlamadım. Odamı aramaya koyuldum.
~10000000000 saat sonra~
Sonunda odamı bulmuştum hemen kapıyı açıp içeriye baktım. Hemen temizlemem gereken bir çöplük ev ile karşılaştım. En azından yatak var. Hemen yatağa bavulumu koydum ve hızla açtım. Elime eldiven giydim, camları, rafları, dolapları, masaları, yerleri bir güzel sildim. Saate baktığımda saat 06.23dü saat 07.00 olmadan sınıfa gitmem lazımdı. Yerleri silmeyi bırakıp okul kıyafetimi giydim ve favorim olan kırmızı kırvatımı ...
Çantama kitapları koydum. 2 kalem 1 silgi bitti bu iş. Çantamı alıp sınıfa gittim. Sınıfa gidemedim doğrusu. BU NASIL SINIF AM- Herneyse. Random bir sıra bulup oturdum. Ön sırada bir çocuk oturuyordu. Çok tanıdık geldi çok... Biraz dış görüşünü anlatayım, koyu mavi gözleri var, masasında bir uşanka var, boyu çok uzun, hafif gevşemiş kravatı var ve bir de çok se- LAN
Fransa : AYAĞA KALKIN LAAN! HERKES TELEFONLARINI MASAMA KOYSUN SINAV YAPACAM LAAAN
Tövbe Estağfurullah bu nasıl hoca. Telefonumu yanıma almadım gitmedim bu yüzden. Herkes telefonunu bırakınca kağıtları dağıttı. Matematik hocasıymış. Kağıda baktımda çok kolaydı 1. Sınıf öğrencisi bile yapar. Hemen bitirdim ve hocaya verdim. Hoca kağıda bakınca şaşırmıştı yoksa yanlış mı yaptım.
Fransa : Alman 100 aldın...
Bütün sınıf bana baktı önümdeki çocuk hariç.
(...)
Zil çalmıştı hoca gıcık sesiyle bağırdı. Benim önümdeki çocuk ile arkadaş olmalıyım çok tanıdık geliyor. Yanına gittim daha doğrusu oturdum.
Almanya : Merhaba
Rusya : Merhaba?
Almanya : Çok tanıdık geldinizde acaba adınız nedir?
Rusya : Rusya, senin adın ne?
Almanya : Almanya arkadaş olmaya ne dersin?
Rusya : Olur derim.
Almanya : Peki baban kim?
Rusya : Sovyetler Birliği
Almanya : Ne...
NE BU O MU OHA O KADAR YAKIŞIKLI OLMUŞ Kİ AYRICA ÇOK DEĞİŞMİŞ OHAA.
Rusya : Senin baban kim?
Almanya : Söyleyeceğim ve birini hatırlayacaksın.
Rusya : Kim hadi söyle
Hafif sırıtmış bana bakıyordu. Neden güldü acaba?
Almanya : Babanın düşmanı
Rusya : ... Ressam abi mi?
Almanya : Maalesef
Rusya bir süre yüzüme baktı çocukluk arkadaşı olduğumuzu hatırladı galiba ve bana sarıldı kısa sürdü ve sonunda geri çekildi. Dışarı çıkmayı teklif etti bende kabul ettim. Onunla eskiler hakkında konuştuk. O kadar çekici konuşuyordu ki sen görsen aşık olursun bir saniye- BEN AŞIK MI OLDUM!? Senaryo hatası olmalı daha 1. Bölümdeyiz.
~Bölüm Sonu~
421 Kelime Hadi bb😘🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kıravat [RUSGER COUNTRYHUMANS]
FanfictionBu kitabı bacım için yazdım. Bu kitap şiddet, küfür, smut, cinsellik içerir.