2.Bölüm~

180 13 8
                                    

Sen görsen aşık olursun bir dakika- BEN AŞIK MI OLDUM!?

Hayır hayır hayır aşık olmamalıyım. Tanrım umarım bir an önce zil çalar. 

Rusya : Eee en çok ne yapmaktan hoşlanırsın?

Almanya : B- Şansa bak zil çaldı gel sınıfa gidelim.

Sınıfa gitmek için yürüyordum ama koşar gibi. Sınıfa girince sırama oturup gözlüğümü çıkardım, elimle çantamdaki mendili alıp gözlüğümüm camlarını sildim. Zaten hemen hoca geldi ama yine salak olan matematik hocası.

(Okul Çıkışı)

Okulun son zili çalmıştı. Ben çantamı toparladım ve gitmek için ayağa kalktım. Kapıdan tam çıkacakken Rus'un sesini duydum.

Rusya : Almanya beni bekle.

Rusya çantasını alıp yanıma geldi. Kolum onun koluna değiyordu. Galiba fazla stres olmuştum.

Rusya : Teneffüste sözün yarım kalmıştı. En cok neler yapmaktan  hoşlanırsın?

Alman : B-bira içmekten olabilir.

Bunu söylerken içimden küfürler yağdırdım. NEDEN LAN NEDEN!

Rusya : Bende votka içmeyi çok severim. Bir gün bize gel, sana dolabımı göstereyim içinde birsürü votka var.

Almanya : Ne kadar olduğunu sormaya korkuyorum ama ne kadar?

Rusya : Hmm... Hiç saymadım ama ortalama 160 civarındadır.

Oha lan her gün sarhoş mu oluryor. Bir gün onlara gidiyimde, o sarhoşken açılayım bari.

Rusya : Numaranı verir misin? Konuşuruz fln.

Almanya : 01########

Ben gerçekten malım ya gerçekten.

Rusya : Tamamdır yazarsın bana.

Yazmayıp ne yapacam amk.

Almanya : Tamam yazarım. İyi akşamlar.

Koşa koşa yurda gittim, kapıyı açtım ve...

~ Bölüm Sonu ~

Kırmızı Kıravat [RUSGER COUNTRYHUMANS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin