Bende bitirince bardağını masaya koydum.Kendimi geri sandalyeye attım. Hafif sarhoş olmuştum. Rus'a baktığımda sarhoşluğun s si bile yoktu. Bu normal adam günde 3-4 kere votka tekliyor.
Rusya : *esner* Artık eve gideyim.
Rus oturduğu yerden kalktı kapıya doğru ilerledi bende sallana sallana yanına gittim.
Almanya : Hemen gitme biraz daha kal...
Rusya : Нет, я сонный. ( Olmaz, uykum var.)
Almanya : Ölmezsin kal.
Rusya : Yarın okul var. Yarın kalırım zaten.
Almanya : Söz ver.
Rusya, ben bunu dedikten sonra hemen koşup uzaklaştı. Kalbim kırılmıştı. Bir kaç dakika sonra unutmuştum zaten. O kadar yorgun hissediyorum ki ayakta uyuyordum bildiğin. Bu gün yeterince şey yaşadım. Uyuma vakti...
(Sabah)
Sabah alarmım çaldığı için uyandım. Hiç haraket etmeden sadece alarmın bitmesini bekledim. Ahh bu lanet olası alarm bitmiyor. Kolumu kaldırıp alarmı susturayım derken elim tezgaha deydi. Bekle lan NE TEZGAHI. Gözlerimi açıp etrafa baktım, mutfaktaki sandalyeye oturmuş uyuyordum. Esneyek ayağa kalkmayı denedim. Ama boynum tutulmuştu. Buna rağman ayağa kalktım. Birkaç esneme haraketi yaptıktan sonra odama gidip, okul kıyafetlerimi almak için bavulumu açtım. Kıyafetlerim nerede? Bavulun her yerine baktım ama kıyafetler yoktu. Sıçtım. Hemen girişteki aynanın yanında olan çekmeceyi açtım. Yoktu. Aynadan kendime baktım ve çok hoş görünüyordum. Lan okul kıyafetlerim üstümdeymiş!? Kendimi salak gibi hissediyorum.
(Almanya anlık😭)
Tamam tamam sakinim. Odama geri gidip kıyafetlerimi çıkardım. Yurdun kendine özel ütüsünü aldım. Kıyafetlerimi alıp tuvalete girdim ve kıyafetlerimi ütülemeye başladım. Kıyafetleri yeterince ütüledikten sonra giyindim. Hazır banyodayken yüzüme ve elimi yıkadım.
Banyodan çıkıp odama gittim. Çantamı alıp içine gerekli herşeyi koydum. Telefonumdan saate baktım. Okulun açılmasına 1 saat var. Telefonu çantama koyup, girişteki aynanın karşısına geçtim. Saçımı taradım. Saçımı tarayınca bok gibi olan sıfatım daha kötü oldu.(Klavye rusçada kalmış amk)
~4.Bölüm Sonu~
Bu bölüm kısa ve bok gibi oldu normalde smut yazcaktım ama yazamam nedeni ise ebem yani daha 4. Bölüm biraz daha kaynaşsınlar sonra yazarım(inş).
Bölüm attığıma şaşırdım
Hadi öptüm 🔥🔥😘😘😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kıravat [RUSGER COUNTRYHUMANS]
FanfictionBu kitabı bacım için yazdım. Bu kitap şiddet, küfür, smut, cinsellik içerir.