*Onların kucağında uyuya kalırsın*
- bokuto, suna, iwaizumi, daichi, tsukishima -BOKUTO Aslında ona ve akaashiye ders veriyordun ve akaashi'nin bir aile acil durumu vardı, bu yüzden gitmek zorunda kaldı. şimdi sadece sen ve o vardınız. "yani bana içinde bir harf olan bir denklemi çözebileceğimi mi söylüyorsun? kahretsin, bu çok çılgınca!", "Bunu geçen yıl gerçekten gördük, bu yüzden sana ders veriyorum, başarısız olmaman için", "bu kadar sert olmana gerek yok" saçlarını okşarken sana söylüyor, sen de tembel bir gülümsemeyle cevap verdin. yüzünde "üzgünüm bo, soruları çözmeye ve benim onları sonra kontrol etmeme ne dersin?", "evet! kulağa hoş geliyor!", sanki başarısız olduğu bir konu için çalışmıyormuş gibi yüzündeki en mutlu gülümsemeyle sana adeta bağırıyor. üçüncü denklem ve sen kafanı koutaro'nun boynuna yaşamıştın o kadar teselli buluyordun ki sonunda onun üzerinde uyuyakalıyordun. "hey, nasılım? bana söylemedin.- oh uyuyorsun, ona ne yapacağını sorması için akaashi'yi aramalıyım" uyanmaman için telefonunu en sessiz şekilde aramaya çalıştı ve telefonu bulduğunda arkadaşını aradı, "akaaaaashii", "bokuto-san, neden fısıldıyorsun?”, “sadece o üzerimde uyuyakaldı ve ne yapacağımı bilmiyorum”, akaashi'ye sesinde biraz çaresizlikle, "tamam, onu dikkatlice yatağına koy ve lütfen uyandığında kıza biraz atıştırmalık veya çay yap", biraz sonra daha çok küçük bir konuşma, telefonu kapatıyor ve seni olabildiğince yumuşak bir şekilde yatağa getiriyor, sana çay yapmak için sessizce mutfağa gidiyor.
❦ SUNA tembel öğleden sonraları aslında suna ile oldukça yaygın bir şeydi, bugün okuldan sonra ikiniz onun evine gittiniz ve şimdi çıplak göğsünün üstünde yatıyorsunuz, bir elin onun üzerindeyken, diğeri onun kahverengi buklelerini tarıyor, aynı zamanda suna kolunu sıkıca belinin etrafına sardı, dizüstü bilgisayarında boktan filmler izliyorsun. "dinle güzel şey, önce uyursan bana yemek yapman gerekecek", "sanki şu anda uyuyacagim sunarin ... ikimize de yine de akşam yemeği hazırlayacağım, gerçekten samu'dan mutfakta biraz yardım istemelisin", "benim üzerindeyken başka bir adamın adını ağzına alma ”. filme kırk beş dakika kala vücudunun üst kısmında ıslak bir şey hissetmeye başladı, "bebeğim film o kadar da sıkıcı degi- oh, salya akıtıyorsun", kendi kendine kıkırdadı, filmin geri kalanında sana dikkatlice sarıldı, sana sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşündü ve film bittiğinde, bu sefer akşam yemeğini hazırlamaya karar verdi; "Rin, burada mısın?"', "mutfaktayım bebegim", onu duyabilmen için sana biraz yüksek sesle söylüyor, "Uyuyakaldığım için üzgünüm", kollarını gövdesine sararken esniyorsun, "üzgün olma, bana bak şimdi yemek yapıyorum ama, bu" dedi. kendine jestler "husband material midir, onu boşa harcamamalısın" ve kahretsin haklı, aklı başında kim gitmesine izin verirdi?
❦ IWAİZUMİ sana olan koşulsuz sevgisi elbette sen hariç herkes tarafından fark edildi. onun ve diğer çocukların çocukluk arkadaşları olarak, iddia ettikleri gibi sadece "çocuklar“ için olanlar hariç, her zaman buluşmalara davet edildiniz. bugünkü buluşma ıssei'nin evindeydi, tooru ve sen bir Disney film gecesi için yalvarıyordun, makki bunun çocuklar için olduğunu söylüyordu. kanepeye doğru ilerlerken hajime, film gecesinin geri kalanında kucağına oturman için sana bakış attı, nazikçe kabul ettiğin bir şey. ”bekar hayatlar önemlidir, bilirsin“ diyor ıssei sahte bir surat asarak, ”kapa çeneni ve tadını çıkarmama izin ver tırtıl kaşlı" ıwaizumi'nin kolu beline dolanırken ona söyledin. filmin en sevdiğin kısmı geliyordu, bu yüzden tooru heyecanlı bir ses tonuyla, "bak tatlım, Megara ilham perileriyle şarkı söylemek üzere!... tatlı-chan? beni görmezden mi geliyorsun?", Hajime sana baktı çünkü tooru haklıydı, bu gerçekten filmin en sevdiğin kısmıydı, sadece seni boynunda hafifçe horlarken ezilmiş bulmak için; “kapa çeneni shittykawa, o yorgun, uyumasına izin ver” diye fısıldadı, takım arkadaşlarının yanaklarındaki kızarıklığı görmemesini dileyerek, “ıwa'yı biliyorsun, yanakların şu anda saçlarıma uyuyor" dedi makki ona gülüşünü saklamaya çalışırken, "ne oldu ıwa-chan? dilini kedi mi yuttu?", tooru'nun sözü onu kenara iten şeydi, bu yüzden "Bir sonraki antrenmanınızda hepinize top atmaktan çekinmeyeceğim” diye yanıtladı, bu onun yanında olacağınız anlamına gelirse alayla başa çıkabileceğini düşündü. daha sık böyle.
❦ DAİCHİ Bugünün aktivitelerinden yorulmuştun, sadece basketbol okul takımında değil, sınavlar da hemen köşedeydi, bu yüzden son günlerde çok çalışıyordun ve daha az uyuyordun, yorgun diyebileceğin en az şey olurdu. Iyi haber, bugün cuma ve bu da erkek arkadaşın daichi ile yatıya kalmak anlamına geliyor; Antrenman sonunda onu zaten spor salonunun kapısında bekliyordun. "bebeğim, iyi misin? bir şeyler ters görünüyor", dedi yüzünde endişeli bir ifadeyle, "her şey yolunda, bu haftadan sonra birlikte geçireceğimiz biraz zamanımız olduğu için mutluyum" dudağının köşesine bıraktığın hızlı bir öpücükle ona söyledin, yanaklarını biraz pembemsi oldu. siz ikiniz evinize geldikten sonra, o biraz atıştırmalık yapmak için mutfağa gitti ve siz bir film seçmek için oturma odasına gittiniz“ "Barbie ve dreamhouse? tekrar?", "evet, yine daichi, atıştırmalıklar için teşekkür ederim bebegim" kelimenin tam anlamıyla filme on beş dakika kaldı ve sen zaten pazısının üzerinde salya akıyordun, fark etti ve başını kucağına taşıdı "şanslısın Seni seviyorum, Barbie filmlerini izlemiyorum , iyi uyu, bunu hak ediyorsun aşk" birkaç dakika sonra kafası kanepeden sarkıyordu biraz horluyordu, yanında olma hissiyle mutlu bir şekilde uyudu, uyumadan önce düşündü seninle olacak geleceğini merakla bekliyor.
❦ TSUKKİSHİMA gerçekten uzun boylu ve güzel erkek arkadaşın seni görmeyi umarak okulun içine girdi, beklemediği şey sınıfında sana ait tek bir eşya bile olmaması, "umh yachi, (y/n)' nin nerede olduğunu biliyor musun?" Sakin bir ifadeyle sordu, içeriden yavaşça ölüyordu, "bugün gelmedi mi?" ," Evet, bugün ateşinin yüksek olduğunu söyledi, ona notlarımı verir misin lütfen?" uzun boylu çocuktan biraz korkarak sordu, "evet elbette, daichi ve ukai'ye bugün antrenman yapmayacağımı söyle" yachi ile konuştuktan sonra biraz rahatladi. okul günü sona erdi ve küçük menajeri ona ihtiyacınız olan notları verdikten sonra evinize doğru yola çıkmaya başladı, içeri girdiğinde annenizi selamladı, doğrudan sizin odanıza gitti, "neden bana hasta olduğunu söylemedin? Dersi atlayıp sana bakabilirdim" diyor, sinirlenmiş ama yine de şefkatli, "Sana tam da bu sebepten dolayı söylemedim Kei, şimdi yatağa gir ve bana sarıl" tsukkishima yatağın içine biraz tereddüt ederek girdi ama bir kere girdiğinde sıcağında teselli buldu , "biliyorsun, beni endişelendirdin, bütün gün seni düşünmeden duramıyordum ve sen burada yüksek ateşliydin ve hiçbir şey yapamadım, ben— birisi seninle konuşurken cevap vermemek kabalık olur, biliyor musun?", aslında yatağa dokunduğu anda ölü gibi uyuyordun, tüm gün boyunca ihtiyacın olan ve can attığın tek şey onun sıcaklığı ve arkadaşlığıydı; iç çekerek uyumadan önce sana fısıldıyor "Seni seviyorum, lütfen beni bir daha böyle endişelendirme, kısa şey”