2.2

200 25 34
                                    


Sabah o sıcak ve rahat yataktan gerinerek kalktın. O iğrenç alarım sesi ile uyanmaman seni mutlu etti. Saate baktığında saatin beşe geldiğini farkettin.

Sabah erken kalkmanın şerefine sabah koşusu yapmaya karar verdin. Yüzünü yıkadıktan sonra kıvırcık ve kabarık saçlarını düzeltmeye çalıştın. Üstüne eşofmanını giydin. Cebine telefonunu, kulaklığını ve anahtarını aldıktan sonra kapıyı kitleyip evden çıktın.

Yüzüne çarpan o soğuk rüzgar sana iyi gelmişti. Parka doğru yürümeye başladın.
Etrafta sadece kuş sesleri ve köpek havlamaları vardı. Ve -çok nadir olsa da- araba sesleri geliyordu. Muhtemelen işlerine yetişmeye çalışan bir takım insanlardı.
Neyseki sen  işine haftaya başlayacaktın, izinliydin . Bir hafta eğlenebilirdin.
Birkaç dakika yürüdükten sonra cebinden kulaklığını ve telefonunu çıkardın ve y/m (your music) 'yi dinlemeye başladın.

(Y/M istediğin herhangi bir müzik.)

Bir yandan esen rüzgar, bir yandan da sabahın erken saatleri olması nedeni ile olan sessizlik senin içini huzurla kaplıyordu.

Sonunda parka gelmiştin.
Artık kaç defa çaldığını bilmediğin şarkını durdurdun. Kulaklığını kulağından çıkardın ve çimlere uzandın.
Burası temiz bir parktı. Şehrin biraz üst kısımlarında yaşadığın için buralarda fazla kişi olmazdı. Bu parkada fazla kişi gelmezdi, insanlar genelde buralara haftasonu uğrarlardı.
Buradaki ağaçlar sık ve uzundu.

Derin derin nefes aldın ve tüm sıkıntılarını unutmaya çalıştın.
Biraz kafa dinledin...
.
.
.
Telefonunu çıkardın ve saate baktın. Çoktan saat 7'ye gelmişti.
Etraf biraz daha dolmaya başlamıştı.
Günlük olarak gittiğin ıssız sokağa gidecektin. Parktan çıktın ve karanlık sokağa doğru ilerlemeye başladın.
Orada genelde sarhoşlar ya da pis işler ile uğraşan kişiler olurdu. Sen de bunu kullanacaktın.

Issız sokağa ilerlediğinde bir kadın çığlığı duydun. Yüzünde belli belirsiz bir gülümseme belirdi. Oraya yöneldin. Bir adam bir kadını köşeye sıkıştırmıştı, adamın arkası dönüktü.
Adamın yaşı 50 civarı, kahverengi-gri saçlı ve oldukça buruşuk teni olan adam orada duruyordu.
Adamın hick* seslerinden ve yalpalamasından sarhoş olduğunu anladın.

Kadın ise sarışın, mavi gözlü ve açık tenli birisiydi. Yaşı 20 lerde görünüyordu.
Kadın seni gördü ve git buradan dercesine bakıyordu.
Zira kadına yardım etmezsen o adamın o kadına kötü şeyler yapacağı barizdi.
Kadına sessiz ol işareti yaptıktan sonra yanındaki demir parlak - ama bazı yerleri paslanmış- boruyu aldın ve sana arkası dönük sarhoş adama defalarca vurdun. Adamın kafası tanınmaz hale gelmişti.

Kadın korkmuş gözüküyordu aynı zamanda da ağlıyordu. Kadına elini uzattın. Kadın tereddütle elini tuttu.
Kadın yerden kalkınca üstünü silkeledi.

Kadın ağlıyordu ve hıçkırıkların arasından teşekkür etmeye çalışıyordu.
Sende önemli değil dercesine elini salladın. Kadının hıçkırıkları azalmıştı ama yine de hala ağlıyordu.

'Hnıfff* O öldü mü?' kadın burnunu çekerken adamı gösterdi.
Sen de kadının bunu demesi ile ona döndün ,belki de şakaya vurmak en iyisi diye düşündün.

'Hayır....Hayır merak etme alt tarafı iki sopa yedi'
Ve kadın sana garip bir bakış attı ve ağzını araladı.
'Bayan yüzü tanınmayacak halde....'

Sen de bıkkınlıkla ofladın. 'Her neyse matmazel bana adınızı bahşeder misiniz ?'
Kadın böyle sorunca afalladı.
'Rose... Rose Smith'
'Ohh anlıyorum yabancısınız ben de Aoki Yuri , tanıştığımıza memnun oldum.'
Kadın uzattığım elini sıktı ve bana parlak bir gülümseme sundu.
'Acaba yaralandınız mı ?' kadını süzerken konuştun.

Kadın başını hayır anlamda salladı ve tekrar teşekkür etti.
Ve kadın eve gitmesi gerektiğini söyleyerek oradan ayrıldı.

Sen de kadının gittiğine emin olduktan sonra adama baktın ve kanını içmemeye karar verdin. Adam pis kokuyordu ve iğrenç gözüküyordu. Nabzına baktığında çoktan ölmüş olduğunu farkettin.
Bu cesedi saklamak için endişelenmiyordun -zira geçen bir gencin kanını içtiğin za!an özünlüğünün portal olduğunu gördün. Bu portal nereyi hayal edersen oraya açılıyordu- direkt olarak uzayı hayal ettin. Ellerini iki yana açtın ve açılan küçük portalı genişletmeye başladın. Portal adamın sığabileceği büyüklüğe gelince adamı portaldan geçirdin.
Bu günlük işini tamamlamanın verdiği sevinçle ellerini çırptın ve evine portal açarak eve ulaştın.
.
.
.
Eve geldiğinde terlediğini fark edip duşa girdin

20 oy gelirse yb geliyor. Kendinize iyi bakınn~~

19/04/ 2023

(Taslakta devamı var. Oy geldikçe atacağım.)

Shigaraki × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin