~The wall between us~

397 25 142
                                    

"Şeker mi şaka mı?!"
"Böö!"
Küçük çocuklar Paris sokaklarında geziniyorlardı. Hava serin olmasına rağmen kimse bunu dert ediyor gibi görünmüyordu.
Bense bir çatının üstünde oturmuş etrafı seyrediyordum .
Siyah kostümüm gece ile uyumluydu. Kendimi tanıtmadım değil mi?

Ben Kara kedi . Paris'in süper kahramanı . Aşırı yetenekli , seksi, havalı , yakışıklı , karizmatik ve-

"Kendini övmek için her fırsatı değerlendirmen çok iyi Kara kedi!"

Leydim!
Yaklaşık 5 aydır birlikte Hawk Moth ve akumalarına karşı savaşıyoruz .O benden de mükemmel! Çok mükemmel.

"Selam Bugaböö!"
Cadılar bayramı için ikimizde de pelerinler vardı . 'Batman'den ilham aldığını söylemişti benimki için. Evet ! Kendi elleriyle örmüştü! Benim için .
"Sana da selam Kara kedi."
Sırtımdaki pelerini göstererek
bir kahkaha attım.

"Ben Catman!"

Gülümseyip elinden tutup dudaklarıma götürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gülümseyip elinden tutup dudaklarıma götürdüm .
"Peki siz kimsiniz matmazel?"
"Şu flörtöz hallerin beni bitiricek . Ya sinirden kafayı yiyeceğim ya da-"
"Ya da bana aşık olucaksınız böceğim." Sözünü kesip söylediğim bu sözler sonucunda kaşları çatıldı.
"Aptal!" Elini çekip çatıya oturduğunda, şehrin sokaklarında gezinen çocukları izlemeye başladık. 'Şeker mi şaka mı'ya kendini fazla kaptırıp erkenden sepetini dolduranlar evine gidiyordu. Onları kovalayıp bir kaç şeker koparabilmeyi amaçlayan çocuklar , onlara gülüp duran ebeveyinler ve daha fazla insan .
Hepsi neşeli duruyordu.
Lakin havanın soğuması bu eğlenceyi yarıda kesmişti.Leydim de sırtındaki pelerine sarılmıştı.
"İstersen sıcak kahve alabilirim böceğim . "
"İyi olur kedicik . Teşekkür ederim."

"Özel bir isteğin var mı?"

"Whitechocolate mocha?" Klasik bir seçimdi. Ayağa kalktım.
"Hemen alıp geliyorum ! "

Çatıdan atlayıp, en yakın cafeye girip onun istediğini ve kendime de sıcak filtre kahve alıp tekrardan yanına ilerledim .
Kahvelerden onun olan bardağı ona uzattım.Elini ısıtmak ister gibi bir süre bardağı ellerinde döndürdü.Sonrasında dudaklarına yaklaştırdı.
Onu sonsuza kadar izleyebilirim!
Yağmurun yağmaya başlaması ile artık bizim eğlencemizin de sonuna
gelmiştik.
Uğur böceği pelerinin başlığını kafasına geçirdi.
Evet , onun ismi Uğur böceği. Çok güzel değil mi?
Onu bir karpuza benzettiğime inanamıyorum.
(cidden nsjsgsjsnjs)

"Hoşçakal Kara kedi!"
"İyi geceler böceğim! Rüyanda beni gör!"

~♪⁠~
Geceleyin kaçmak istiyorum
Uğur böceğimi görmek için
Kalbimde çekişme var!

Saçlarındaki Beyazlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin