1.3

82 7 7
                                    

Jungkook'un uzattığı suyu aldım ve içmeye başladım. Ta ki, o söze kadar.

"Sizi izleyen kişiyi tanıyorsunuz Unnie!"

Hızla ağzımdaki suyu püskürtüp, o tarafa adımladım.

"Kim söyledi onu?"

Kalabalığın arasından bir el kalktı.

"Ben söyledim Unnie!"

"Peki, kim olduğunu biliyor musun?"

"Sadece sizin tanıdığınız biri. Ama nerede yaşadığını biliyorum!"

"Nerede yaşıyor?"

"Duyduğuma göre, İlsan'da yaşıyormuş!"

"Peki, teşekkür ederim miniğim! Sana bir hediye vermek istiyorum. Hmm ne versem?"

Önce üzerime bakındım, kolye? Olmaz, benim için değerli bir kolye. Bileklik? Belki. Hah! Bandana! Boynuma sarılı bandanayı çıkarıp, kıza fırlattım. Ânında yakaladı ve burnuna götürüp derince içine çekti.

"Teşekkür ederim Unnie! Bunu asla kaybetmeyeceğim!"

Gülümsedim ve Jungkook'un yanına geri döndüm.

"MinKookies'ler, daha fazla bilgiye sahip olan varsa, bize instagram'dan ulaşsın lütfen."

(...)

Sonunda arabaya binmiştik. Aslında bu binmek değil, bildiğin kendimizi içeri fırlattık.

"Tuğbaaağ"

"Hıığ"

"Çok yorulduum"

"Bende. Kemiklerim ağrıyor ağh!"

"Dans hocasıyla konuşalım, bu dansları az kolay yapsın. Bu ne be? Ben eve her zaman böyle kemik ağrılarıyla dönmek zorunda mıyım!?"

"Zorundasın Kook. Ayrıca bir kere denediğimizde ne oldu hatırlamıyor musun? Adam bizi sopayla kovaladı, sopayla! Diyorum bak adamda Türk kanı var."

"Of ya.."

(...)

Evdeydik. Duşumu alıp, yatağa uzandım ve laptop'umu alıp instagram'a girip bakınmaya  başladım. Aradan, daha 5 dakika geçmişti ve odamın kapısı çaldı. Sonra içeri Kook'un kafası girdi.

"Tuğba, gelebilir miyim?"

"Tabi"

Yatağa yanaştı ve yanımdaki boşluğa uzandı.

"Napıyorsun?"

"Mesaj geldi mi diye bakıyorum."

"Beraber bakalım mı?"

"Olur"

Aradan baya bir zaman geçti ve, o hesap yeni bir fotoğraf yayınlamıştı.

İNSTAGRAM

Kook_And_Tubik_Real_Moments

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kook_And_Tubik_Real_Moments

Daha ne kadar böyle bekleyecekler? Biri mesaj atsın artık!

♡12M ⚇3M

K: Kıyamam yaw, atın artık şu mesajı

P: Omo.. Yerim ben bunları!

L: Tiplere bak yha!

R: Laptopun başında, çaresiz bekliyoruuğm

P: @R dayı, ne içtin sen?

R: @P Valla bende bilmiyom yeğenim, ama acayip kafa yaptı ha

"MinKookies'lerin mental sağlığı cidden iyi değil."

"Bencede. Ve ayrıca, ilk hayran! Eğer bizi duyuyorsan mesaj yazarak cevap ver. Neden bizi izliyorsun?"

Ve ânında mesaj geldi. Şaşırtıcı.

Kimsin sen aw
Çünkü, bazı ünlüler her zaman bana ve hayranlarına hayal kırıklığı yaşattı. İsim vermeyeceğim, olaylara örnek vereyim. Hayranlarını cidden seviyormuş gibi konuşup, evde fanlarına hakaret etmeleri. Veya takipçilerini sadece para olarak görmeleri gibi gibi. Bende kendime bir söz verdim. Hangi ünlünün fanı olursam, onu izleyeceğim. Bakalım gerçekten seviyor mu? Sevmiyor mu?

Tuğba
Peki, güvenince izlemeyi bırakacak mısın?

Kimsin sen aw
Hayır çünkü sizi sadece o yüzden izlemiyorum. Başka bir nedenim daha var.

Tuğba
Neymiş o?

Kimsin sen aw
Gerçek moment'ler vermek için.

"AMA BU YAPTIĞIN SUÇ!"

Kimsin sen aw
Pekte umrumda değil.

Sadece mutlu olmak için yapıyorum.

Ve zaten bir zaman sonra bırakacağım merak etmeyin

Sonsuza kadar sizi izleyecek halim yok.

Tuğba
Herneyse tamam çok uzadı.

Umarım bir an önce bırakırsın.

Kimsin sen aw
Bunun için bir şart gerekiyor ama belki işler değişebilir. Neyse gitmeliyim baybaay!

Evet sabahın köründe bölüm attım, çok zeki bir yazarınız var. Herneyse yatacam ben ama önce öteki hesabıma da atayım. Hadi iyi sabahlar ve iyi okumalaar<3

Best Friends?//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin