1.4

80 7 12
                                    

Sabah, Jungkook'un kulağımın dibinde bağırmasıyla- pardon, ANIRMASIYLA uyandım.

"TUĞBAAA!"

"Aaağ kulağım! Ne var be, sabah sabah!"

"Sabah mı? Kafayı yedin herhalde? Öğlen oldu canım, öğlen!"

"Ha? Oha o kadar uyudum mu ben? Yok anasını. Niye sabah uyandırmadın?"

"Çok yorgundun çünkü. Bu sefer kahvaltı senden. Kalkta kahvaltı hazırla hadi. Bugün izin günümüz, bol bol eğleneceğiz ve dinleneceğiz!"

"Ne, izin gününümüz mü? Yes be!"

İNSTAGRAM

İNSTAGRAM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon.Jungkookie

Evet, kahvaltı bu sefer Tuğba'dan! Bakalım Pilav ve Kimchi hariç, diğer Kore yemeklerini nasıl yapıyor?

700M+ ⚇900M+

K: Uuu afiyet olsun!

P: Tuğba hamarat bir kız bence. Eli lezzetlidir ha! (Bunu yazınca anama benzedim bian. Töbe töbe)

Bumb_bumbba_oppa: Oppa zehirler seni bu salak!!
+Jeongmin_boyfan: @Bumb_bumbba_oppa seni gidi malak şey, okurlar ağzına sıçar haberin yok :))

+TugKook_is_real_okey: @Jeongmin_boyfan Katılıyorum koçum

Jeongmin_boyfan: Bir insanın, arka profili bile mükemmel olabilir mi?

TugKook_is_real_okey: Kook, birgün onun yanında, senin elin onun belinde bir fotoğrafta bekliyoruz ha!
+K: Haklılık +100∞
+P: Katılıyorums!
+TugKookum_da_Tugkookum: Aynen cano, benim kafadansınn!

First_TugKook_Fans: Vay, bu sefer sizin gizli hayrandan önce foto attınız? Huhuu

Kook_and_Tubik_real_moments: Benden önce davranmışlar. Daha iyi hehe

Jo_ByeongKyu: Kook ve Tubik, buluşabilir miyiz?
+IamTugba: Olur! Çok isteriz. Ama bana "Tubik" demesen? Tik oldu sinirim bozuluyor
+Jo_ByeongKyu: Kkk pardon, o zaman, saat 8'de görüşüyoruz?
+IamTugba: Evet, görüşürüz Byeongkyu-ah!
+Jo_ByeongKyu; Görüşürüz Tuğba-ah ve Kook-ah!

 Ama bana "Tubik" demesen? Tik oldu sinirim bozuluyor+Jo_ByeongKyu: Kkk pardon, o zaman, saat 8'de görüşüyoruz? +IamTugba: Evet, görüşürüz Byeongkyu-ah! +Jo_ByeongKyu; Görüşürüz Tuğba-ah ve Kook-ah!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

IamTugba

Eeee şey, bu bana küstü, küçükken denediğim herşeyi denedim ama olmuyor, ben napayım şimdi? Acil taktik!!

♡400M+ ⚇300M+

Tugkookum_da_Tugkookum: Öpersen barışır öp sen öp

TugKook_is_real_okey: Tabikide öpmen lazım

K: Aaa Kook, yavrucum olmaz öyle. ÖPÜŞÜN barışın bakim. Hadi!
+W: TuğKook sevdası yüzünden Türk teyzelere döndü ha. Ya "Sarılın barışın" var yada "Öpüşün barışın." Bence sende Türk kanı var!
+K: @W Şey, ben zaten Türk'ü-
+W: @K nE? Obaa bende Türk'üm!
+E: @P Yetiş knk senin manit kuş oldu uçuyo ha
+P: @K @W @E Lan.!

P: Sarıl ya, sizde az masum olun be MinKookies'ler!
+IamTugba: Aralarında en masum sensin, bravo aslanım benim!
+P: Ağağağ ağlayın! Önce Bandana verdi sonra yorumuma cevap verdi hahaha!
+IamTugba: Oha o sen miydin? @P
+P: @IamTugba Evet Unnie!!

Best Friends?//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin