1.7

75 6 0
                                    

Gizli hayran, bizi izlemeyi bıraktığına dair mesaj atmıştı. Bu bile ona yetmiş o yüzden 1 şey yeterdi dedi ve birdaha yazmadı. Canım sıkıldığı için televizyonu açtım, haberlerde gördüğüm şeyle, hemen Jungkook'a seslendim.

"Ahanda sıçtık.. JUNGKOOOOK!!"

"NOLDU BE!?"

"UÇ BURAYA ASLAN PARÇASI, SIÇTIK BİZ!"

Geldi ve kafasını televizyona çevirmeden konuştu.

"Niye noldu ki?"

Televizyonu işaret etmemle o tarafa baktı.

"Bak!"

"Hass..."

Flaş Haberler!

Ünlü şarkıcı grup Jeon Jungkook ve Kang Jeongmin'in bu görüntüleri, hayranları çılgına çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ünlü şarkıcı grup Jeon Jungkook ve Kang Jeongmin'in bu görüntüleri, hayranları çılgına çevirdi. Ünlü şarkıcıların arasında ne var bilemiyoruz, henüz bir açıklama yapılmadı. Şarkıcıların tanışma hikayeleri nasıldı? Az sonra!

"Hay ben böyle işi ya!"

"Kook, kariyerimiz bitti!"

"Yok, BigHit'e söyleriz söyler birşeyler"

"Kook.. Özür dilerim, benim hiç idol olmamam gerekirdi.."

Jungkook

Tuğba ağlamaya başlamıştı, içim aşırı kötü oldu. Birde kendisini suçluyordu. Sarıldım ve bende gözlerimden yaşlar süzülürken konuştum.

"Ağlama, senin bir suçun yok. İdol olmanı isteyen bendim. Ayrıca suç ikimizin de değil, bu fotoğrafı yayan kişide."

(...)

Tuğba Yeji'yle buluşacağını söyleyip gitti. (Evet İtzy'de olan) Bende yayın açmaya karar verdim. MinKookies'lere bu zamana kadar hiç kızmadım, ama bu konu çok ayrı birşeydi.

"Hoşgeldiniz."

Yayına Tuğba'nın de girdiğini görmüştüm, ama görmemiş gibi yaptım.

K: Hoşbulduk ama, sesin bir tuhaf geliyor?

P: Kızgın ve üzgün gibisin Kookie??

N: Neye kızdın bakim?

R: Ne oldu?

"MinKookies'ler, bu zamana kadar sizs hiç bağırmadım veya kızmadım. Değil mi? Ayrıca, Tuğba'yı seviyorsunuz ve üzülmesini de istemiyorsunuz?"

Kookiem_forever: Evet? Ve evet seviyoruz ve üzülmesini istemiyoruz?

JeongKook: Doğru, ve evet hemde çok seviyoruz?

E: Aynende ne alaka?

W: Evet de, eee?

"Peki, bugün onun içi çıkana kadar ağlayıp, kendini suçlu hissettiğini söylesem ne yaparsınız?"

P: Huh? Neden??

Jeongmin_nae_sesang: Ne! Neden!?

Tugba_fan: Yaa neden?

Jeongmin_is_my_heart: Olamaz! Ne oldu?!

"Şu oldu, 'TuğKook' shipini o kadar abarttınız ki ve son olayda, zorla yapılan birşey olduğunu bilmenize rağmen onu yaydınız. Siz iyi misiniz?"

"Kimse Chat'e birşey yazmasın, söylemem gereken şeyler var."

"Nasıl kendini suçladı söyleyeyim, Bighit'ten korkmuştu, çünkü bu haber bizim kariyerimizi bile bitirebilir. 'Keşke idol olmasaydım, benim yüzümden sende tehlikeye girdin' dedi, özür diledi kız idol olduğu için. Özür!"

"Siz cidden bizi sevdiğinize emin misiniz? Biri çıkar eve kamera kurar ve bizi izler, diğerleri shipi zorla bile olsa öpüşmek zorunda kaldığını bildiği halde çıldırır ve yayar, oppacılar desen, shipler yüzünden kadın idollerden nefret edenler var. Siz, buna sevgi mi diyorsunuz? Böyle sevecekseniz, hiç sevmeyin daha iyi. Ciddiyim."

Jk'nin sinir bombası patladı, Bumm!! İyi okumalar canlarım<333

Best Friends?//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin