1.Bölüm "GİZEM"

51 3 8
                                    

Herkese Merhaba,
Yeni bir kurguyla buradayım.Çok değişik hissediyorum.
Umarım beğenirsiniz...☘️
okumadan önce TANITIMI OKUYUN!
(Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

(Yazar'dan)

LİBERTY KRALLIĞI'NDA

Hava soğuk ve rüzgarlıydı.Gecenin köründe Bir çığlık duyuldu.Bir kadının çığlığı.. bir de bebek sesi..
Adam kadının boğazını bayıltıcak kadar sıktı.Ardından
beşikteki bebeğe yöneldi.Kucaklayıp pencereden ağaca bağladığı iple yavaşça aşağı doğru indi.

İlk önce etrafına bakındı,kimseyi göremeyince hızlı adımlarla sola doğru ilerledi.Bir süre sonra bastıran sisle gözden kayboldu.

Bayıltılan kadın yavaşça kendine geldi.Beşikte bebeği göremeyince sonunun geldiğini anladı.Koşarak odadan çıkıp muhafizlara haber verdi.

Sonra yüksek sesle "Koşun! Yetişin! Veliaht Prensimizi kaçırdılar! Yakalayın!" dedi.

Muhafızlar sarayı ve etrafını akla gelebilecek her yere bakındılar.Fakat bir ize rastlamadılar.Kral ve kraliçe'ye haber gönderildi.Krallık birbirine girdi.Her krallığa haber gönderildi.

Bulacak kişiye ödüller vaad edildi.Ama hiç biri netice vermedi.O günden sonra Veliaht Prens'ten bir daha haber alınamadı.Krallık derin bir sessizliğe büründü.

O sessizliği bozan olay Kraliçe'nin yeniden hamile olmasıydı.Krallık için,Kraliyet ailesi için, yeni Veliaht müjdesi sevinçle karşılandı.Tüm krallıklar iyi dileklerini iletti.Kraliçe o Olaydan sonra ilk defa güldü.

Zaman akıp geçti.Kraliçe doğurdu.Ama bir kız doğurdu.O zamana ve kurallara göre Veliaht erkek olmalıydı.Krallık da Kraliyet ailesi de küçük prensesin gelecekte neler yapıcağını tahmin edemezdi.

Kraliçe kızını bağrına bastı.Kısa bir süre sonra küçük prenses için kraliyet balosu verildi.Kral isim kararını Kraliçe'ye bıraktı.

Kraliçe Küçük prensese baktı ve yüksek sesle "Liberty'nin Veliahtı, Prenses Lara" dedi.

Liberty halkı, Prensesi coşkuyla selamladı.Kral Gelecek için endişeliydi.Wertvoll Krallığı ile olan düşmanlık krallık için büyük bir tehdit idi.

WERTWOL KRALLIĞI'NDA

Kral Hector, Veliaht Prens'in ortadan kaldırılmasına elbette sevinmişti.Liberty onun için yok olması, ele
geçirilmesi gereken bir krallıktı.İki krallık arasında var olan bu düşmanlığı bilmeyen yoktu.Veliahtı olmayan bir krallığın geleceği de olamazdı.

Ancak bu sevinci çok uzun sürmedi.Kraliçe Perla tekrar hamileydi.Kız ya da erkek fark etmez ne olursa olsun o veliahtın da yok olması gerekiyordu.Bunun için birkaç kez suikast girişimi yapıldı ancak sonuç alınamadı.

Kraliçe Helena,Kral Hector'un bu konu için bu kadar düşünmesini anlayamıyordu.Veliahtın kız olduğu nerede görülmüştü.Kraliçe Helena'ya göre Liberty bir tehdit değildi.Önemsiz bir mevzuydu.Ortada bir gelecek yoktu.

Kraliçe, prensesle ilgili birkaç dedikodu duymuştu.Daha şimdiden güzelliği ile herkesi sönük bıraktığı söyleniyordu.

Wertvoll Krallığı Veliahtı Prens Wolf için en iyi hocalar,en iyi kılıç ustaları,en iyi at binicileri Wertvoll'a davet edildi.
Eğitimlere şimdiden başlanmıştı.Bu gelen Kılıç ustaları arasından David diye bir adamın oğluyla Prens Wolf, yakın arkadaş olmuştu.Çocuğun adı Pascal'dı.

Kraliçe'ye göre Prensler sıradan insanlarla arkadaşlık kuramazdı.Ama Prens Wolf daha o zamanlarda bile kuralları önemsemiyordu.

Bir gün Pascal ve Prens Wolf beraber oyun oynuyordu.Prens "sen benim tek arkadaşımsın Pascal. Sen de olmasan yapayalnız kalırım." gülümsedi.Wolf'un pascaldan başka arkadaşı yoktu.

WERTVOLL KRALLIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin