Merhaba, uzun zamandır yazamamıştım.Ama telafi edebiliriz..
Yeni bölüm geldii...🐥
(Oy vermeyi, takip etmeyi, yorum yapmayı unutmayın!)
İyi okumalar:)
RAİNWORD ORMANIN'DA
İki adam Çalılara doğru temkinli bir şekilde yaklaştı.
Tam kılıcını üzerine atıcakken çalıdan sincap çıktı.
İki adam da rahat bir nefes aldı.Çalıların arkasından kaçan adam yakalanmadığına şükretti.Hızlı adımlarla ormanın içindeki gizli kulübeye
ilerledi.Prens Edwin burda yaşıyordu.Bu adamda onu kaçıran Santidor'un adamıydı.
Prensi öldürmek yerine burda büyütmüştü.Kılıç ustası Arniton, Prens'e gerekli eğitimleri vermiş,onu veliaht gibi yetiştirmişti.
Santidor, Kral Axel'in kardeşiydi.Kardeşinin tahtına göz dikmişti.Veliaht'ı yok ettiğini düşünüyordu.
WERWOLL KRALLIĞI'NDA
Prenses Mia, dadısıyla beraber bahçede dolaşıyordu.
Sarayın en değerlisi olmak zor işti tabii. Çiçeklerin arasında koşup oynarken yanındaki tehlikeden habersizdi.Madam Fionna, Prenses Mia'nın dadısı ve Santidor'un ajanıydı.Sarayda olanları Santidor'a iletiyordu.Ne yazık ki minik Prenses bunu bilmiyordu.
Kraliçe Helena, Prens Wolf'un evlenmesi gerektiğini düşünüyordu.Fakat Wolf hiç oralı değildi.
Helena,Wolf için en uygun kişinin saray Lady'si Serena Deceiver olduğunu söylüyordu.
Kral Hector, Lady Serena ile Wolf'un evlenmesini uygun buldu.Serena, elbette evlenmeyi istemiyordu.
İkisi de istemese de Nişan yapıldı.Halk Wolf ve Serena'nın nişanını sevinçle karşıladı.
Amy, abisinin mutsuzluğunu görebiliyordu.İnsan sevdiği ile evlenmeliydi.En azından Amy sevdiği ile evlenmeyi umuyordu.
LİBERTY KRALLIĞI'NDA
Prenses Lara, duyduğu haberle sarsıldı.Liberty'ye saldırı yapılmıştı.Saray askerler tarafından çevrelendi.
Kral Axel, saldırıyı bekliyordu fakat bu kadar erken olucağını tahmin edememişti.
Kral Hector, oğlunun nişanın olduğu günde Liberty'ye saldırmıştı.Böylece kimse saldırıyı tahmin edemiyecekti.
Aynı zamanda Satindor da saldırmıştı.İkisi de Liberty'yi yok etmek istiyordu.
Saray kuşatılırken, Liberty Halkı, düşman askerleri tarafından esir alınıyordu.Kral Axel, halkını ve ailesini koruyamadığı için kendini suçluyordu.
Kraliçe Perla, Lei ve Lara'yı da alarak gizli bahçeye gitti.
Liberty, yolun sonuna gelmişti. Kral Axel, halkını kurtaramamıştı.Lady Darcy, Kral Axel'ın olduğu kraliyet odasına doğru koştu.
"Kral'ım, kraliçemiz Prenses ve Prensi alarak gizli bahçeye gitti! Sizi uyarmam için beni görevlendirdi.
Acele etmeliyiz! Sarayı kuşattılar!""Yapacak bir şey yok o halde, gidelim!"
Kral Axel ve Lady Darcy, hızlı bir şekilde gizli bahçeye ilerlediler.Kraliçe,Kral'a sarıldı.
"Axel, şükürler olsun iyisin!"
"Kaybedecek vaktimiz yok Perla! Gizli geçitten gitmeliyiz!"
Prenses Lara, gizli geçitten gitmeyi doğru bulmuyordu.
Amcası Satindor, gizli geçiti biliyordu.Lara,amcasına hiç güvenmiyordu ki Güvenmemekte haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WERTVOLL KRALLIĞI
FantasiaWertvoll krallığı ile Liberty krallığı.. Birbirine düşman iki krallık.. Veliahtlar,ladyler,Prensler, prensesler,Krallar, Kraliçeler.. Bol entrika,aşk,Taht mücadelesi.. Adalet arayışı.. Ve çok daha fazlası.. WERTVOLL KRALLIĞI'NDA •TA...