3.Bölüm "SU PERİSİ VE KURT"

14 2 1
                                    

Hellooo...🐈 yeni bölümle karşınızdayım.

İyi okumalar:)

(Yazardan)

Lara'nın, halkın önüne çıkmasıyla Veliaht Prens Wolf'un gözleriyle buluşması bir oldu.Wolf'un gözleri, Lara'nın gözlerini buldu..

"Liberty'nin Eski Veliaht Prensesi Lara Larson!"

"Esirlerimiz için karar günü!" Dedi Kral Hector.

Wertwoll Halkı, sevinçle bağırıp,alkışlamaya başladı. Düşman esirlerin cezasını çekmesi onlara göre adildi.

Fakat Liberty Halkı için durum vahimdi.

Kral Hector,Esirler hakkında soylular ve saray mensupları ile görüşüp toplantı yapmış ve bir karara varmıştı.

"Evet, Liberty'nin Eski Kralı olan Axel'ın sürgün edilmesi kararına varılmıştır! Adil Kralınız yine gerekeni yaptı!" Dedi Kral Hector.

Herkes alkışlamaya,bağırıp çağırmaya başladı.

"Çok yaşayın Kralım!"

"Adil Kralımız çok yaşa!"

"Hak etmişti Kralımız yine doğru bir karar aldı!"

"Kralımız çok yaşa!"

"Bu adil değil!" diye bir ses yükseldi.

Tüm gözler, halkın önünde elleri zincirli,Saçları rüzgarda dalgalanan, keskin bakışlı eski prensese yöneldi.

Bu prenses elbette Lara'dan başkası değildi..

"Bu ne cürret? Sen hangi sıfatla BENİM kararlarımı sorgularsın!" diye kükredi Kral Hector.

"Hangi sıfatla mı?" Lara sinirle gülümsedi.

"Ben herhangi biri değilim! Ben Liberty'nin Veliaht Prensesiyim! hepinizin yıllardır hizmet ettiği,görünce korkudan ödünüzün patladığı, saygınızı eksik etmediğiniz,Kral Axel'ın KIZIYIM! VE BEN! HAYATIM BOYUNCA KRALİÇE OLMAK İÇİN EĞİTİLDİM! ASIL SİZ KİMSİNİZ!" Lara'nın sözleri kalabalığın içinde yankılandı.

"Üzgünüm Kralım! FAKAT BABAMI SÜRGÜN EDEBİLMENİZ İÇİN ÖNCE BENİ YOK ETMELİSİNİZ! Kİ BU MÜMKÜN DEĞİL!"

"NEDEN?" dedi Kraliçe Helena.

"WertLiber Kanunları! 89.Madde:"

"İKİ KRALİYETİN MENSUPLARI, İKİ TARAFIN DA ONAYI OLMADAN HALKTAN SUÇLU BİRİSİNİ, KATLEDEMEZ! SÜRGÜN EDEMEZ!"

"O ANLAŞMA LİBERTY ELE GEÇİRİLMEDEN ÖNCE GEÇERLİYDİ.."
dedi Kral Hector.

"FAKAT O ANLAŞMA İPTAL OLURSA SİZİN HÜKMÜNÜZ DE GEÇERSİZ SAYILIR!" dedi Lara.

Derin bir sessizlik oluştu..

Lara LARSON zekası,bilgeliği ile herkesi susturmuştu..

"HERKES DAĞILSIN! YARIN TEKRAR KARAR VERİLECEK!" dedi Kral Hector.

Lara'nın zaferi Liberty Halkına umut olmuştu.Axel, kızının dik başlığına hayrandı.

Veliaht Prens Wolf, şaşkınlıkla izledi.

Hayatında ilk defa birisi babasına baş kaldırmıştı.Onu hiçe saymıştı.

Wolf, küçüklüğünden beri babasından nefret ederdi..

Bu baş kaldırı hoşuna gitmişti..

Lara, elindeki zincirler ile Wolf'un önünden geçerken,Wolf'un Pascal'a işaret vermesiyle durdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WERTVOLL KRALLIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin