💓
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|جۆنگکووک:ئای براکەم نامەوێ ئازیزەکەم لە جەستەی تۆدا بەفیرۆ بدەم بەڵام...(قسەکەی تەواو نەکرد جگەرەکەی لە ملی نامجوون چەقاند و قومێکی تری لە جگەرەکە داو دووبارە دای لە جەستەی بەڵام ئەمجارە دای لە سنگی کە تا هێزی هەبوو)
( نامجوون بە شێوەیەک هاواری ناوی جۆنگکووکی دەکرد تکای دەکرد بوەستێ کە گوێیەکانت ئازاری پێدەگەیشت و جۆنگکووکیش تەنیا سەیری دەکردوو گووتی...)
جۆنگکووک:ئێستا فێربووی هاهـ؟نە یەکجار نە دووجا پێت ناڵێم برامی لە ژێر خۆم دەتکوژم و دەتنێژم جارێ ماوتە بوەستە بۆم.(دووبارە دەستی کردەوە بە لێدانی ،لێیدەدا دواتر زانی نامجوون هۆشی نەماوە وازی هێنا)
-
سکرتێر:بەرێزم نامجوون لە دوای هێرشەکەی کە کردبوویە سەر جیۆن جۆنگکووک چووەتە کۆگاکەی لای بەندەرەکە ،هەر لە هەمان ڕۆژ کە جۆنگکووک کە زانی بێ کات لەدەست دان هێرشی کردەوە سەر نامجوون
سکرتێر:ئەو ئۆتۆمبێلانەشی بۆ نامجوونمان ئامادەکردبوو هەمووی تەقێنراونەتەوە بە بۆمب کە جۆنگکووک داینابوو شوێنەکەش وێران ببوو هیچ شتێک نەمابوو کە کەڵکێکی مابێ ئەمەش دوای هێرشەکەی جۆنگکووک...
کیم جۆنگ هیۆنگ:بۆچی هیچی لێ نەمابوو بە کەڵک بێت؟(بە روخسارێکی پرسیاراوی گووتی)
سکرتێر:گەورەم جۆنگکووک هەموو شوێنەکەی سووتاندبوو.
کیم جۆنگ هیۆنگ:چی دەربارەی نامجوون باشە وایە؟
سکرتێر:ئێ گەورەم....
کیم جۆنگ هیۆنگ:ئەی مارتن؟...قسە بکە.(بە هاوارەوە)
سکرتێر:گەورەم مارتن کوژرابوو گولە لە سەری درابوو وە ...وە نامجوون لەوێ فرێ درابوو دەمووچاوی هەمووی شکابوو شوێن جگەرە لەسەر جەستەی بوو پەنجەی دەستەکانی شکابوو وە سێ لە پەنجەکانی قاچی لێکرابۆوە،دواتر بردمانە نەخۆشخانەکەمان هێشتا دەژی بەڵام حاڵی زۆر خراپە..
کیم جۆنگ هیۆنگ:باشە ئایا جۆنگکووک هەموو ئەوانەی بەسەر هێناوە؟(بە بڕوا نەکراوی)
سکرتێر:گەورەم هەرچی بەسەر نامجوون داهاتبوو هەمووی لە لایەن جۆنگکووک'ەوە بوو..
کیم جۆنگ هیۆنگ:واتە ئێستا مارتنیش مردوو باشە دەبێ چی بە کچەکەم بڵێم؟،چی بەسەر دێت؟
سکرتێر: لاشەی مارتنمان هێناوەتەوە چی لێبکەین.؟
کیم جۆنگ هیۆنگ:من جێنی ئاگادار دەکەمەوە دواتر دەینێژین ،وە هەر ئێستا شوێنی ئەم جۆنگکووکە دڕندەیە دیاری بکە،ئاهـ هەر جۆنگکووکیش بوو مارتنی کووشت.؟
YOU ARE READING
My sweet criminal_taekook
Randomخۆشەویستی نێوان جۆنگکووکی مافیا و تایهیۆنگی کارمەند لە کافێ چی بەسەر دێت؟ #taekook Starts:24/2/2023 Ends:17/5/2023 Hope you enjoy<3