💓
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|(دوای ئەوەی باوەشیان لێک دا و دوای ماوەیەک کۆتاییان بە باوەشەکە هێنا دواتر جۆنگکووک گووتی....)
جۆنگکووک:برۆین چاوجوانەکەم؟(ماچێکی خێرای کرد و گووتی)
تایهیۆنگ:هههههههـ...باشە بابرۆین......
-
جۆنگکووک:تای بە تەنها دەژی؟(لە لای ماڵی تای بوون)
تایهیۆنگ:بەڵێ دایک و باوکم لە دەرەوەی وڵاتن لەگەڵ خوشک و براکەمدا....
جۆنگکووک:منیش دایک و باوکم بە هەمان شێوە لە دەرەوەی وڵاتن.(دواتر بۆماوەیەک سەیری یەکیان کردوو لە چاوی یەکیان دەروانی و دواتر تای گووتی...)
تایهیۆنگ:ئحم...ئێ ئیتر من دەرۆم...
جۆنگکووک:باشە...برۆ..(گووتی کاتێک دەستی تایهیۆنگی تووند گرتبوو و تایش سەیری دەستی یەکتریان کرد و جۆنگکووکیش بە هەمان شێوە و گووتی...)
جۆنگکووک:دیارە دەستەکانم ناتوانێ رێگەت بدات برۆی.(سەیری تای کردوو و گووتی و بزەیەکی گەورەی بۆ کرد و تایش بە هەمان شێوە و دواتر تای گووتی...)
تای:هههههههـ...وادیارە ئەوانەی منیش نایانەوێ...
جۆنگکووک:هههههههـ.....ئێ(بە پێکەنینێکی جوانەوە گووتی)
تایهیۆنگ:ئێ....
جۆنگکووک:ئێ.....
تایهیۆنگ:ئایا...ئایا دەتەوێت لێرە بمێنیەوە؟(گووتی کاتێک سەری داخست)
جۆنگکووک:هاهـ....؟(بە پێکەنینەوە سەری سوڕما بووهەرچەندە خۆشی ئەوەی دەویست...)
تایهیۆنگ:ئێ دەتەوێ یان ن.....(پێی برا لەلایەن جۆنگکووکەوە کاتێک گووتی...)
جۆنگکووک:بەڵـــــــێ دەمەوێـــــــــێ(بە کەمێک هاوارەوە گوتی تای بە ژیکەڵەیەکی زۆرەوە ڕاچڵەکی و وە گووتی....)
تایهیۆنگ:باشە دەی وەرە بچینە ژوورەوە.
(بە پێکەنینەوە ئینجا ڕۆیشتنە ژورەوەی ماڵەکەی تایهیۆنگ)تایهیۆنگ:جۆنگکووکی من دەرۆم گەرماوێک دەکەم دوای من تۆ برۆ.(کاتێک جل وبەرگی لە ناو کەنتۆرەکە دەردەهێنا)
جۆنگکووک:ئێ تای من هیچ جل و بەرگێکم پێنییە....
تایهیۆنگ:ئەوەتا هیمن جیاوازی چییە؟
أنت تقرأ
My sweet criminal_taekook
عشوائيخۆشەویستی نێوان جۆنگکووکی مافیا و تایهیۆنگی کارمەند لە کافێ چی بەسەر دێت؟ #taekook Starts:24/2/2023 Ends:17/5/2023 Hope you enjoy<3