Eve geleli yarım saat oldu ama hala ağlıyordum. Bir anda bu olanlar bana çok ağır geldi. Adının Oktay olduğunu öğrendiğim o mavi gözlü çocuk kolumdan tuttu ve bir anda beni kendisine çekip öpmeye başladı
Bu nasıl bir salaklıktır arkadaş ?
Neye uğradığımı şaşırmışken hızlıca onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Kaslı öküz o kadar güçlüyďü ki hareket bile etmedi. Tamda Selen'in hoşlandığı çocuğu görecektim. Nereden çıktı bu salak çocuk ?
Kulaklarım Selen'in sesiyle yankılandı. Tam kurtuldum diyordumki , o da ne ? Selen ikimizi ayırıp bana sağlam bir tokat geçirdi. Oppss ! Benim hiçbir suçum yokki.
Kendimi kaybetmişçesine koşarak - ayrıca ağlayarak - eve geldim. Kendimi Selen' in odasına kapattım. Tokat yediğim kızın odasına çekilip ağlamam da ayrı bir ironi. Eski hayatımı çok özledim. Beni hayatımda kimse öpmemişti. O mavi gözlü çocuk ilk öpücüğümü haketmiyor. Böyle olmamalıydı.
Yarım saattir bunları düşünürken içeriye Selen girdi. Moralinin bozuk olduğu belliydi. Hatta ağlamış gibiydi. Ona kızgınım. Darmadağın görünüyordu. Ama ondan daha kötü göründüğüme eminim. Bana bunu nasıl yaptı ? Hayatımın darmadağın olduğunu bildiği halde nasıl okulun ilk gününde yargısız infaz yapıp herkesin içinde tokat attı ? Derken yüzünde bir an o pişmanlığı yakaladım.
" Özür dilerim sizi öyle görünce kendimi kaybettim " ağlayarak devam etti
"Senin hiçbir suçun yok biliyorum. Benim hoşlandığım çocuk Oktay. Şerefsiz tekidir. Önünde kimse duramaz. Güzel bulduğu her kızı baştan çıkarır ve onunla tek gecelik ilgilenir. Ama onu sevmekten vazgeçemiyorum. " bu sefer hıçkırarak - daha şiddetli bir şekilde - ağlamaya başladı.Onu kendime çektim ve herşeye rağmen sıkıca sarıldım. Tamam belki o tokadı haketmiyordum, belki değil kesinlikle haketmiyordum ama o da bunu haketmiyordu.
" Üzülmeni, ağlamanı istemiyorum. Tamam o tokat olayını ve o öküzün bana yaptığını kısa bir süreliğine unutalım. Hadi bana her şeyi anlat, emin ol sana daha iyi gelecek. "
"Peki" dedi yüzündeki acı bir gülümsemeyle. "Oktay, normalde bizden birkaç yaş büyük ama sanırım daha önceden iki kere sınıfta kaldı. Hiç sevgilisi olmadı. Kimseyle el ele tutuşmadı. Babası iş adamı ve durumları çok iyi. Bizimle aynı sınıfta ama okula sık gelmez. Genelde çıkışlara gelir ama nedense devamsızlıktan sınıfta kalmaz. Eee babası çok zengin sonuçta. O çok yakışıklı ve çok farklı. Ve bende bir kez onunla ..." kızardı ve başını öne eydi " birlikte oldum "
İşte bu sırada donup kalmıştım. Selen hiç öyle birisi gibi gözükmüyordu. Ama yapmıştı işte bir hata. Devam etti ;
" Çok peşinden koştum ama beni umursamadı bile. Kızlarla muhabbetleri kısadır. Kullanır ve atar. Kısa ve net. " ağlamaya başladı. Tekrar ve tekrar.
O sırada zil çaldı. Koşarak kapıyı açmaya gittim. Arkamdan yavaşça Selen de geldi . Çünkü annemler evimizi temizlemeye gitti. Kimseyi beklemiyorduk. Kapıyı açtım ve bütün hücrelerimin donduğunu hissettim. O keskin mavi gözler gözlerime kilitlenmiş kapıda öylece duruyordu.