3

40 5 43
                                    

Poe'nun ağzından
Sabah üstüme bir şeyin çıkmasıyla uyandım.Ahh evet yine Karl çıkmıştı,yataktan doğruldum ve karl'a şöyle dedim:

-Umarım beni yine erkenden kaldırmamışsındır Karl.

Telefonumu açıp saate baktım.

-Ne 06.00'mı,off karl.Tamam tamam sanada kızılmıyor.

Yatakta uzanıp telefona bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatakta uzanıp telefona bakmaya başladım.1 saat falan baktıktan sonra  odadaki sessizlik kapımın tıklanmasıyla son buldu.

-Gel.
-Efendim kahvaltı zamanı geldi.
-Tamamdır.

Kahya gittikten sonra giyinip mutfağa Karl ile gittim.Yemekten sonra tam odama çekilcektim ki;

-Okula yürüyerek mi gidiceksiniz?
-Bugün şoförle gideyim.
-Tamam.

Ahh tamamen unutmuştum okul vardı.Karl'a veda ettikten sonra dışarı çıktım ve arabaya bindim.Okula geldiğimde tabiki beklediğim sahneyi gördüm.

-Hoşgeldiniz Poe bey.
-Ne istiyorsun yine sizin gibilerle uğraşmak istemiyorum.
-Aa ayıp olmuyor mu poe'cum.
-Ne istediğin anlaşıldı.

Sözümü bitirir bitirmez kavga başladı.Yumruklar havada uçuşuyordu,etraftakilerde bunu fırsat bilip hemen video'ya çektiler.Ahh bu bütün insanlardan nefret ediyorum hepsi canavar,nefret etmem kavga etmemiz yada video çekmeleri değil.Nefret etmemin nedeni hepsinin başkalarını küçük görmesi ve her türlü şeyde eğlenmek.Sonunda kavga sonlanmıştı,çocuk daha fazla dayanamayıp geri çekilmişti

-Çocuklar noluyor!?
Önce revire sonra müdürün odasına tamam mı ?
-Tamam

Revire gittik okulda 2 tane revir olduğu için farklı revirlere gittik.Sonrada tabiki müdürün odasına.

-Çocuklar ben daha sizi kaç kere uyarıcağım.Yani dilimde tüy bitti ama yinede size laf geçiremedim pes yani.
Bu son bir daha olursa okuldan atılırsınız, anlaşıldı mı.

Müdür bu uyarılarını yaptıktan sonra sınıflarımıza gittik.Ben teneffüs boyunca kafamı sıraya yaslayıp uyudum.İyiki sıra arkadaşım yoktu.Zil çaldı ve chuuya-sensei sınıfa girdi.Yanında da siyah saçlı bir çocuk vardı.

-Arkadaşlar sınıfınıza yeni bir arkadaşınız geldi kendini tanıtırmısın.
-Ben Ranpo Edogawa umarım iyi anlaşırız.
-Evet ranpo'cum poe'nun yanına yani şuradaki arkadaşının yanına geçebilirsin,dedi eliyle beni göstererek.

Çocuk gelip yanıma geçti.Yüzünde sürekli bir gülümseme vardı.Nedenini anlayamadım.

-Çocuklar bugün dazai-sensei hastalandığı için dersimize ben giriceğim.Ders işlemiycez serbestsiniz.

Aman ne güzel şimdi bu çocuk yani ranpo benimle tanışıp konuşmak istiyecek bir günde iki sorun nasıl olabilir ya.Evet işte tahmin ettiğim oluyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni HatırlamıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin