2

1.1K 42 30
                                    

Kendi arkadaşlarınızla buluştuğunuz gün eve sarhoş dönersiniz.

Hugola

Kapıyı alacaklı gibi çaldığınızda ilk önce delikten baktı, sizi görünce kaşlarını çattı.

Kapıyı açtığında dengenizi koruyamayıp Hürkan'ın kollarına kendinizi bıraktınız.

"Sen- sarhoşsun?" Şaşırarak söylemişti çünkü alkolle aranız pek yoktu. Bu yüzden sonraki gün, buluşmaya gittiğiniz arkadaşlarınızı teker teker sorgulayacaktır.

Kaanflix

Sizin zile üst üste basmanıza uyandığında oldukça gergindi. Kavga etmeye oldukça hazır olarak kapıyı açtı ama karşısında sizi görünce direkt yumuşadı.

Sarhoş olduğunuzu anlaması bir kaç saniyesini almıştı. Bir anne edasıyla sizi içeri aldı.

"Bu ne şimdi Y/N? Ya dönerken sana bir şey olsaydı?"

Evet, sabah da sizi azarlamaya devam etti.

Mentor

"Sevgiliiim! Aç kapıyııı!" Diye bağırarak kapıyı yumrukluyordunuz. Gecenin 3'ünde.

Zaten uyumamış olan Emre'nin kapıyı açması kısa sürdü. Daha kapıyı açmadan bağırışlarınızdan sarhoş olduğunuzu anlamıştı.

"Geç içeri deli." Dediğini yapmadınız. Ciddi bir ifade takınmaya çalışarak ona cevap verdiniz.

"Sen kimsin ve benim sevgilime neden bu kadar benziyorsun?" Bunu söylediğinizde bir kahkaha patlatmış ve sizi bileğinizden çekerek içeri almıştı.

O gece uyuyana kadar sizinle çokça dalga geçmesine rağmen sabah da bir daha böyle bir şey yapmadan ona haber vermeniz için kızmıştı.

Fhoexmd

Siz ağlayarak kapıyı çalarken henüz uyumamıştı, sizi bekliyordu.

Geldiğiniz için sevinçle kapıyı açtığında sizi ağlarken bulmayı beklemiyordu. Anında ciddileşti.

"Y/N? Ne oldu?" Sizi hemen içeri alırken sordu. O zaman sarhoş olduğunuzu fark etmişti.

"Aşağıdaki kedi benden kaçtı! Ben kötü bir insan mıyım?!" Dediniz ağlamaya devam ederken. O ise güldü ve size sarıldı.

"Sen benim gördüğüm en iyi ve saf insansın Y/N."

Bu haliniz ona çok şirin geldiğinden size kızamadı.

Yex

Gecenin bir yarısı kapısı çalınarak uykusundan uyandırılan Umut gözlerini açık tutmaya çalışarak kapıyı açtı. Sizi görünce anlık "rüya mı görüyorum acaba?" Diye düşünmeden edemedi.

"Sen-iyi misin?" Dedi sizi içeri alırken. Sizden olumlu cevap alınca da sabah hesap sormak üzere sizi de alarak uyumaya gitti.

Porçay

"BURDUR BİZİMDİR!" Camına küçük taşlar atıp bu şekilde bağırdınızda uyumamış olan Ömer direkt cama çıktı. Sizi aşağıda görünce kaşlarını çattı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı.

"BURDUR'U VERMEYİZ!" Sarhoş olduğunuzu anlayabildiğinde hızla yanınıza gelmek üzere kapıyı açtı. Çoktan kapıya gelmiştiniz. Sizi direkt içeri çekti.

Size hesap sorması gereken kişi kesinlikle o olamazdı. Ama sabah neden içtiğinizi sormayı ihmal etmeyecekti çünkü alkolle aranızın iyi olmadığını biliyordu.

Saniye

"HANIMEFENDİ SEVGİLİMİ GÖRDÜNÜZ MÜ ACABA? PEKİ YA SİZ BEYEFENDİ? NASIL GÖRMEZSİNİZ?! SİZ NASIL İNSANLARSINIZ?!" Sizin seslerinizi duyan Mert ne olduğunu anlamak için direkt cama çıktı. Sizi yoldan geçen rastgele bir çiftle kavga ederken görmüştü.

Hemen evden çıkıp yanınıza geldi. Bu sefer yolun ortasına oturmuştunuz.

"Y/N!" Ona baktınız.

"Aa sevgilim." Dediniz ve ona sarıldınız. Olduğunuz duruma gülmemeye çalışarak sizi kaldırdı ve eve götürdü.

Sabah yaptıklarınızı size anlatacak ve sizi utandıracaktır.



İsteklerinizi buraya alabilirim💛

Ekip TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin