5

1.1K 45 24
                                    

Beklettiğim için üzgünüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beklettiğim için üzgünüm. Telafi etmeye çalışacağım🥺 İstek için teşekkürler ubernaz

İyi okumalar💗

Hugola

Sevgilinle beraber kaldığınız günlerden biriydi. Bunu sık sık yapardınız çünkü Hürkan onun sürekli yanında olmanızdan hoşlanıyordu.

Bugün ilk uyanan siz olmuştunuz. Ve sanırım ona küçük bir şaka yapmakta bir sakınca yoktu.

Sessizce mutfağa gittiniz ve su doldurup onun yanına geri döndünüz. O kadar masum uyuyordu ki bir an vazgeçmeyi bile düşündünüz.

"Üzgünüm." Diye fısıldadınız. O gözlerini açarken siz de bir bardak suyu onun yüzüne boşaltmıştınız.

Yaptığınız sese uyanmıştı aslında ama döktüğünüz su da onu epey bir ayıltmıştı.

Bunun intikamını sizden mutlaka alacaktır. Geçmiş olsun. Gelecek günler boyunca kendinize dikkat ederseniz iyi edersiniz.

Kaanflix

Bunu yaparsanız size kızma ihtimali vardı. Su şakalarından pek hoşlanmazdı. Ama sanırım denemekten de zarar gelmezdi?

Suyu dökmeden önce uyanmayacağını bilerek Kaan'ın yanağına bir öpücük kondurdunuz. Sonrasında ise bir bardak suyu onun üzerine boşalttınız.

Ne olduğunu anlamaya çalışır gibi kalktı. Göz göze geldiğinizde kahkahayı patlatmıştın.

"Gerek var mıydı gerçekten buna?" Dedi mızmızlanarak ve geri kafasını yastığına koydu. Yorganını iyice çekti ve kaldığı işe devam etti.

Mentor

Henüz arkadaştınız ve onunla şakalaşmayı eğlenceli buluyordunuz. Normalde insanlar size sataşırsa sinirlenirdiniz ama Emre'nin bunu yapması sorun değildi. Çünkü böylece flört de ediyordunuz.

Arkadaşlarınızla toplu şekilde Emre'nin evinde kalmıştınız. Her zamanki gibi ilk uyanan siz oldunuz ve kendinizi Emre'ye şaka yaparak ödüllendirmek istediniz.

Bir elinizdeki su dolu bardağa bir de Emre'ye baktınız. Yazık olacaktı.

Suyu döktüğünüzde Emre irkilerek kalktı. Gülmeye başladığınızda anca sizi fark edebilmişti.

Şakalandığını anlayan Emre de gülerek size katıldı.

"Sen bittin."

Fhoexmd

Bu kesinlikle Emre'nin fikriydi.

Siz Ali'nin ne kadar tatlı uyuduğunu düşünürken Emre yanınıza gelmiş ve resmen size vesvese vermişti. Şimdi bir elinizdeki su dolu bardağa bir de Ali'ye bakıyordunuz. Emre ise kenarda size suyu atmanız için sessizce tezahürat yapıyordu.

"Yap! Yap! Yap! Yap!"

İçiniz giderek suyu Ali'nin üzerine boşalttınız. İrkilerek uyanan Ali ilk sizi gördü. Sonrasında zaten Emre'nin kahkahaları kulaklarınızı doldurmuştu.

Gülmemeye çalışarak elinizle Emre'yi göstermeye çalıştınız ama Emre çoktan odadan kaçmıştı.

"Valla Emre-" Cümlenizi tamamlayamadan siz de kahkahayı bastınız. Ali de olan olayları kavrayabildiğinde kahkaha atmakta size eşlik etti.

"O Emre'yi öldüreceğim."

Yex

Normalde birbirinize bu tür şakalar yapmazdınız. Ama o gün sizi şeytan dürttü. Biraz eğlenmekten zarar gelmezdi.

Su alıp geri döndüğünüzde hala mışıl mışıl uyuyordu.

"Özür dilerim." Diye fısıldadınız ve suyun hepsini yüzüne boşalttınız.

İrkilerek uyanan Umut önce düşmanına bakar gibi size baktı. Sonra bu şerefsizliği (:D) yapanın siz olduğunu görünce çatık kaşları normalde döndü.

"Bunun hesabını daha sonra soracağım." Dedi ve yorganını çekerek tekrar uyumak için hazırlandı.

Porçay

Buna gerçekten cesaret edebilecek misiniz?

O gün etmiştiniz.

Her zaman ilişkiniz çok eğlenceliydi zaten ama bu tür şakalar sizin eğlence anlayışınızda yoktu. Bu yüzden biraz da ne tepki vereceğini merak etmiştiniz.

Bir bardak suyu üzerine boşalttığınızda neye uğradığını şaşırmıştı. Siz kahkaha atarken o da eliyle yüzünü kapatıp gülüyordu.

Sonunda sakinleşebildiğinizde yanına yatabilmeniz için size yer açtı ve eliyle gelmeniz için işaret yaptı. Tabiki bu mükemmel teklife hayır demediniz ve yanına yattınız.

"Güzel, eğer gelmeseydin işte o zaman sinirlenecektim." Güldü.

Saniye

Oldukça masum uyuyan Mert'e bu şakayı yapmak ve yapmamak arasında kalmıştınız. Sonunda şeytan tarafınız bu savaşı yenmişti ve su almak adına mutfağa gittiniz.

Elinizde su dolu bardakla geri döndüğünüzde Mert yerinde değildi. Kaşlarınızı çatarak odaya göz attınız. Siz mutfağa gidip dönünceye kadar odadan çıkması imkansızdı, onu görürdünüz.

"Hain." Dedi bir ses arkanızdan. İrkilerek arkanıza döndünüz. Mert uyanmıştı ve gülerek size bakıyordu. Kapının arkasına saklanmıştı, bu yüzden onu görmemiştiniz.

"Korktum." Dediniz siz de gülerken.

"İşte böyle planını boza-" Cümlesini tamamlayamadan elinizdeki suyu üzerine attınız. Sizin kahkahalarınız artarken o da yüzündeki suyu silerken konuştu:

"Tamam, bunu tahmin etmemiştim."



Attığınız istekleri teker teker yazacağım gecikme için kusura bakmayın kapfğwpfğw💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ekip TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin