3

1.1K 32 33
                                    

İstek için teşekkür ediyorum Dianainparty 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstek için teşekkür ediyorum Dianainparty 💛

Hugola

3. yılınızı kutlamak üzere bir restorana gitmiştiniz. Normalde ikiniz de bu yıl dönümü şeylerini pek umursamazdınız ama bu seferlik "normal bir çift gibi" olmaya karar vermiştiniz.

Ayırttığınız masaya geçtiniz. Hemen bir garson dibinizde bitmişti.

"Merhaba ben seni uzun zamandır takip ediyorum." Kadın garsonun gülümseyerek söylediği şeye Hürkan da gülümseyerek cevap verdi.

"Merhaba, teşekkürler."

Bu sizin için alışılmış bir şeydi. Hürkan'ın takipçileri siz beraberken yanınıza geldiklerinde siz de saygıyla onları bekler hatta bazen sohbet ederdiniz.

Bugün de aynısını yaptınız. Ama bu sefer karşınızdakinin tavrı başkaydı. Size ters ters bakıyor, göz deviriyordu.

"Ayrıca sen çok kaslı, çok yakışıklı, çok yetenekli..." Kız bu şekilde sevgilinizi överken bu artık sizi rahatsız etmişti.

"Canım sevgilim bak bu elbiseyi almayı düşünüyorum." Diyerek bir anda kızın lafını kestiniz. Telefondan bir elbiseyi Hürkan'a gösteriyordunuz.

O tabiki sizin ne yapmaya çalıştığınızı anladı. Kendisi de rahatsız olduğundan o mekandan kalktınız ve her zamanki gibi evde vakit geçirdiniz. Sonuçta ikiniz de mutlu ve huzurluydunuz.

Kaanflix

2. yılınızdı ve Kaan her zamanki gibi centilmenliğini koruyarak sizi yemeğe getirmişti. Aslında bu kadar lüks bir restoran beklemiyordunuz, gerek de yoktu. Ama o içinden geldiğini söylüyordu.

Siparişinizi alan kadın garson gitmek yerine orada durduğunda ne olduğunu anlamak için ona baktınız. Kadın sevgilinizi süzüyordu.

"Saçlarınız çok güzelmiş, size çok yakışmış." Ne cevap vereceğini şaşıran Kaan ilk önce size baktı. Sonra anlam veremeyerek cevap verdi.

"Teşekkürler-? Ama işinizi yapmanız gerekmez m-?"

"Ben de çok seviyorum sevgilimin saçlarını." Kaan'ın lafını keserek imalı imalı kadına bakarak konuştunuz. O ise cevabını almış ve gitmişti.

"That's my girl lets gooo."

Mentor

Emre size bir sürpriz yapacağını söyleyip sizi bu şık mekana getirmişti.

Buradaki tek sorun o kadın garsondu. Siz geldiğinizden beri uzaktan Emre'yi süzüyordu ve bu sizi rahatsız etmişti. Gecenizi mahvetmemek adına susuyordunuz.

En sonunda o kadın siparişleri almaya geldi.

"Dövmeleriniz çok iyiymiş." Siparişi alırken söylemişti bunu ve sonrasında eliyle sevgilinizin kolundaki dövmelere dokunmaya çalışmıştı fakat Emre kolunu çekti.

Ekip TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin