>>Tak a je tu nová kapitola...Ktorý si nepamätajú ako skončila druhá nech si ju prečítajú ešte raz. A pesničku pustiť až keď poviem...
,,Prepáč moja vina," ospravedlní sa.
,,To nič."
Ešte stále ma drží...
,,Tak ja už musím ísť," mierne ma pustí a a spraví jeden krok do zadu.
,,Ahoj."
,,Ahoj."
Však jasné prečo by sa so mnou taký pekný chlapec bavil s takou odpornou chuderou ako som ja.
Ešte raz sa otočím a pozriem sa na neho. Beží a v ušiach má slúchadla vidno, že športuje.Nechám to tak a pokračujem v ceste...
Zaujímalo by ma, čo mi takého dôležitého chcela povedať mama. A tiež sa mi hlave motajú Kristiánove slová: ,, porozmýšlaj nad tým!"
Dvere od domu sú zamknuté, bože kde som si dala kľúče. Našťastie máme furt jedny pod rohožkou. Zdvíham ich a otváram dvere. Všade je tma, čiže mama už spí. Nebudem ju zobúdzať však mi to môže povedať aj zajtra a tiež ma to ani tak moc nezaujíma.
Keď si dnešok premietnem v hlave, bol to strašne namáhavý deň skoro na tri kapitoly do knihy.Konečne si môžem oddýchnuť.
Zapínam laptop, samozrejme na mňa vyskočí desať správ od Dávida, že ho to vôbec baví.
Aha čo tu máme nová žiadosť o priateľstvo:
Patrik Marafko
Takého nikoho nepoznám, to je zaujímavé. Otvorím jeho fotku, bože veď to je on...to je ten chlapec s ktorým som sa pred chvíľou stretla.Odkiaľ vie moje meno. To nevadí ale nepotvrdím ho. V tom mi príde od neho správa:
Patrik: Ahoj
Ježííš zas mi iba poblázni rozum, ale tak nebudem mrcha a odpíšem mu.
Sarah: Ahoj...
Patrik: Asi sa pýtaš odkiaľ viem tvoje meno
Sarah: Presne :D
Patrik: Dávid akurát pridal novú fotku na ktorej si aj ty :D
Jaj aha Dávid vždy keď sme spolu spraví so mnou fotku a postne ju na facebook, ale odkiaľ pozná Dávida...
Sarah: A odkiaľ poznáš Dávida?
Patrik: Však s ním bývam na jednej ulici :D a dakedy spolu hráme futbal. A ty ho odkiaľ poznáš?
No tak s týmto ma nezoznámil ale zo všetkými jeho kamarátmi áno a tiež je divné, že mu Dávid nikdy o mne nehovoril.
Sarah: To ti fakt Dávid o mne nikdy nehovoril?
Patrik: Počkaj nie si ty náhodou tá jeho frajerka Sárka? Ako ťa on volá :D
Tak a už je to v riti. Prečo akurát tento pekný chlapec musí byť Dávidov kamarát.
Sarah: Áno, to som ja.A ty máš niekoho?
Patrik: Akurát včera som sa rozišiel s jednou babou neviem či ju poznáš : Katka Medovarská
Sarah: Jaj Katku poznám je o rok staršia o do mňa. Pekná baba veľmi, tiež by som aj ja bola taká pekná :(
Patrik: Pekná bola akurát tak zvonka čo sa týka zvnútra bola škaredá.
Sarah: Prečo?
YOU ARE READING
Dievča na zavolanie
RomanceMoje meno je Sarah. A niekedy som dievča na zavolanie...