Štvrtá Kapitola

977 24 0
                                    

Konečne tu máme novú kapitolu.Prepáčte ale poznáte to blíži sa koniec školského roka a písomky a tak... Veríme, že sa vám táto kapitola bude páčiť...

A pesničku pustiť až keď napíšem.

Hups, čo som to práve povedela. Snáď si to nevšimol. Pozriem sa naňho tvári sa nejako divne. Začnem ho bozkávať po krku, aby som odpútala jeho pozornosť a v tom ma zastaví a opýta sa: Čo si to povedala? Čo mám teraz povedať. ,,Ja ? nič, " odpoviem a zatvárim sa ako kedy by som nevedela o čo ide. ,,Zdalo sa mi, že si mi povedala: aj ja teba Kristián. Bože o čo mu teraz ide... ,,Ja som iba povedala aj ja teba. Vieš, že ja iba teba ľúbim," trocha zaklamať treba.

,,Tak prepáč asi som zle počul." Super vyšlo mi to. Ale aj tak nechápem ako som mu povedala Kristián, veď som naňho ani nemyslela možno trocha.

Izbu ešte stále osvecuje svetlo sviečok. Vonku je hlboká noc. Dávid ma ešte stále silno drží a po vášnivom sexe zaspávame.

Zobúdzam sa do krásneho letného dňa. Sviečky už zhasli. Dávid vedľa mňa už neleží a z kuchyni cítiť známu vôňu. Pozriem sa na hodiny , ktoré ukazujú 11:35. Fíha, to som ale dlho spala. Ale, kde m=am mobil? Určite už moja mama stresuje, prečo som jej nezavolala. Nakoniec vstanem z postele schádzam po schodoch na prízemie. Uvidím Dávida v boxerkách ako robí palacinky.

,,Ahoj," povie a falošne sa na mňa usmeje. Divné.

,,Ahoj."

,,Aké chceš palacinky nutelové, lekvárové alebo tvarohové.

,,Poprosím nutelové," prídem k nemu a silno ho pobozkám, no kde ste videli aby vám chlapec robil palacinky?

,,Nechaj tak, ja to dorobím."

,,Nie sadni si ja to už dokončím.

,,Láska, nevidel si môj mobil? " spýtam sa ho, keď že som ho ešte nenašla.

Zdalo sa mi, že sa mu na tvári mihol zdrvený výraz. Hneď na to nasadil úsmev a ukázal na sedačku.

Super,moja mama sa prekonala desať zmeškaných hovorov za každú hodinu. Vytočím jej číslo a čakám.

,,No mami, čo si chcela?"

,,Ahoj Sárinka moja, len som ti chcela zavolať, že som doletela v poriadku, lebo moja dcéra sa o mňa vôbec nezaujíma!" Na konci už mierne zvýšila hlas.

,,AJ ja ťa ľúbim," povedala som.

,,No dobre čo robíš? Jedla si? " spýta sa ma ako kedy by som bola decko.

,, Som u Dávida a áno mami jedla som. Nemusíš mi každú hodinu volať, ja ti zavolám keď budem niečo potrebovať."

,,Tak okey dospeláčik tak ja idem ahoj a pozdrav Dávida.

,, Ahoj a budem.

Palacinky sú hotové," ozval sa Dávid z kuchyne.

Sedíme v jeho izbe ja som na notebooku a on pozerá niečo v TV.

,,Jaj ozaj dnes je u mňa tá party.!

,,Aha, Dobre a kto tam všetko bude?"

,,Veď Laura, Kiko, Sisa, Rado..."

,,Aj Kristián?"

,,Veď hovorím, že aj on," Dávid moc Kika nemá v láske ale nedivím sa.

,,Budeš u mňa spať?" ale nemusel by, už chcem byť sama.

,,Nie dnes večer chcem byť sám."

,,A alkohol máš?" spýta sa ako kedy by bol opitý každý deň.

Dievča na zavolanieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora