Ongelukkig

94 6 6
                                    

Robbie pov:

Ik ben moe, ik heb dagen wat zeg ik weken niet goed geslapen ik denk elke nacht een uurtje of twee misschien drie en ik ben ook weer gaan gebruiken denk aan wiet cocaine alchohol en ik ben begonnen met roken.... Dat komt omdat het koud voelt in bed niemand aan mijn zijde niemand tegen wie ik aan kan liggen of wie me een kusje geeft als ik net wakker ben, niks. Mijn vriendin mijn maatje voor het leven ( dacht ik) heeft het uitgemaakt 1 maand geleden sinds dien eet ik veel minder dan normaal kom ik mijn kamer niet meer uit en ik ben ook al in geen weken meer in de video's te zien. De enige vraag die door mijn hoofd gaat is: waarom? ik bedoel wat heb ik verkeerd gedaan? ben ik te dik, te klein? te lelijk? te te te... zo kan ik wel uren door gaan. De jongens hebben natuurlijk ook door dat het niet goed met me gaat en proberen mijn gedachtes te verzetten en leuke dingen met me te doen maar ik kom mijn kamer niet meer uit. Ik heb ook in weken niet meer gedoucht maar het intresseert me niet. Mn kamer is een bende overal liggen kleren, ondergoed, sokken,broeken,shirts en vooral veel vieze was. Ook veel glazen en borden met het eten er nog op, omdat de jongens een poging deden om me te laten eten. Ik denk als je mijn kamer binnenkomt dat je stikt van de vieze lucht die het bevat. Maar boeien. 


Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat ik veel appjes heb van Jamie(mijn ex) ik kijk er snel doorheen en gooi mijn telefoon dan weer weg. Ik draai me om en ga even lekker liggen waarna ik mijn ogen dicht voel vallen en ik in een diepe slaap val. Zelfs zo'n diepe slaap dat ik denk dat mijn lichaam die harder had dan gedacht .


Pov Matthy:

Het is zaterdag ochtend, we zitten met z'n vieren in de tuin. Ik, Milo, Raoul en Koen. Zonder Robbie aangezien hij als een maand zijn kamer niet meer uitkomt. De jongens en ik maken ons echt zorgen. ''Jongens dit kan zo niet langer we moeten iets aan Robbie doen'' verbreekt Raoul de stilte ''Ja maar zie die jongen maar eens uit zijn kamer te krijgen volgens mij heeft hij in 4 weken geen sprankeltje daglicht gezien hij lijkt wel een zombie!.'' reageert Milo fel. Ik krijg tranen in mijn ogen. ''Mat wat is er?'' vraagt Milo dan weer op een lieve toon terwijl hij zijn hand op mijn bovenbeen legt en er zacht in knijpt ''Ik vind het zo erg voor R-Robbie..'' reageer ik snikkend. ''Ach lieffie toch.'' Milo trekt me in zijn armen terwijl Raoul bezorgt kijkt. Koen zit de hele tijd al op zijn telefoon en heeft nog geen een keer opgekeken hij lijkt druk bezig te zijn met iets. Zo zitten we een tijdje, ik in Milo's armen terwijl hij me de hele tijd kusjes geef, Raoul die bezorgt kijkt en Koen ja die zit op zn telefoon. 

''Ik heb het!'' verbreekt iemand opeens hard de stilte. ik schrok me de tiefus dus kijk op en kijk vragend rond van wie het geschreeuw komt al snel kom ik er achter dat het van Koen is. ''Wat? wat heb je? je verstand want als dat zo is duurde dat lang.'' grapt Milo. ''Haha grappig. Nee ik heb de perfecte vakantie gevonden om Rob weer helemaal op te beuren!'' Ik Raoul en Milo kijken Koen nu verbaast aan en hij geeft ons zijn telefoon waarop allemaal plaatjes staan van een heel mooie villa met 1 kilometer verderop een hele grote boulevard met alle winkels die je je maar kan wensen. ''Drie weken in een dikke villa in Spanje alle privacy van de wereld en op 1 kilometer lopen kan je de lijpste shit ooit kopen!'' roept Koen enthiousast. ''Ja allemaal leuk koentje maar hoe wil je Robbie mee krijgen?'' valt Raoul hem in de reden. Ik sta op en maak aanstalten om weg te lopen, iedereen geeft me vragende blikken. ''Ik zorg er wel voor dat hij meegaat.'' en ik loop naar boven naar Robbie. Eenmaal boven hoor ik geroep en gesmeek ik kijk vragend richting de deur van Robbie want daar komt het vandaan. Ik klop zachtjes op de deur maar ik weet eigenlijk niet waarom want ik verwacht geen antwoord.  Ik doe de deur open en zie Rob daar liggen wallen van hier tot tokio en badend in het zweet en hij spartelt hevig ik ren naar hem toe en schud hem zachtjes door elkaar, ''Hey Robbie wakker worden maatje.'' fluisterschreeuw ik. Zn ogen schieten open en gelijk gaan ze alle kanten op. ''Rob! kijk mij eens aan!' zijn ogen schieten nogsteeds alle kanten op. ''Kutzooi.'' zeg ik zacht tegen mezelf. Dan maar zo. ik trek hem omhoog en hij valt letterlijk in mijn armen ik sta op en trek hem mee waardoor hij nu op het bed staat. Ik sla mijn armen om hem heen. ''Spring.'' fluister ik zacht hij doet wat ik zeg en springt in mijn armen. Hij ademt nogsteed erg onregelmatig en snel maar hij kan nu wel naar een punt kijken. Hij zit nu op mijn armen en heeft zijn benen om mijn middel geklemd om er zeker van te zijn dat hij niet valt. Ik loop een rondje door zijn kamer. Wat nogal een uitdaging is met Rob in mijn armen en alle troep die er ligt maar goed. na een minuutje komt er een vieze geur mijn neus binnen de geur van wiet. Ik kijk goed om me heen en zie dan dat er veel opengemaakt zakjes wiet liggen en vele aansteekers. Ik zucht. Rob heeft zijn hoofd inmiddels op mijn schouder gelegd en heeft niks meer gezegd. ''Hey Rob- begin ik zachtjes ''Mhm.'' hoor ik zacht. ''Misschien moet je je even gaan opfrissen maatje ik weet bijna zeker dat je je dan gelijk een stukkie beter voelt.'' ''Ik heb geen zin.'' is zijn simpele antwoord, ik zucht hij legt zijn hoofd weer op mijn schouder en ik voel dat hij steeds meer ontspant het lijkt wel of hij in slaap gaat vallen zometeen. Ik denk even wat ik kan doen. Ik zou hem kunnen wassen onder de douche maar 1. ik heb een vriend dus dat kan gewoon niet en 2. ik heb geen zin om zelf nat te worden enzo. uiteindelijk loop k naar beneden met Rob nog in mijn armen, Loop ik naar de tuin waar Koen nogsteeds enthiousast aan het vertellen over onze eventuele vakantie, ik kijk nog even naar Rob en nu zie ik dat hij daadwerkelijk in slaap is gevallen. Ik zucht en til hem wat beter op wat me een kleine ''mpfm'' oplevert uit zijn mond. Allemaal leuk lief en aardig maar mijn armen vallen er bijna vanaf. als ik in de visie van de jongens kom kijken ze me met open mond aan. Behalve Milo. Ik he zon idee dat sinds we een relatie hebben hij Rob niet meer echt mag ofzo, Milo kijkt vooral heel jaloers. Raoul ziet mijn moeilijk blik. want Rob mag dan misschien de kleinste en jongste zijn van ons maar alsnog is die niet bepaald licht. Raoul komt gelijk naar me toe en hij neemt Rob over waarna hij met hem op de lounge bank gaat zitten. ik volg, De jongens kijken me vragend aan ze willen natuurlijk weten hoe ik Rob mee heb gekregen dus ik begin te vertellen van hoe ik boven kwam en hoe hij duidelijk een nachtmerrie had waarna ik hem optilde omdat hij in paniek was etc. dat van dat wiet enzo vertel ik maar niet als Rob dat wil kan hij het zelf nog altijd zeggen. Ik kom nu bij het moment waarop ik vertel dat Rob echt gewassen moet worden. ''Maar eh hij moet echt effe douchen want dit is niet normaal.'' vervolg ik mijn verhaal. ''ik wil het wel doen maar-'' ik ben nog niet eens klaar met praten  of Milo onderbreekt me al met ''Dat gaat echt niet gebeuren!'' ''Als je me had laten uitpraten dan wist je dat ik dat helemaal niet van plan was om te zeggen.'' reageer ik ietwat geiriteerd. ''Ik doe het wel oke?'' reageert Roel kalm en hij neemt rob mee naar boven. 


Ik ga weer naast Milo zitten en hij kijkt nogsteeds een beetje boos waarschijnlijk omdat ik met Rob in mijn armen naar beneden kwam gelopen maar nee ik zou nooit wat met Robbie nemen ik heb Milo en ik ben gelukkig Robbie voelt gewoon als een soort klein broertje. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry voor het acute einde maar het hoofdstuk werd anders echt te lang:) 

ik ga als ik deze heb nagekeken met spelfouten gelijk aan een nieuw deel beginnen dus maak je geen zorgen.

Hoeveel  delen dit boek gaat Bevatten weet ik nog niet daar kom ik later wel achter. Ik hoop in ieder geval dat jullie deel 1 leuk vonden en je kan me altijd een prive berichtje sturen als je een leuk ideetje hebt en misschien komt die wel in het verhaal maar voor nu ga maar snel verder met lezen. En vergeet niet op dat sterretje te druken.


Geschreven op: 30 mei 2023

byeeee:)

Jaloezie. Hoort erbij toch?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu