Pov Matthy:
Milo is zojuist boos de kamer binnengekomen waar ik samen met Robbie lag. Robbie en Koen zijn de kamer uitgelopen en ik sta alleen met Milo die woedend is.
''Matthy waar de fuck slaat dit op ik heb je meerdere keren gezegd dat ik niet wil dat je zo dicht bij Robbie in de buurt komt! heb je niet door hoe hij naar je kijkt hij vind je leuk!'' schreeuwt hij boos met grote hand gebaren. ''Milo dat heb je zojuist niet gezegd. Heb jij de afgelopen periode wel goed uit je dopen gekeken? zag je niet hoe gebroken Robbie was toen zijn vriendin het uitmaakte en dan heb jij het gore lef om zomaar te zeggen dat hij me leuk vind, hij voelt als een broertje voor me! dus hou op met dit lompe en stomme gedrag en ga je focussen op ons op onze relatie!'' schreeuw ik terug, na die zin moet ik even op adem komen dus ik adem diep in en uit. Milo is stil, kijkt voor zich uit en speelt met zijn handen. Hij schaamt zich. ''Sorry'' hoor ik hem dan zacht mompelen. ''Het is al goed maar zeg zulke shit gewoon niet oké ik ben hartstikke blij met jou en ik zou je nooit verlaten oké?'' antwoord ik een stuk rustiger dan net. Hij knikt zachtjes. ''Nou kom hier.'' antwoord ik rustig hij kijkt me aan en begrijpt dan de hint. Hij kruipt in mijn armen en ik geef hem een kusje op zijn haar.
Het is even later en we zitten onderhand allemaal beneden. Ik zag Robbie al de hele tijd kijken sinds Milo en ik beneden waren gekomen maar ik negeerde hem. Misschien heeft Milo wel gelijk en moet ik niet zo close doen met Robbie i mean ik heb een vriend en met hem ben ik zelfs nog minder close.
Pov Robbie;
Milo en Matthy waren gestopt met schreeuwen en komen terug naar beneden. Ik kijk Matthy met een bezorgde blik aan. Hij kijkt emotie loos terug en loop door naar de bank waar hij op gaat zitten Met Milo naast hem. Uhm wat heb ik iets gedaan?
Een tijdje later komt heb ik ontbeten weer voor het eerst in lange tijd. Best grappig zo kom je weken je kamer niet uit en zo zit je weer beneden met je beste vrienden en ben je aan het ontbijten. Koen loopt naar me toe. ''Rob we gingen nog naar het winkelcentrum toch?'' ik knik en kijk weer naar Milo en Matthy toe die nu samen aan het lachen zijn om een tiktok. Ik zucht en loop naar boven met Koen op mij hielen. ''Maatje wat is er nou?'' vraagt hij bezorgt als hij achter me aan de kamer binnen loopt. Hij gaat op mijn bed zitten en ik kom even later naast hem zitten. ''Ja ik weet niet gewoon ik vind het gewoon raar dat Matthy en Milo het ene moment knallende ruzie hebben en het andere moment liggen ze in elkaars armen en lachen ze om tiktors.'' antwoord ik Koen terwijl ik naar mijn handen staar die ineens wel heel intressant zijn geworden, Koen kijkt me een beetje raar aan dus ik besluit dat erover praten de oplossing is. ''Oké Koen wat ik je nu ga vertellen dat mag je echt tegen niemand door vertellen zelfs niet tegen Raou-'' Ik wordt midden in mijn zin onderbroken door iemand die op mijn deur staat te kloppen ik zucht en mompel een zachte "binnen".
Het is Raoul die ook graag mee wilt naar het winkelcentrum omdat we telang niks samen hebben gedaan. Ik kijk Koen even aan en hij knikt dus Raoul gaat mee. Zonder dat ik Koen nog aankijk sta ik op en loop naar me kast. Koen kijkt verbaast ik zou hem natuurlijk iets gaan vertellen maar ik kan het gewoon niet. Ik kijk Koen met een smekende blik aan of hij het alsjeblieft wilt laten en hij knikt dus hij loopt ook weg om zich aan te kleden.
Even later zijn we alle drie aangekleed en wel dus gaan we weg. We gaan met Raoul zijn auto dus hij rijdt.
Wr komen aan en gaan gelijk naar de stone Island winkel. ''Zo dit is toch wel even een chagi broekie hoor!'' gilt Koen de Halve winkel bij elkaar als ik een korte broek aan. Ik lach even door zijn enthousiaste reactie en pas daarna nog wat korte Broeken en 4 shirts. Het kost me een rib uit mn lijf maar het is zo als koen het zou zeggen wel 'chagi'
nadat we nog wat korte broeken en zwembroeken hebben gefixt gaan we wat eten want het is inmiddels 16:00 uur en we gingen om 13:00 weg. We zijn opzoek naar een broodjes zaak als ik iemand tegen kom die ik eigenlijk niet meer tegen zou willen komen.
Het is Jamie mijn ex. Ik grijp de eerste de beste hand die ik kan pakken en voel dat degene naast me schrikt van mijn plotselinge actie. Ik kijk omhoog en zie daar Raoul staan ik heb Raoul zijn hand vastgepakt. ''Maatje gaat het wel goed?'' vraagt hij bezorgd. ik schud mijn hoofd en wijs dan richting Jamie. Raoul volgt mijn vinger en ook Koen doet het die ondertussen door heeft wat er aan de hand is. ''Ohnee dit was heel dom.'' zegt Koen voordat hij wegloopt. Ik en Raoul lopen een stukkie dichter naar Koen die inmiddels bij Jamie is gearriveerd. Als ik dichterbij komt zie ik dat Jamie de hand vast heeft van een man. Een onbekende man. Koen ziet het ook hij kijkt nog bozer dan dat hij eerst al deed. En dan begint het. ''Heb jij enig idee hoeveel pijn jij Robbie hebt gedaan! Hij is weken niet uit zijn kamer geweest heeft zichzelf uitgehongerd heeft weken niet gedoucht sloot zich compleet af van de buiten wereld en dat is allemaal jou schuld!''Jamie kijkt verbaast en een beetje bang naar Koen. Ja Koen is een superlieve jongen maar als je hem boos hebt gemaakt.
Jamie haar blik valt nu op mij en ze stapt op me af. Raoul gaat beschermend voor me staan maar ik dus heb weg, Ik kan dit zelf.
''Rob ik...'' ''Nee.'' antwoord ik simpel. ''Waarom maakte je het uit! wat heb ik je ooit misdaan ik gaf je alles! alles wat je hart je lief had. Ben ik te lelijk te dik te klein? Waarom Jamie Waarom? dat is een vraag die als vanaf het moment dat je het uitmaakte door me heen gaat.'' Jamie zegt niks en kijkt naar de jongen achter haar. ''Ja is dit je nieuwe scharrel? serieus voor dit maakte je het uit! Echt, flikker toch op.''! ''Hoelang ga je al met hem?'' blijven de vragen en weerwoorden me te binnen schieten. '' 3 maanden..'' antwoord ze zachtjes mijn blik nogsteeds ontwijkend. Ik sta met mn bek vol tanden ze heeft me gewoon bedrogen en ik heb het niet eens doorgehad. ''Wtf was ik niet genoeg voor je ofzo! nee mevrouw kon haar benen weer eens niet dichthouden!'' ik wil omdraaien en weglopen maar de nieuwe vriend van Jamie gaat zich er opeens mee bemoeien. ''Ey ik weet niet wie je bent maar doe normaal, hou je bek en loop door vriend.'' zegt hij met zn grote bek. Bij Jamie staan de tranen inmiddels in haar ogen maar het boeit me niet. Het is niks vergeleken met hoeveel ik heb gehuild de afgelopen periode. Ik kijk de nieuwe vriend van Jamie vol ongeloof aan en doe dan iets waarvan ik niet wist dat het in me zat. Ik geef hem een klap. Met mn vuist. Op zijn neus. En nog een, nog een, nog een. tot hij op de grond ligt. Koen pakt mijn boven armen vast en trekt me naar achteren in zijn armen. Hij drukt me tegen zijn borst aan, maar ik ben te boos dus ik sla tegen zijn borst en roep dat hij me los moet laten nu, maar hij luistert niet en drukt me steviger tegen zijn borst. Ik geef op en stort neer. Ik zak letterlijk in elkaar en ik zak naar de grond dus Koen automatisch ook. En ik huil. harder dan tevoren en het voelt vertrouwt om eindelijk weer in mijn beste maatje zijn armen te zijn. Ik voel me zo schuldig dat ik Koen zo heb laten stikken. Koen sust me en Raoul staat toe te kijken en weet duidelijk niet wat te doen. Daar lig je dan midden in een winkel centrum in je beste vriend zijn armen te janken als ene klein kind terwijl ik net iemand half bewusteloos heb geslagen en alle mensen een kring hebben gevormd om ons heen.
Na 2 minuten trekt Koen me omhoog. Jamie zit naast haar vriend die inmiddels rechtop zit en een ice pack heeft gekregen. Ik moet me inhouden om hem niet weer aan te stormen. Raoul ziet het en houdt me vast. Raoul wenkt naar Koen dat we gaan maar Koen steekt zijn hand in de lucht van wacht nog even. Ik en Raoul kijken verbaast als Koen richting de jongen naast Jamie loopt iets in zijn oor fluistert en hem daarna een keiharde trap in zijn ballen geeft. Ik hou van Koen. de jongen krimpt ineen en we horen hem schelden.
Koen loopt trots en tevreden weg en we lopen richting Raouls auto. We moeten ongeveer een uurtje rijden Ik val in slaap. Het was een vermoeiende dag.
________________________________________________________________________
Omg sorry dat k zolag niks van mezelf heb laten horen maar het heeft meerdere privé redenen.
Ik kan niet beloven dat er deze week nog een deel komt ik ga namelijk op vakantie naar Turkije en daar is niet de beste wifi.
daarom heb ik dit deel extra lang gemaakt en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Vergeet niet te stemmen en een leuke reactie achter te laten!
Love you!
1645 woorden
JE LEEST
Jaloezie. Hoort erbij toch?
RandomRobbie is moe, zijn vriendin waar hij al 5 jaar een relatie mee heeft, heeft het net uitgemaakt. Hij komt al dagen zijn kamer niet meer uit en ziet het nut van de liefde niet meer zitten. Matthy en Milo daarentegen hebben de perfecte relatie, ze hou...