Pov Robbie;
Vandaag is de dag dat we op vakantie gaan! ik had het niet verwacht maar ik heb er oprecht zin in. Sinds het voorval in het winkelcentrum heb ik de break up tussen mij en Jamie een plekje kunnen geven en we hebben het er thuis niet meer over gehad. Wel merk ik nogsteeds dat Matthy mij negeert. Ik snap niet waarom want ik heb niks mis gedaan en k dacht juist dat hij me wou helpen maar niet dus.
Het is nu maandag avond en we gaan midden in de nacht naar Schiphol. We zijn allemaal druk bezig met onze koffer in te pakken dus ik ook. Alle nieuwe kleding die ik heb gehaald met Koen en Raoul stop ik in mijn koffer inclusief schoenen, slipper goed u kent her wel.
Er wordt op de deur geklopt, ik draai me om en zie daar Koen staan. ''Hey maatje!'' schreeuw ik naar hem. Ik heb koen zijn weer closer geworden. Ik voelde me enorm schuldig dat ik hem zo heb laten zitten. ''Hey Rob!'' gilt hij terug. ''Uhm Raoul wilt ons allemaal in de keuken hebben want we moeten nog eten van hem enzo je kent hem wel.'' vertelt Koen mij op een lachende toon. ik kijk weg. Ookal heb ik mijn relatiebreuk een plekje kunnen geven blijft eten een moeilijk onderdeel. deels omdat ik zolang weinig tot niks heb gegeten. ''Maat je hoeft niet te eten he waar jij je fijn bij voelt.'' zegt Koen die nu naar me toe is gelopen en over mijn schouder wrijft. Ik glimlach naar hem. ''Eigenlijk heb ik wel een beetje honger.'' antwoord ik zachtjes. Koen kijkt me trots aan en ik gooi mn koffer dicht. Ik en Koen lopen daarna allebei naar beneden toe me onze koffer onhandig achter ons aan. Koen tieft bijna van de trap waardoor ik in de lach schiet. We komen de woonkamer binnen en zien daar Milo Matthy en Raoul al zitten. Als wij binnenkomen is het stil.
Ik kijk naar Matthy maar zie dat hij mijn blik nogsteeds ontwijkt. Weetje prima als hij me wilt negeren is goed dan ga ik er wel een leuke vakantie van maken met Koen. Tenmiste wel een echte vriend. Ik geef Matthy een boze blik en kijk daarna naar Raoul die begint met praten. ''Oké jongens we moeten het even hebben over wie naast wie gaat in het vliegtuig.'' . ''Ik ga naast Matthy.'' ''Ik ga naast Milo.'' horen we Matthy en Milo tegelijkertijd zeggen. Ik zucht en kijk Koen aan die me al grijzend aan kijkt. Ohnee he deze jongen gaat zo vervelend zijn tijdens deze vlucht maar i love it.
2 uur later zitten we met zn alle op de bank en zijn we aan het wachten op de taxi. We horen getoeter vanaf buiten komen, dat is de taxi. We pakken allemaal onze spullen en lopen naar buiten. We gaan zitten en rijden gelijk naar Schiphol.
Pov Matthy:
Ik heb Rob de afgelopen dagen genegeerd het leek me het beste. Maar toen ik net die boze blik zag die hij me gaf wist ik gelijk dat ik fout zat. Waarom negeer ik heb eigenlijk?
Ik moet het met gem gaan uitpraten want ik wil het gewoon lekker gezellig maken met zn alle deze vakantie en heb geen zin in geruzie en gezeik. We komen net aan op Schiphol en staan in de rij om in te checken.
Nadat we door alle controles zijn geweest gaan we naar de Starbucks. We nemen allemaal een drankje en lopen daarna richting de gates waar we nog een uurtje moeten wachten tot we mogen boarden.
''Jongens we zijn bij onze gate kom we gaan zitten.'' zegt Milo.
Ik ga naast Milo zitten en Raoul gaat naast mij zitten. Rob en Koen doen samen hun oortjes in en luisteren muziek. Ik zou echt graag Koen willen zijn. wacht wat nee Matthyas stop! je hebt een vriend.
Een halfuurtje later gaan we boarden. We stappen het vliegtuig in en gaan op onze plekken zitten. Ik zit naast Milo en Koen Rob en Raoul zitten met zn drieën naast elkaar. Ze lachen luidkeels om iets wat Koen zegt en ik kijk jaloers toe, ik hoop maar dat Milo in een goede bui zit anders wordt het een hele lange vlucht kan ik je vertellen.
Heyy sorry allemaal voor het lange niet updaten, maar ik wil het toch weer een beetje gaan oppakken en ik wil de lezers van dit boek ook niet teleurstellen dus bij dezen! het is best een kort hoofdstukje maar mn hoofd liep echt over met van alles en nog wat dus ik heb er het beste van proberen te maken!
vergeet niet te stemmen en ene leuke reactie achter te laten, zo krijg ik de motivatie voor dit boek misschien weer terug, ik hoop het.
Vergeet niet te stemmen, en thanks als je tot hier hebt gelezen, je bent een trouwe lezer! ;)
JE LEEST
Jaloezie. Hoort erbij toch?
RandomRobbie is moe, zijn vriendin waar hij al 5 jaar een relatie mee heeft, heeft het net uitgemaakt. Hij komt al dagen zijn kamer niet meer uit en ziet het nut van de liefde niet meer zitten. Matthy en Milo daarentegen hebben de perfecte relatie, ze hou...