Susmuştum.Nasıl bir karanlığa bulaşmıştım ben böyle ?
''Her şey ne ? Neyi anlayacak ? SÖYLESENE! '' Bacağındaki acıya daha fazla dayanamayan bedeni yavaş yavaş ağırlaşıyordu. Kızaran gözleri her dakika kapanmaya yüz tutarken ağzında gevelediği şeyi anlamaya çalıştım.
'' ASYA ? ASYA! '' Asya'da kimdi ? O Asya'ya bir şey mi yapmıştı ? Kafamda dolaşan nedensiz-sebepsiz düşünceleri yok edip ne yapmam gerektiğini düşündüm. Yorgun ve güçsüz bedeni her dakika daha da ağırlaşırken dikkatim yüzüne toplandı. Kapalı olan gözleri ve büzüşen dudaklarıyla ona bir daha baktığımda ne kadar yakışıklı olduğunu fark ettim. Çare olarak Ekin'i çağırmalıydım...
Gözlerini açtı. Ekin ile benim evimde kalması lazımdı. Onu bu halde bir yere bırakamazdım. Denizdeki basınç yüzünden ve kafasına aldığı darbeden dolayı beyin kanaması geçirmişti. Ama kalbi durmamıştı, şanslıydı. Kimsesi yoktu onun . Eve götürdüm. Beklediğim şey kendine gelmesiydi. Her ne kadar uyanık olsa da hala dediklerime cevap veremiyordu. Az bir zaman sonra ağzında bir şeyler geveledi ve uykuya daldı.
Gözlerini açtığı an o kadar heyecanlandım ki istemsiz bir şekilde bağırdım. O ise şaşkın, bakışları boş ve anlam veremediğim tedirgin ve yüz ifadesi vardı.
'' Merhaba. Şey... Immm...Sen denizde kıyıya vurmuştun ve şey... seni kurtardım...'' Hala bir şey söylememişti . Sessizce etrafı tarıyor ve arada kaçamak bakışlarını üzerimde hissediyordum.
'' Sen... neden Denizdeydin ? '' Hala ses çıkmayınca kan beynime sıçradı.
'' SEN NEDEN DENİZDEYDİN ? '' Sesim fazla yüksek çıkmıştı. Tedirgin, üzgün ve anlam veremediğim bir korku geçti yüzünden, konuşmaya çalıştı.
'' Ben denizde miydim? Sen beni kurtardın mı ? Ben böyle bir şey hatırlamıyorum. Hatta ben kimim ? Annem , kardeşim var mı ? Ben neredeyim ve sen kimsin ? '' OLAMAZ. Hafızasını kaybetmişti. Böyle olacağını tahmin etmezdim. Aman Allah'ım o kimdi ? Kötü biri miydi ? Suç mu işlemişti ? O yüzden mi denize atılmıştı ? Belkide masum biriydi. Kendimce onun masum biri olduğunu beynimden defalarca geçirmiştim. Ona döndüğümde gözleri dolmuştu.
'' Ben nasıl biriyim ? Ben KİMİM ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ GÜNEY'E VURURKEN
RomanceGüneşin, deniz kenarında gördüğü masum beden ve kusursuz çehre onu çok etkilemişti. Ama hayatının değişeceğinden haberdar değildi. Aşkı tadacağını bilmiyordu. Bir SIR tutması gerektiğini ise sonradan öğrenecekti...