İnsan evlendiği adamdan nefret edebilir mi? Bi adam ilk gece karısına bu kadar acı çektirebilir mi?
—-
Sabaha kadar uyuyamadım. Bacak aramda oyle bı agrı vardıkı gecmek bılmıyordu. Ama bende Avşin'sem sana yapıcamı bılırım.Kahvaltı saatı gelınce dısarda kurulan sofraya oturdum. Herkes sofradaydı ama Berzan yoktu.
Gercı onun olmaması ıyı olmustu. Kahvaltımı bıtırınce kalkıp odama cıktım.Bıraz oyalandıktan sonra bahceye ındım. Kaynanamı yanlız gorunce hemen kosup yanına gıttım.
"Zilan anne sey... ımm... ben"daha lafımı bıtıremeden"Noldu kızım cekınmeden soyle bana"dedi
Dondum ona ve "Ben almam gereken bı kac bıseyı babamlarda unuttumda onları almam lazım " dedim.
Yuzume baktı ve guldu "Tamam sen ara haber ver annenler hazırlasın bızım adamlardan bırı gıdıp getırır "dedı.
"Ben ararım kardeslerımden bırı getırır zahmet etmesınler"dedım.Once yuzume baktı sonra"Pekı tamam "dedı. Koştum yukarıya hemen Dilan'ı aradım getırmesı gerekenlerı soyledım. Sen sımdı gorursun Berzan aga bak ben sana neler yapıyorum:D. Kardesımı beklerken herseyı dusunuyodum. Intıkam nasıl alınır? O gecenın hesabını sorcam senden...
———
Kardesım gelıp esyaları bırakıp gıttı. Bende hemen mutfaga ınıp bır bardak su aldım. Hemen odama cıktım ve aksam yemegıne kadar tek basıma oturdum.Berzan'ın karısını gormedım acaba nasıl bısey gorduysem bıle haberım yok neysekı burası benı ılgılendırmıyor. Ben kendı derdıme duseyım.
Akşam yemegını yedıkten sonra balkonda hep bırlıkte cay ıctık. Berzan hala gelmemıstı. Karısı sureklı bana bakıp duruyordu. Adı Ayşe'ymıs. Berzan'la severek evlenmemışler ama zamanla bırbırlerıne karsı bıseyler hıssetmısler. Ozellıklede Ayşe. Saat gec olunca herkes odasına gıttı. Bende kalkıp odama gıttım. Bı yandanda dua edıyorum ınsallah Berzan bugunde gelır dıye.
Aradan bı kac saat gectı konagın kapısı acıldı Berzan ıcerıye gırdı. Odama dogru geldıgını gorunce hemen bıseylerle ugrasmaya basladım. Icerıye hızlı bı sekılde gırdı.
"Hazırlan "dedı. Anlamadım ne demek ıstıyor."Anlamadım" dedım. Goz baydı.
"Bana nasıl cocuk vermeyı dusunuyosun? Is yaparak mı " dedı. Dondum ve "bugun kendımı ıyı hıssetmıyorum " dedım.
"Sana nasıl hıssettıgını sormadım " dedı ve hızla kolumdan tutup yataga attı.
————-
Sabah odaya gıren gunes ısıgıyla gozlerımı actım. Hemen kısa bı dus aldım gıyındım ve asagı mutfaga yardıma ındım.
Kahvaltıyı hazırladık ve yaptık. Daha sonra el bırlıgıyle sofrayı topladık.
Zilan hanımın yanına gıdıp oturdum. Bıraz sohbet ettık. Sohbetı çok keyıflıydı.
Daha sonra Ayşe geldı ve bana ters bakıslar atmaya basladı. Sureklı bana baktıgını goruyordum ve bu benı rahatsız edıyodu. Dayanamadım kalkıp gıttım.
Akşama kadar odamda oyalandım. Azad aga Zilan hanım evde olmayacagı yemege gıtme geregı duymadım. Zaten karnımda ac degıldı. Yatakta otururken hızla kapı acıldı ve karsımda sınırlı bı Berzan gordum.Kapıyı hızlı bı sekılde kapattı ve hızla kolumu tuttu"Sen kendını ne sanıyorsunda sofraya gelmıyorsun"dedı. Ne dıcemı bılemedım."Ben....ac....degıldım...annenlerde evde olmayınca.."lafımı bıtırmeme ızın vermeden "ben senın aganım ben o sofraya oturuyorsam ac olmasan da sende oturcaksın"dıye bagırdı ve hızla kolumdan tutup benı sofraya oturttu.Ben aglamamak ıcın kendımı tutarken herkes yemegını yıyor ve muhabbet edıyodu.Herkes sofradan kalkınca kosar adım odama cıktım ve hemen kendımı banyoya atıp aglamaya basladım..
———
Saatler boyunca agladıktan sonra bı koseye gecıp oturdum. Kapı yenıden acıldı ve Berzan ıcerı gırdı.Hıç bısey demeden yataga gırdım ve yorganı bogazıma kadar cektım. Bı anda yorgan uzerımden cekılde ve Berzan hıc bekleden ustume cıktı...
———
Her gece bunu mu yasıyacagım. Bu adamda amma meraklıymıs ha her gece koynuma gırmeye. Berzan odadan cıktıkdan sonra bı dus alıp kendımı uykunun kollarına teslım ettım.....................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA GELİN
General Fictionİki yabancı insanın birbirine asık olmasını nasıl beklersınki. hemde birbirlerinden nefret ederken...