ODCINEK 1: POWITAJMY UCZESTNIKÓW!

46 4 0
                                    

Jon: Witajcie, fani totalnej porażki! Tęskniliście?

Blaineley: Mamy nadzieję, że tak! Bo przed wami zupełnie nowy sezon waszego ulubionego reality show!
Po kilku latach gwiazdy z poprzednich sezonów porażki wracają na zupełnie odnowioną wyspę!

Jon: pewnie zadacie pytanie ,, Gdzie Chris" No właśnie! W tym sezonie to my poprowadzimy cały program.
Blaineley: Ponieważ Chris przeszedł na emeryturę! I pozwolił przejąć nam show! Haha! Ekscytujące! Śmieje się
Jednak kilka rzeczy się nie zmieniło... Dalej uczestnikom wyspy towarzyszyć będzie Chef Hatchet!

Następne ujęcie, widzimy obrzydliwe jedzenie Chefa

Jon: Oraz jego ekstremalne potrawy... Mniam! Haha!

Blaineley: Standardowo, zasady się nie zmieniły! Co tydzień po hardcorowych wyzwaniach przegrana drużyna będzie musiała odesłać kogoś do domu, podczas emocjonującej ceremonii rozdania pianek przy ognisku, a następnie.

Na ujęciu widzimy port wstydu

Jon: Udać się do portu wstydu! Moja ulubiona część każdego odcinka! Uśmiecha się

Jon: A więc mam nadzieję, że jesteście gotowi na prawdziwe show! Przed wami Totalna... Porażka.... Reaktywacja!

Intro:
https://youtu.be/J4wrOz72IG0

Jon: Okej! Witamy spowrotem! Myślę że czas przywitać uczestników sezonu!

Blaineley: Już do nas jadą!
Jacht powoli zatrzymuje się a z niego wychodzi Duncan z odmienionym wyglądem po wyjściu z więzienia

Blaineley: Już do nas jadą! Jacht powoli zatrzymuje się a z niego wychodzi Duncan z odmienionym wyglądem po wyjściu z więzienia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Blaineley: Powitajmy Duncana!

Duncan: Uhh, w zasadzie za dużo się tutaj nie zmieniło, na tej durnej wyspie, mam nadzieję że prowadzący chociaż będą lepsi..

Jon: Witaj Duncan! Widzę że trochę się zmieniłeś podczas pobytu w więzieniu! Paka zmienia człowieka, haha!

Duncan: Ta... Ale zabawne. Niesprawiedliwie mnie tam wsadzili!

Jon: Spokojnie, spokojnie, nie rób sobie problemów...! Dopiero co wyszedłeś z kicia.

Duncan przeszedł na drugą stronę

Jon: Okej, pora przywitać następnego uczestnika! Oto Dawn z zemsty wyspy! Cze-

Dawn: wyszła z jachtu i przeszła na drugą stronę bez słowa

Jon: Rozumiem.

Blaineley: Yyy. Nie smuć się Jon! Pora przywitać następną osobę! Po latach powraca również przebiegła Courtney!

Duncan: Co! Co ona tu robi? Nie pisałem się na to! Jest w szoku

Courtney wychodzi z jachtu i śmieje się
Courtney: Widzę, że się stęskniłeś Duncky! Śmieje się sarkastycznie Trochę się zmieniłeś z wyglądu. Wyglądasz... Starzej.

Totalna Porażka: ReaktywacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz