Payu szemszöge:
Hajnali kettő múlt mikor megérkeztek a teherkocsik a motorokkal, de apa sehol. Igazam lett, folyton elfoglalt. Papa pedig nem szereti az ilyen versenyeket.
-Látod mondtam, hogy nem fog jönni. Rengeteg dolga van. Amúgyis elég érdekes ez az este.-
-Már elhiszem, de mit értesz azalatt, hogy érdekes?-
-Fogalmam sincs, olyan túl nyugodt.-
Erre Parapi már csak bólintott. Ilyen megmagyarázhatatlan érzés kerített hatalmába, de próbálom kiüríteni ezeket a szar gondolatokat a fejemből. Nincs semmi értelme parázni. Papa mindig mondja, hogy nem kell izgulni mivel aminek elkell jönnie az úgyis elfog, persze haragszik a versenyek miatt mivel mindig mondja, hogy nem akar temetőre járni hozzám. Apa ennek az ellentéte ő nem félt a versenyektől, de mindig mondja, hogy semmit se hagyjak a véletlenre, főleg ne a jövőmet.
Rain szemszöge:
Sky-al sikerült beszökni a versenyre. Hátulról a sínektől sétáltunk be, nem akartam feltűnést kelteni. Visszaakarok vágni annak a seggfej P'Payunak mivel nem hagy nyugodni a gondolat, hogy így viselkedik és mégis szereti moindenki. "Talán csak féltékeny vagyok? Nem, kibaszottul nem vagyok rá féltékeny!" Nem értem miért szereti mindenki őt. Azután amit csinált nem tudnám úgy csodálni mint P'Som vagy Ple, bár lehet, hogy ők is csak a kinézete miatt szeretik. "Nem tagadhatom, hogy helyes..... Mit beszélek itt? Utálnom kell őt. Undorodok tőle, az egész lénye miatt..... Ide értünk innen pont belátni, de nem vagyok ebben anyira biztos, hogy jó helyen vagyunk.
Sky szemszöge:
-Biztos ez az a hely?-
Azért Rainen látom a feszültséget. Olyan mintha tervezne valamit. Azt mondta, csak meg akarja nézni ezt a helyet, de a végén kiderül, hogy megint hülyeségbe akar rángatni.
-Ez az a hely, de most már, hogy láttad mehetünk? Ha elkapnak nekünk végünk.-
-Honnan vagy ilyen biztos?-
-Egy ismerősöm mondta nekem.-
-Ki az?-
-Azt neked nem kell tudnod.-
Nem akartam bunkó lenni, hirtelen jött. Néha olyan idegesesé tud tenni a folytonos kérdezősködésével. Mihent kimondtam nagyon furcsán nézett rám, láttam rajta, hogy várja a választ. Percek telnek el amí csak nézzük egymást de egyre erősebb emlékképek jelenek meg errő a személyről. Undorodok kimondani a nevét, vagy rá gondolni is. Amit velem tett az megbocsájthatatlan. Láttam Rainenen, hogy nem fog elengedni válasz nélkül ezért muszály neki elmondanom, úgysem tudja kiről van szó.
-Az exem..... Mikor még együtt voltunk sokat járt ide..... De most már, hogy láttad menjünk innen. Nem akarok bajt.-
-Rain, állj meg!-
Ezt basztam már megint. Nem értem, hogy lehet ilyen hülye, de kezdem már unni. Nem hagyhatom egyedül, pedig a józan eszem azt mondja tünjek innen, de nem akarom cserben hagyni. Ha P'Payu elkapja, nem hiszem, hogy akármi is fog történni, de mi lesz ha engem valaki más kap el? Már mindegy, muszály utánna mennem. Remélem ezek az emberek nem olyan seggfejek mint az exem.
Rain szemszöge:
-Ki a franc valójában P'Payu, hogy ilyen rendezvényen vegyen részt?-
Rengeteg ember van itt. Nem hiszem, hogy ez a verseny legáisnak számít. De az jobban érdekelne, hogy ki P'Payu, hogy ilyen versenyen részt vesz. Arra kelek fel ámulatomból, hogy valaki megszólít.
ESTÁS LEYENDO
Love in the air
RomanceSziasztok! Ez a Love in the air Thai sorozatból írt saját könyvem. Majdnem minden úgy lesz benne mint az eredeti sorozatban néhol lesz benne bővítés ami teljesen eltér az erdeti sorozattól. Nem tudom még mikor fognak kijönni a részek. Próbálok majd...