Egy seggfej vagy P'Payu!

79 6 0
                                    


Payu ráhelyezte az úját Rain ajkaira csak, hogy elcsitítsa a kisebbet. Óvatosan végig húzta újját Rain ajkain. Payu a kisebb füléhez hajolt és elkezdett suttogni.

-Shhh. Azt akarod, hogy valaki rájöjjön? Rá fognak jönni.-

Rain nyelt egy nagyot a meleg levegő érzésére és kirázta a hideg. Payu közben elkezdte csókolgatni a nyakát miközben a keze egyre lentebb simogatta a fiatalabbat. Rain csak csukott szemmel sóhajtozott az érzésre mivel nem tudott semmit sem csinálni. Payu arcán egy önelégült mosoly jelent meg.

-P'... P'Payu kérlek engedd el Raint.-

Az idősebb abbahagyta a nyaka csókolgatását és fel állt szembe vele. Arcuk csak pár centire volt egymástól.

-Igérem, hogy soha nem fogok káromkodni újra. Mondjad!-

Payu visszahajolt a kisebb nyakához és meleg levegőt lehelt rá.

-Én..... Igérem, hogy soha többet nem fogok káromkodni újra P'Payu.-

Az idősebb elkezdte csókolgatni Rain füle mögötti érzékeny bőrt és közben szorította Payu pólóját. Érezte ahogyan bizsergés tölti el a testét.

-Ügyes vagy.-

Mondta Payu majd kattant is a zár amit Rain elsőre nem vett észre. Az idősebb csak felhúzott szemöldökkel nézett rá.

-Azok a srácok már elmentek.-

Rain még mindig csak ott állt de erre a mondatra kipattant a szeme és amilyen gyorsan csak tudott kimenekült a wc fülkéből. Otthagyva az idősebbet. Mikor kiért megnyugodva dőlt neki a kézmosónk és csúszott le teljesen a földig. Nem akarta még magának se bevallani de lehet, hogy valahol mélyen élvezi ezt a helyzetet. Bár ki ne élvezné? Payu csak diadalittas mosollyal lépett ki és odasétált a Rainhoz majd leguggolt elé. Büszke volt, hogy sikerült ezt elérnie. Megigazította Rain ruháját.

-Mondtam, hogy azért vagyok itt, hogy beszedjem az adósság árát. Azt is mondtam beszélj szépen. Mivel nem hallgattál rám nem volt más választásom hadba kellet szállnom veled. Nem szeretem azokat a gyerekeket akik csúnyán beszélnek.-

Rain csak lefelé nézett nem mert az idősebb szemébe nézni. De Payu folyamatos tartani akarta a szemkontaktust választ várva.

-Nem magadat akarod rám erőszakolni?-

Payu lehajtotta  a fejét és elkezdett nevetni ezen a kérdésen majd megsimogatta a kisebb fejét. Hirtelen felállt és elindult az ajtó felé.

-Én megyek.-

De azért még egy szóra lehajolt a kisebbhez.

-És hogyha még egyszer csúnyán beszélsz... Ne mond majd, hogy nem figyelmeztettelek.-

Payu kisétállt a mosdóból egy büszke mosollyal az arcán. Rain csak nézte távolodó lépteit.

-Nem lesz ilyen többet! Remélem hallasz te rossz Senior!-

Rain tovább ült a földön reszketve amikor észrevette a merevedését  Gyorsan rátette a kezét, hogy eltakrja.

-Megfizetsz érte te bunkó! Mi a fene történt velem?-

Miután kiüvöltötte magából a mérgét

-Hey, Rain! Mit csinálsz ott? Kellj fel!-

Szaladt oda hozzá Sky.

-Éppen most állok fel.-

-Mire gondolsz? Kellj fel!- Mondta most már kiabálva Sky.


Love in the airDove le storie prendono vita. Scoprilo ora