\9/

604 65 38
                                    

Felix bir önündekilere birde Hyunjin'e bakıyordu.

"Beğenmedin mi? "

"Hayır....aç değilim. "

"Hadi ama~"

Felix tabağında ki yemeklerle biraz daha oynayıp çatalını ağzına götürdü.

Hyunjin gözü ile Felix'in defterini gösterdi.

"O defterde ne var? "

"Hafızam"

"Anlamadım."

"İnsanları veya yerleri unutmamak için yazıyorum. "

"İyiymiş"

Yemeklerini bitirip oturma odasında oturmuş film izliyorlardı.

~~~

Aradan bir kaç gün geçmişti. Felix okul çıkışı Hyunjin 'i göremeyince armak için telefonunu açmıştı. Bir kaç bildirim vardı. Diğerlerini boş verip Hyunjin den gelen bildirime bastı.

                        Hyunjin-Felix

Felix toplantım olduğu için
Seni almaya gelemiyeceğim.
  

Telefonunu kapatıp cebine attı. Artık alıştığı için yolu karıştırmıyordu.

Eve geldiğinde kimse kapıyı açmadığından kimsenin olmadığını anladı. Hyunjin'in geçenlerde verdiği anahtar ile kapıyı açıp içeri girdi. Odasına çıkıp üzerini değiştirdi. Ödevlerinin olduğu kitap ve defterleri alıp pencerenin önünde ki masasına oturdu.
Tam kitabını açacağı sırada yan odadan ses duydu.
İlk önce kendisine öyle geldiğini düşünsede içi içini yiyiyordu.
Kalkıp yan tarafta ki odaya gitti. İçeride kimse yoktu. Ama Felix'in dikkatini boya fırçalarının olduğu kalemlik dikkatini çekti. Burası Hyunjin 'in resim yaptığı yerdi ve Hyunjin burayı asla dağınık bırakmazdı ama kalemliğin içinde ki fırçalar masaya dökülmüştü.

Felix bozuntuya vermeden fırçaları toplayıp yerine koydu.
Tekrar odasına dönmek için odadan çıktı ve kapıyı da arakasından kapattı.

Yaklaşık bir buçuk saattir ders çalışıyordu. Canı sıkılmıştı ve Jeongin' e dışarı çıkmak istediğine dair mesaj atmıştı. Jeongin onaylayınca da Hyunjin' i aramıştı.

"Hyunjin...müsait misin?"

"Evet. Bir sıkıntı mı var Felix?"

"Hayır...sadece Jeongin ile dışarı çıkabilir miyim diyecektim."

"Ödevlerin?"

"Hepsini bitirdim."

"Tamam ama telefonun açık olsun ve işim uzarsa bana ulaşamiyabilirsin. Eve çok geç gitme. Gidincede ilk işin yemek yemek olsun. "

"Tamamm"

Felix telefonu kapatıp üzerini değiştirmek için dolaba yönelmişti.

Mavi kot pantolon ve beyaz bir tişört aldı. Hızlıca kıyafetlerini giydi. Telefonunu ve anahtarı alıp aşşağı indi.

Biraz susadığını fark etti. Mutfaktan bir bardak su alıp içti. Bardağı masaya bırakıcakken masada ki çiçekleri fark etti. Dün bunları burda görmemişti. Gene unuttuğu için kendine sövüp evden çıktı.

Jeongin ile buluşacakları yere geldiğinde Jeongin 'in çoktan gelmiş olduğunu gördü.

Yakınlarda ki bir kafeye yürüdüler. Birer tane kahve alıp dolaşmaya başladılar. Kahveleri bitince yakınlarda ki bir oyun salonuna gittiler.

My little baby/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin