Unicode
အလုပ်ခန်းထဲတွင်စာရွက်စာတမ်းများနှင့်အလုပ်ရှုပ်နေသောသူ....
ဒေါက်..ဒေါက်..
" ဝင်လာခဲ့ ''
ဦးအရင်ညွှတ်ပြီးမှအတွင်းရေးမှူးLee Junghoကစကားဆက်သည်...
အမျိုးသမီးတစ်ဦးကသူဌေးနဲ့တွေ့ချင်လို့ပါတဲ့...
" အဟက်...ဝင်လာခဲ့ခိုင်းလိုက် ''
'' ဟုတ်ကဲ့သူဌေး "
အတွင်းရေးမှူးသည်ထိုအမျိုးသမီးအားအထဲသို့ဝင်ခိုင်းလိုက်သည်...
အမျိုးသမီးကအထဲကိုဝင်ကာ.."တို့နှစ်ဦးတည်းပြောစရာ ကိစ္စ လေးတွေရှိလို့မင်းရှောင်ပေးလို့ရမလား''
Lee Jungho ကသူဌေးကိုကြည့်တော့သူဌေးကထွက်ပေးလိုက်ဟုသာခေါင်းဖြင့်ငြိတ်ပြလိုက်သည်...
ထို့နောက်Lee Jungho အပြင်သို့ထွက်သွားသည်...
" မတွေ့တာတောင်ကြာပြီနော် "
Min Yoongiတစ်ယောက်ဘာစကားမှပြန်မဆိုဘဲသူ့အလုပ်သာလုပ်နေလိုက်သည်...
" ဒါနဲ့တို့နှစ်ယောက်ပြောစရာရှိတဲ့ ကိစ္စ ဆိုတာလေ "
အဟက်..ဘယ်လိုအရှုပ်ထုပ်တွေလာဖောက်ဦးမလဲမသိဘူး....
" မင်းကိုတို့ရဲ့သမီးနဲ့လက်ထပ်ပေးချင်လို့ "
ohh!!..ဒီတစ်ခါတော့အရှုပ်ထုပ်ထက်ပိုဆိုးသွားပြီပဲ...ဘယ်လောက်တောင်လောဘကြီးလိုက်သလဲ..ဘာတွေထပ်ကြံပြန်ပြီလဲ..
" အဲ့ဒါမင်းလက်ခံပေးမယ်မို့လား ''
တောင်းဆိုနေတာနဲ့မတူဘဲသူပိုင်တဲ့ပုံစံမျိုးလာလုပ်နေတာဘဲ..ကျက်သရေမရှိလိုက်တာ!!..
" ဘယ်လိုယုတ်မာတဲ့အကြံတွေနဲ့ခွေးဇာတ်ခင်းဦးမလို့လား "
" မင်းးးမရိုင်းနဲ့!! "
"မရိုင်းပါဘူး...ပွင့်လင်းရုံပါ "
" အော...ဒါနဲ့တစ်ခုပြောလိုက်ဦးမယ်...ခင်ဗျားပြောတဲ့ဟာလည်းစိတ်မဝင်စားလို့နောက်ခါcompanyကိုခြေဦးတောင်မလှည့်မိစေနဲ့ ''
" ဘာ!!..မင်းးးမင်းး!!..''
ထိုအမျိုးသမီးကMin yoongi၏ အင်ကျီကိုဆွဲကိုင်ကာ...
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐌𝐢𝐧🥵🔞
Fanfiction" babe!!......babeကဘယ်သူ့အပိုင်လဲဆိုတာသိလား.."? " ဟောဒီ့ကbabeချစ်ရတဲ့Daddy Min အပိုင်ပေါ့.."🖤