part-3🔞

280 5 0
                                    


Unicode

ဝိုးတိုးဝါးတားနဲ့ မရင်းနှီးတဲ့မျက်နှာကျက်တစ်ခု...

*ငါဘယ်ကိုရောက်နေတာပါလိမ့်*

ဆတ်ခနဲထလိုက်တော့ ကိုက်ခဲနေတဲ့ခါးအောက်ပိုင်းတစ်ခုလုံးကြောင့် မထနိုင်ဘဲပြန်လဲကျသွားလေသည်...

"အ့...ကျွတ်..နာလိုက်တာ...ဘာလို့ငါ့ခါးတွေကိုက်ခဲနေရတာလဲ"

ကိုယ့်ကိုကိုယ်ပြန်ကြည့်လိုက်တော့ အဝတ်ဗလာနှင့်သာ...

"ဟင်...ငါ ဘာလို့အဝတ်တွေမရှိရတာလဲ...ဘာ..ဘာတွေဖြစ်ခဲ့တာလဲ"

စဥ်းစားရင်းနဲ့ခေါင်းထဲ၌တစ်ရိပ်ရိပ်ပြန်ပေါ်လာသော ပုံရိပ်တို့ကြောင့် မျက်နှာတစ်ခုလုံးဟာ ခရမ်းချဥ်သီးသဖွယ်...

"Ashii!!..သွားပါပြီ...ငါ့လူပျိုရည်တော့ပျက်ပါပြီ...အီးးဟီးးဟီးး"

ထိုအချိန်မှာပဲ တံခါးဖွင့်သံတစ်ခုကြောင့် အသံလာရာဘက်ကိုကြည့်လိုက်တော့ အသားဖြူဖြူ အရပ်ခပ်မြင့်မြင့်လူတစ်ယောက်ဟာ သူရှိရာဆီသို့လျှောက်လာလေသည်...

*ဟင်...ဘယ်သူကြီးလဲ*
"နိုးပြီလား"

ဘယ်သူဘယ်ဝါမှန်းလဲမသိ...ပြန်ဖြေဖို့အတွက်လဲ နှုတ်ခမ်းပါးတို့ကလေးလံနေကာထိုလူကိုပဲဆက်ကြည့်နေမိလေသည်...
မျက်နှာကိုသေသေချာချာကြည့်တော့ခေါင်းထဲမှ ပုံရိပ်တို့ဟာတစ်ဖန်ပြန်ပေါ်လာပြီး ညကသူနှင့်ဖြစ်ခဲ့သည့်ထိုလူပင်ဆိုတာJiminတစ်ယောက်သိသွားလေသည်...

"ခင်...ခင်ဗျား"
လက်ညိုးလေးဖြင့်ရွယ်ရင်းအံ့သြမတတ်ဖြစ်နေလေ၏

Yoongiကမျက်ခုံးတစ်ဖက်ပင့်ပြကာဘာလဲဟူသည့်ဟန်ပန်ဖြင့်မေးလေသည်...

"ခင်ဗျား..ခင်ဗျား..လူယုတ်မာကြီး..အီးဟီး"

ထိုသို့ပြောရင်းငိုချလိုက်တာကြောင့် Yoongiမှာကြောင်အသွားလေသည်...

"ခင်ဗျားကြောင့်ကျွန်တော့်ရဲ့လူပျိုရည်လေးပျက်သွားပြီ သိရဲ့လား... အီးဟီး..လူယုတ်မာကြီး...နှာဘူးကြီး...အရူးကြီး"

"ဟေး...ကောင်လေး...ပြောနေတာတွေခဏလောက်ရပ်ပြီး ပြန်စဥ်းစားကြည့်ပါဦး"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐌𝐢𝐧🥵🔞Where stories live. Discover now