part-2🔞

447 7 0
                                    

Unicode

အခန်းထဲရောက်တော့ ကောင်လေးကိုကုတင်ပေါ်ပစ်ချပြီးအပေါ်ကနေအုပ်မိုးကာ ကောင်လေး၏သေးသွယ်လှပတဲ့bodyကိုYoongiတစ်ယောက်ဝါးစားမတတ်ကြည့်နေသည်...

အုပ်မိုးခံထားရတဲ့ကောင်လေးဟာလည်းYoongi၏လည်တိုင်ကိုဖက်တွယ်၍နှုတ်ခမ်းပါးတစ်စုံအားအငမ်းမရနမ်းနေပြန်၏...

ကောင်လေး၏လက်ဟာဘောင်းဘီပေါ်ကဇစ်ကိုဆွဲဖြုတ်ရန်ပြင်လိုက်ချိန်Yoongiတားလိုက်သည်...

"မင်းသေချာပြီလား"

"ကျွန်တော်တကယ်လိုအပ်နေပြီမို့ပေးပါတော့..အင်းမ်.."

"Okကောင်လေး"

ထို့သို့ပြောပြီးတာနှင့်Yoongiဘောင်းဘီဇစ်ကိုဆွဲဖြုတ်လိုက်တော့9လက်မလောက်ရှည်ပြီးအကြောပြိုင်းပြိုင်းထနေသည့်ဖြူဖွေးနေသောdickကြီးထွက်လာသည်..

"စုပ်ပေး"

ကောင်လေးသည်လည်းYoongiပြောသည့်အတိုင်းသူ၏9လက်မdickကြီးကိုစုပ်ပေးရန်ပြင်သည်...
အရမ်းကြီးသည်မို့ပါးစပ်နှင့်မဆံ့ဖြစ်နေသည်...
Yoongiစိတ်မရှည်တော့ဘဲကောင်လေး၏ဆံပင်ကိုစောင့်ဆွဲကိုင်ကာကောင်လေး၏ပါးစပ်နှင့်အသွင်းအထုတ်လုပ်နေသည်...

"အ့...ဟ့..shit!!.."

dickကြီးကလည်ပင်းကိုလာလာထောက်နေသည်မို့ပျို့အန်ချင်သလိုဖြစ်လာပြီးမျက်လုံးဝိုင်းလေးများတွင်လည်းအရည်ကြည်လေးတွေစီးကျနေလေရဲ့...
ခံရသည့်ကောင်လေးမှာတော့မသက်သာလှပေ...

Yoongiသည်တော်ရုံတန်ရုံပြီးတတ်သည့်လူမျိုးမဟုတ်တာကြောင့်စုပ်ပေးနေသည့်ကောင်လေးမှာအာညောင်းနေပြီဖြစ်နေသည်...
အချိန်နဲနဲလောက်ကြာတော့Yoongiတစ်ယောက်ပြီးချင်လာသည်...

"ငါပြီးတော့မယ်..မင်းမျက်နှာပေါ်မှာပြီးလို့ရတယ်မလား"

"အု..အစ့်....အင်းး"

စုပ်ပေးနေသည်မို့စကားတွေဟာမပီသတော့ပေ...

ထို့နောက်Yoongiသည်ကောင်လေး၏မျက်နှာပေါ်သို့သုက်ရည်တွေပန်းချလိုက်သည်...

"အင်မ်းး..ဟူးး...shitt!ကောင်းလိုက်တာကွာ"

မျက်နှာပေါ်တွင်ပေပွနေသည့်သုက်ရည်တွေနှင့်အတူကောင်လေးဟာတော်တော်လေးကြည့်ကောင်းလွန်းလှသည်
မြင်သူတိုင်းထန်လာကြမှာအမှန်ပင်...

𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 𝐌𝐢𝐧🥵🔞Where stories live. Discover now