Bilgilendirme: Fatih Terim'in şu an teknik direktör, Kerem'in 21 yaşında olmadığını biliyorum. Hikayede gerçekleşen olaylar tamamen hayal ürünüdür, kurgudur. Bir gerçeklik payı yoktur.
Tanıtım: Fatih Terim'in kazada kaybettiği kızı ve damadından kalan tek hatıra olan Ela Terim'in velayeti 2 yıldır dedesindedir. Dedesi olan Fatih Terim'in soyadı altına geçmiştir.
Futbola ve Galatasaray'a apayrı bir bağlılığı olan Ela, takıma geldiği günden beri ilgisini çeken Kerem ile yakınlaşmanın yollarını arayacak.
----
Not: Bir Asrın Vukuatı hikâyesi devam edecektir. Elimden geldiğince iki hikâyeyi eşit tutmaya çalışacağım, keyifli okumalar..
Önemli!: Sevgili okurlarım.. okunma sayısından kurgularımın hoşunuza gittiğini görüyorum. Ancak hikayeleri takip ettiğiniz gibi bölümlere oy vermeniz benim için çok önemli. Kıyas yapmıyorum ancak, saçma sapan hikayeler #keremaktürkoğlu etiketinde 8-9. Sırada olunca sinirlerim bozuluyor. Bence hikayelerim ilk 10'a girmeyi hak ediyor. Uyumadan bölüm attığım oluyor, biraz saygı lütfen..
Son: Sizlerden tek ricam, bölümlerin hızlı gelmesini istiyorsanız takım kurgularımın bölümlerine teker teker oy vermeniz. Çok vaktinizi almayacaktır. Bölümler 20-25 oyu geçmediği sürece yeni bölüm yazmayı düşünmüyorum..
•
Gözlerimi yeni açmış, telefonla uğraşırken açılan kapıya dönen gözlerim dedem ile buluşunca onun gülümsemesine tebessüm ettim.
Kapıyı aralayıp kafasını içeriye uzatırken onun yanaklarını ısırmak istiyordum, kanım acayip kaynamıştı.
"Güzel kızım günaydın.." kollarımı açmamla bana yaklaşan dedemi kucaklayıp yanaklarını dolu dolu öptüm "Günaydın aşkıım.."
Kıkırdayarak karşılık verdikten sonra yavaşça çekilmesiyle ben de çekilmiştim.
"Tesise gidiyorum gelecek misin sen de?" gözlerim fal taşı gibi açıldığında dedem kafasını sallayarak gülümsemeye devam etti.
"Tabii geliyorum, soru mu bu da!" hızlı bir şekilde kalktığımda dedemi sırtından ittirip odadan çıkartmıştım. Normalde böyle şeylere tahammülü olmasa bile, bana ses etmiyor yalnızca gülüyordu.
Hızla siyah Galatasaray eşofman takımımı üzerime geçirdim, saçlarımı tarayıp maşaladım. Kuru dudaklarıma nemlendirici sürüp parfümümü boynuma sıktım.
Hazır olduğuma kendimi ikna ettikten sonra odadan çıkıp etrafıma baktım, bana yaklaşıp yanağıma öpücük konduran anneannemin sıcaklığına gülümsedim.
"Deden aşağıda bekliyor kuzum, hadi iyi eğlenceler." onun da yanağına öpücük kondurduktan sonra çantamı ve telefonumu alıp koşarak aşağıya indim.
Hemen karşımda dikilen dedemin yanına yaklaştığımda sürücü koltuğuna ilerlemesiyle ben de yan koltukta yerimi buldum.
Florya'ya doğru yol alırken, Kerem'i düşünmeden edemiyordum. Abim yaşında olması canımı acayip derecede sıkıyordu. Bana karşı bir şey hissedecek olsa bile, arada dedem vardı ve asla adım atamazdı.
Bir yandan imkânsız lafına hayatımda yer vermesem de, bunun pek mümkün olmayacağını anlıyordum. Yine de denemekten zarar gelmezdi.
•
Tesise girdiğimiz gibi sahaya doğru hızla yürüyordum, dedemi arkamda bırakmıştım. Birileriyle konuşuyordu.
Sahaya girdiğimde oyuncuları görünce gözlerim Kerem'i aramaya başlamıştı. Çantamı yedek kulübesine bırakıp yandaki koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstersen • Kerem Aktürkoğlu
FanficFatih Terim'in torunu Ela Terim, Kerem Aktürkoğlu'na karşı bir şeyler hissetmeye başlar.