1| Günün birinde

298 21 28
                                    

İMMORTAL GROUP

"CHOİ SAN"
EN BÜYÜK MAFYALARDAN BİRİYDİ BARON SAHİBİ CHOİ SAN UYUŞTURUCULARIN BAŞI.
HİÇBİR ŞEY ONA SORULMADAN YAPILMIYORDU YAPILIRSA O KİSİNİN CANI YA DA AİLESİ İLE ÖDEMEK ZORUNDA KALIRDI.
PARAYI ÇOK UMURSAMIYORDU ZATEN YETERİNCE ZENGİNDİ.
SADECE İSTEDİĞİ BİR İNSAN CANIYDI.

"PARK SEONGHWA"Park seonghwa'nın annesi bir süre önce vefat edince babası ile kalmak zorundaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"PARK SEONGHWA"
Park seonghwa'nın annesi bir süre önce vefat edince babası ile kalmak zorundaydı. babası çalıştığı için kendisi babasına yük olmamak amaçlı O da bir part time bir işte çalışıyordu. maalesef hayatı istediği gibi değildi ama elden hiçbir şey gelmiyordu.

GÜNÜN BİRİNDE:hwa erkenden eve gelip yemek falan yapmıştı babasının Eve gelmesini bekliyordu beklediği yerde düşüncelere dalmıştı birden telefonun çalması ile korktu gelen numarayı yabancı bir telefon numarasıydı korkuyla telefonunu açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÜNÜN BİRİNDE:
hwa erkenden eve gelip yemek falan yapmıştı babasının Eve gelmesini bekliyordu beklediği yerde düşüncelere dalmıştı birden telefonun çalması ile korktu gelen numarayı yabancı bir telefon numarasıydı korkuyla telefonunu açtı.

______________________

Hwa: (sessizlik)

Polis: Alo ben Seul emniyet merkezinden memur yoo jeong-yeon

Hwa: (büyük bir ciddiyetle)
bir sorun mu var?

Polis: babanız vefat etti o yüzden aradım beyefendi sizi en kısa sürede emniyetimize bekliyoruz.

Hwa: ne diyorsunuz nasıl yani babam nasıl vefat edebilir

Polis: emniyete kadar gelirseniz görüntüleri görebilirsiniz

Hwa: tamam geliyorum.

(Hwa Her şeyin aksine ağlamıyordu gözyaşları tükenmiş gibiydi kendini biraz toparlayıp hemen hazırlandı emniyete gitti, ve hızlı adımlarla içeri girdi.)

Hwa: bayan yoo ile görüşecektim

Danışman: isim alabilir miyim?

Hwa: park seonghwa

Danışman: içeride sizi bekliyor düz gidin 3. Sol kapı

Hwa: teşekkür ederim

Hwa Hızlı adımlarla danışmanın yanına uzaklaşarak bayan yoo'nun kapısına ulaşmıştı kapıyı tıklatıp "gel" sesiyle içeri girmişti.

Yoo:Kimsiniz

Hwa: ben park seonghwa babamın vefat ettiğini söylemiştiniz

Yoo: Hatırladım buyrun oturun

*Hwa O kadar dolmuştu ki ağlamamak için kendinizi zor tutmuştu dokunsalar ağlayacak gibiydi yavaş adımlarla yerine oturdu ve ardından bayan yoo konuşmaya başladı.*

Yoo: Senin için zor bir durum biliyorum ama bazen hayatın gerçekleri ile yüzleşmek zorundayız biliyorum böyle şeyleri kimse hak etmiyor özellikle sen, ama kendini senden başka kimse ayakta tutamaz canım benim. Sana bu görüntüleri izletmeye içim el vermiyor ama görmeye hakkın var baban saat 20.18 sularında uyuşturucu alan kişiler tarafından bıçaklanarak öldürüldü, ve ekibimiz her yerde onları arıyor merak etme al bakalım görüntüleri izle.

*Hwa Ağlayarak görüntüleri izler*

Aradan 10 dakika geçtikten sonra imzasına atarak emniyetten ayrılır hastaneye babasını görmeye gitmek ister ama gidemez o kadar halsiz düşmüştü ki artık bir yere yığılır ve oturmaya başlar.

Daha sonra ayaklanıp yürüyerek eve doğru gidiyordu. düşüncelere dalmış, ağlamaktan gözleri şişmişti. O kadar acıları biriktirdirdigi icin artık dayanamayıp bağırmaya başlamıştı.

Hwa: GERÇEKTEN BU OLANLARI HAK ETMEDİM NEDEN BEN NEDEN NİYE

*Hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ederken bir yandan isyankar konuşmasını ihmal etmiyordu*

*Ben ne yaptım suçum neydi*

diye söylenmeye devam ederken
Hwa bir süre sonra çimenlere kendini atıp oturmaya başladı. o kadar çok düşünceler vardıki aklında, artık o düşünceler aklına geldikçe ağlamayı bırakamıyordu. Üzgün üzgün yola bakarken derin düşüncelere dalıp gitmişti seonghwa babasının kendisini bir tünelin önünden götürdüğü aklına gelmişti ama genelde o tünelde babası o kişilerin çok kötü şeyler yaptığını ve cezalarını çektiğini söylerdi, ama seonghwa büyüdüğünde tüneldeki insanların nasıl kötü şeyler yaptığını ancak idrak edebilmişti. Uyuşturucu ve içki içenlerin orada olduğunu biliyordu, ama ne tesadüf ki babası uyuşturucu alan kişiler tarafından öldürülmüştü.

Ve aklına O anı gelince tünele doğru yürümeye başlamıştı.

(Hoşgeldin mematiiiii dnsksksnjdkdkdksodkd)

ZORLU İŞBİRLİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin