1st Game

563 69 32
                                    

"Artık bırak şu oyunu ve benimle ilgilen Taehyun-ah... Buraya seninle takılmak için geldim ama sen oyunun başından kalkmıyorsun."

Yeonjun sabahtan beri Taehyun'un evinde, onun odasındaydı ve odanın içinde sıkıntıdan ayak basmadığı bir yer kalmamıştı. Şu anda ise Taehyun'un yatağına uzanmış, başını yataktan aşağıya ters bir şekilde sarkıtarak Taehyun'a söylenmeye başlamıştı.

Geldiğinden beri sadece lavaboya gitmek veya bir şeyler yemek için o konsoldan uzaklaşmıştı. Bunun haricinde oyun oynarken gram kıpırdamıyor tüm odağını oyuna veriyordu. Yeonjun'un sürekli oflamasını ve ona söylenmesini bile duymamıştı.

"Ah gidiyorum ben, buraya Kai'nin peluşlarıyla oynama teklifini ekerek gelmiştim fakat şu an o peluşlar daha cazip geliyor."

Yataktan zıplayarak kalktı ve Taehyun'a son bir kez baktıktan sonra kapıya doğru ilerledi. Kesinlikle umursanmamıştı bile. Buna göz devirip kapıdan çıkmak üzereyken pantolonunun paçasından tutulmasıyla duraksadı.

"Nereye gidiyorsun hyung?" Gözünü oyundan çekmeden konuşan Taehyun'un bu hareketi sinirlenmesine sebep oldu.

"Hay sikeyim senin oyununu." Diyerek konsolun fişini çektiğinde Taehyun başta boş ekrana baka kaldı. Daha sonra elektriğin gitmiş olabileceğini düşünmüştü ama gözü hyungunun elindeki çıkarılmış fişe kaydı ve bu kaşlarını çatmasına sebep oldu.

"Hyung neden yaptın bunu?!"

"Beni görmezden gelebiliyorsan oyunu da gelebilirsin değil mi?" Bunu ciddi olarak sormamıştı ama Taehyun'un ciddi ifadesi gerilmesine sebep olmuştu.

"Değil mi?" Hala cevap vermeyen Taehyun ile derince bir nefes verdi ve Taehyun'un yanına oturdu.

"Beni seviyorsun değil mi Taehyun?"

"Evet hyung, seviyorum."

"Güzel o zaman bunu cevapla ben mi yoksa PS5 mı?"

Taehyun birkaç saniye cevap vermedi. Gözü bir hyunguna gidiyor bir de oyun konsoluna.

"Tanrım Taehyun bunu düşündüğüne inanamıyorum, benim adımı söylemen gerekirdi. Ah her neyse ben gidiyorum oyununla ne halt yersen ye."

Yeonjun hızlıca ayağa kalktı ve dargın bir yüz ifadesiyle arkasına bile bakmadan önce odadan sonra da evden çıktı. Ve geride hiçbir şey anlayamayan bir Taehyun bıraktı.

"Ama hyung... Cevap vermemiştim daha..."

PS5 || taejunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin