Soobin oyun kumandasını bir kenara bırakarak ayağa kalktı ve Beomgyu'nun bedenini Taehyun'unkinden uzaklaştırarak bileğinden nazikçe tuttu ve küçüğünü ayağa kaldırdı.
"Benimle gelir misin Beomgyu, konuşmalıyız." Beomgyu kafa salladı ve hyungunun onu başka bir odaya sürüklemesine izin verdi.
Kai'de bir işi olduğunu söyleyip yanlarından ayrıldıktan sonra Yeonjun ve Taehyun baş başa kalmışlardı artık.
"Hyung ben soruna bir cevap vermemiştim. Bunu şimdi duymak ister misin?"
Yeonjun cevap vermek yerine kafasını salladığında Taehyun yerinde hareketlendi ve hyunguna yaklaştı. Bu Yeonjun'un heyecanlanmasına sebep olmuştu.
"Neden bana bir oyun ve senin aranda seçim yaptırıyorsun bir fikrim yok. İkisinide seviyorum ve seçim yapamam. Ama eğer hayatımda hangisinin kalıcı olmasını istediğimi sorarsan..."
Dizlerinin üzerinde ilerledi büyük olanın önünde oturdu. Elleri Yeonjun'un saçlarına çıktı ve alnına gelen fazlalıkları geriye doğru taradı ve ardından büyüğünün gözlerinin derinliklerine baktı.
"Bu elbette sen olursun hyung."
Yeonjun yanaklarının kızardığını hissettiğinde Taehyun kıkırdadı. Bu sözlere karşı ne cevap vereceğini düşünürken Taehyun konuşmaya devam etti.
"Hyung elbette sana bir oyundan daha fazla değer veriyorum. Hatta her şeyden çok değer veriyorum. Bu yüzden bir daha öfkelenme bana. Geceyi birlikte geçirmek istediğim tek şey bir oyun değil." dedi ve ardından göz kırptı.
"O zaman isteğini yerine getirmeme ne dersin?" Yeonjun ani bir gazla lafa girdi ve ardından dibindeki çocuğun yanaklarından tutup kendine çekerek dudaklarına yapıştı.
Dudakları ayrıldıktan sonra tekrar konuştu Yeonjun. "Elbette hayatında kalıcı olacak olan benim seni aptal. Bir oyun kolayca silinebilir sonuçta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PS5 || taejun
FanfictionGüzel o zaman bunu cevapla ben mi yoksa PS5 mı? ... [düz yazı, minific] semetae - ukejun 240423 - 240423