End Game

401 48 71
                                    

[Birkaç ay sonra]

"Seçimini yap Soobin, ben mi Odi mi?"

Beşli her zaman yaptıkları gibi bir araya geldiklerinde bu sefer içmeye karar vermişlerdi. Henüz sarhoş olmamışlardı fakat Beomgyu'nun çenesi  çoktan düşmüştü.

Soobin ani gelen ama bir o kadar sık duyduğu soruya karşı duraksadı ve ciddi manada düşünmeye başladı. Beomgyu göz devirdi.

"Kai bile hiç düşünmeden peluşlarım diyor Soobin, sen neden bu kadar düşünüyorsun ki?"

"Hadi ama sevgilim, Odi'yi seçsem ne biçim sevgilisin sen diyorsun, seni seçsem ne biçim babasın diyorsun. Ne yapacağım ben?" Soobin her ne kadar şikayetçi gibi davransa da Beomgyu'nun bu halleri hoşuna gitmiyor değildi.

İkili kendi aralarında meselelerini konuşurken onları izleyen Yeonjun ve Taehyun yaşadıkları bu deja vu ile büyük bir gülümseme bırakmışlardı dudaklarına.

"Beomgyu bana diyordu ama bir de şunun haline bak." Diye alay etti Yeonjun Beomgyu'yla.

"Soobin hyungu can evinden nasıl vuracağını iyi biliyor ama."

"Bana çekmişse demek ki."

Yeonjun kıkırdadı ve böyle yapmasıyla Taehyun büyük olanın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

"Ben mi dudaklarım mı Taehyun, doğruyu söyle." diye aniden soruverdi Yeonjun.

"Hyung..."

"Hey sadece dalga geçiyordum dudak büzme." Dedikten sonra bu sefer o öptü küçüğünün dudaklarını.

"Hyung ben mi yoksa PS5 mı?"

Yeonjun anında cevap verdi.

"Tabii ki PS5!"

Taehyun'un gözleri şokla açılmıştı.

"PS5 olmasaydı şu anda sevgili olamazdık Tae, ona şükretmeliy-"

Taehyun hyungunu kucağına aldı ve başka bir odaya ilerledi.

"O zaman kim daha kaliteli bir gece geçirtiyor öğrenmek ister misin hyung?"







Taejun shiplemiyorum ama sırf bacım sulaysdaughter istedi diye hemen yazdım ve paylaşıyorum >.<

İstediğin gibi mi oldu biliyorum ama umarım seversin aşkımm

Winnie'den Adios!!

PS5 || taejunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin