"Ona itiraf etmeyi düşünüyor musun hyung?""Dalga mı geçiyorsun Soobin, oyununa aşık bir insana itiraf etmekten bahsediyorsun."
"Ama cevap vermemiş ki, olayı çok büyütüyorsun Yeonjun hyung."
"Beomgyu sende mi?.."
Üçlü bir kafede buluşmuş ve Yeonjun'un dertleri hakkında konuşmaya başlamışlardı. Yeonjun sürekli olarak bir oyun konsoluna karşı kaybettiğini kendine yediremediğinden bahsedip duruyordu. Bu ona biraz koymuştu.
"Hadi ama hyung, çocuğun haftada bir gününü sadece oyun oynamaya ayırdığını bildiğin halde onunla buluşmak isteyen sendin. Hiç mızmızlanma."
Beomgyu, gerçekleri Yeonjun'un yüzüne vurduğunda bu Yeonjun'un dudak büzmesine sebep olmuştu. Soobin buna kıkırdadı.
"Beomgyu haklı hyung, o gün dışında her gün birliktesiniz ve o senin istediğin her şeyi yapıyor. Belki de sende onun sevdiği bir şeyi yapmayı deneyip onunla birlikte oyun oynayabilirsin. Onun buna çok mutlu olacağına eminim."
"Bir daha haklı olduğumu söyler misin Binnie, bu çok hoşuma gidiyor." dedi Beomgyu Soobin'e yanaşarak.
"Bunu daha sonra yapacağım bebeğim şu an meselemiz çok başka." Diye yanıtladı Soobin göz kırparak. Bu Beomgyu'nun sırıtmasına sebep oldu.
"Daha nereye kadar flörtleşeceksiniz, artık çıkmaya başlama aşamanız geldi de geçiyor." Diye ortaya atıldı Yeonjun.
Beomgyu utangaç bir şekilde gözlerini kaçırdı ve aralarında öyle bir şey olmadığını söyledi. Soobin ise buna bozulduğunu belli etmese de gözlerinden okunuyordu her şey ama yinede Beomgyu'yu doğruladı.
"Ah her neyse, dediğine gelecek olursak haklısın Soobin. Onu peşimden çok fazla sürüklüyor gibiyim. Bundan sonra bende oyun oynayacağım." Yeonjun heyecanla cevap verdiğinde Beomgyu araya girdi.
"Fakat bir sorunumuz var hyung, sen berbat bir oyuncusun ve en son kaybettiğinde bunun bir vakit kaybı olduğunu direkt Taehyun'un yüzüne söylemiştin." Ve işte o an Yeonjun'un umutları tekrar darmadağın olmuş ve sırtı kamburlaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PS5 || taejun
FanfictionGüzel o zaman bunu cevapla ben mi yoksa PS5 mı? ... [düz yazı, minific] semetae - ukejun 240423 - 240423