Sensiz ben.

23 5 4
                                    

Yine sensiz bir sabaha uyandım, bugün sen Gideli tam 1 ay oluyor. 1 ay boyunca sensiz uyandım ben sabahlara, sensiz uyudum. Sensiz film izledim. müzik dinledim, 1 ay boyunca sensiz yaptım herşeyimi. Ve yaptıgım hiç birşeyden zevk alamadım.
Biliyormusun ?
Sen gittikten sonra 4 kilo verdim, 1 haftada tam 14 kitap okudum, telefonumu artık almıyorum elime biliyormusun ? Galatasaray maçlarını izlerken bile keyfim yok artık. sensiz izlenmez ki maç, tadı çıkmıyor. ben sevdiğim adamla tezahürat yapmaya alıştım, şimdi hiç bir anlamı yok tezahürat yapmanın.
Biliyormusun bad boy'um artık crosada çıkmıyorum. Seninle yarış yapmadıktan sonra ne anlamı var ki ?..

Sen yoksan hiç birşeyin tadı yok bunu anladım ben 1 ay boyunca, ne yaparsan yap. Birinin değerini kaybetmeden anlıyamıyorsun.

Yatağımdan kalktım elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvemi yaptım, üstümü değiştirdikten sonra. salona geçtim ve kitabımı elime aldım, eğer sevdiğiniz yanınızda yoksa onu aradığınız tek yer kitaplardır.

22 dakika sonra

Telefonuma gelen mesaj ile kaybolduğum kitabımın içinden çıktım. Telefonu elime aldım
GÖNDEREN: sima
MESAJ: "yarım saat sonra herzamanki Cafe'de ol sana kahve ısmarlamam gerek."
Bu konuşmamız gereken şeyler var demek, ceketimi aldım ve evden çıktım. Taksiye bindim ve adresi verdim..

OYUNUNUMUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin