Sırtımdan vurdun..

9 0 0
                                    

Üstümü değiştirdikten sonra mutfağa gittim, kahvaltımı yaptıktan sonra telefonumu elime aldım ve mesaj kısmını açtım.

KIME: NİSA
MESAJ: "bunu bana nasıl söylemezsin, arkamdan nasıl iş çevirirsin, seni kardeş bildim ben burak'la olan herşeyimi sana anlattım. Peki ya sen ne yaptın ? bu kardeşliğe sığar mı ? Bu kadar ucuz olduğunu tahmin etmemiştim."

...2 dakika sonra....

GÖNDEREN:NİSA
MESAJ: "saçmalama, bundan haberim yoktu, eğer bilseydim engel olurdum zaten, arkandan neden iş çevireyim ki ?
Aramıza bir erkeği sokma istersen."

Bir erkeği sokan sensin.! Aptal..!!!!

MESAJ: "Senin annen erkek arkadaşımla konuşuyor, ve sen haberim yoktu diyorsun yalan söylüyorsun bari yakalanma.! Sen dahil herkesin orda olduğunu biliyorum, beni sırtımdan vurdun, sen yaptın bunu. ben hic bir zaman burak'la aynı yere koymadım sizi,"

MESAJ; "orda değildim, haberim yoktu sana yalan söylemedim hiç bir zaman şimdide söylemiyorum, herşeyi annem kendi kafasına göre yapmış, öğrendiğimde bende çok kızdım, bunu yapması doğru değildi "ama burağın bunu bilmesi gerekir" dedi."

Mesajları okudukça sinirlerim dahada bozuluyordu. sabır ver Allahım...

MESAJ: "Anne'ne saygısızlık yapmak istemiyorum ama bu olay onu neden ilgilendiriyor ? Bunu benim söylemem gerekirdi onun değil. ilişkime neden burnunu soktuğuna anlam veremiyorum, bu Burak ve benim dışımda hiç kimseyi ilgilendirmez ki, ellerinizi artık çekin, benim üstümden prim yapmayın, yazık gerçekten çok yazık."

Mesajı gönderdikten sonra telefonu tezgahın üstüne bıraktım, mutfağı toparladiktan sonra salona geçtim, saat daha 11'e geliyordu biraz temizlik banada iyi gelicekti.

"Kemal doğulu-duygusal"
Açtıktan sonra odama yöneldim, etrafı güzelce toparladiktan sonra, toz alma silip süpürme işlemine geçtim, dolabımı boşaltıp neyin eski-yeni olduğunu ayırdıktan sonra, herşey güzelce dolabıma yerleştirdim, alıcaklarımın listesinide bir yandan hazırlamaya başladım, bütün odaları aynı şekilde temizledikten sonra dinlenmek için salona geçtim, masanın üstünde duran telefonumu kontrol etmek için elime aldım, sima'dan tam 12 cevapsız arama vardı, geri dönmezsem beni keser..
Sima telefonu 1 çalışın ardından hemen açmıştı.

SIMA; "nerdesin kızım sen ? Kaç defa aradım okadar mesaj attım, nasıl oldun, akşam moralin bozuk diye üstüne gelmek istemedim ama neler olduğunu bilmem gerekir."

Simanın uzun soluklu bu konuşmasından sonra gayet normal bir ses tonuyla konuşmaya başladım,

"Açıkçası anlatmam gereken çok şey var , burak'la konuştum bir Sevgilisi varmış,-"

"Ciddimisin ? Bu kadar kısa zaman içinde nasıl bir sevgili yapmış ? Bu kadarını tahmin etmiyordum,"

"Sima gece öğrendiklerimden sonra İnan bana bu fazla hafif geldi, burak'la ayrılmamıza Tülin abla sebep olmuş."

"Ne ? Hangi Tülin kızım saçmalama ya."

"Evet ciddiyim, olanları burağa o anlatmış Burak söyledi, sabah nisa'yla kavga ettim, bilmiyordum haberim yoktu falan dedi. Suç üstünden kalksın diye."

"Peki sen bunu duyduktan sonra nasıl bu kadar sakin kaldın.?"

"Yapma sima, zaten zor duruyorum, yaşadıklarım artık okadar ağır geliyorki hazmetmek mümkün değil, hergün yeni bir gerçekle yaralanıyorum, her gün yeni bişeyle yüzleşmek zorunda kalıyorum. bu olay bununla kalmıyor ama altından çok başka şeylerde çıkıcak bundan eminim."

"Tamam, tamam bu konuları kapatalım Bugünlük yarın ne istiyorsan yaparsın, sakin kafayla karar vermen gerekir bunu unutma.. şimdi söyle bakalım ne yapıyorsun ?"

Buruk bir gülümsemeyle konuşmaya başladım.

"Temizlik yapıyorum, evin yarısı bitti sayılır, yarın mutfak ve salonu halledicem, biraz temizlik iyi olur dedim,"

"Ooo hanım kızımız temizlik işlerinede başlamış, yine hızlısın saat daha 18:00'a geliyor ama bitirmişsin büyük kısmını, ee ozaman sen akşamda ütü falan yaparsın yani bir kaç gün yoksun ortalıkta ?"

"Sima dalga geçme, temizlik hastasıyim bunu biliyorsun, takıntı haline geldi artık, ev temiz olucak,"

"E ozaman kızım sende tut birini yapsın, sen niye uğraşıyorsun bu kadar. arada Bizede uğra olur mu canım"

"Hahahhaha çok komik, başkasının yaptığı içime sinmiyor, güzel yapamıyorlar,"

"Tamam ya Gül istedim biraz, ozaman ben kapatıyım, görkem beni bekler, akşam yemeğine gidicez anca hazırlanırım, öptüm bye"

Telefonu kapattıktan sonra mesaj kısmını açtım,

Nisa'dan bir mesaj vardı onunla uğraşıcak Halim gerçekten yoktu, mesajı okumadan direk sildim, bir şeyler atıştırdıktan sonra geride kalan işleri yaptım. saat 20:00'e geliyordu açıkçası işim bitmiş ve fazlasıyla yorgundum, telefonuma gelen mesajları gözardı ederek odama gittim, üstümü değiştirdim ve uyumak için yatağıma girdim. Uyku kadar mükemmel bir şey yok, ah birde hemen uyuyabilsem.

OYUNUNUMUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin