2018
' ILLGAN Timi içeride misiniz ??? ' tim telsizden gelen komutanın sesine cevap verdiler " evet içerdeyi-" deyecekken durdu ayağa kalktı birisi simsiyah " BEN ATEŞ EMRİ VERİNCE " kükremesi
Yankı yapmıştı okulda " ATEŞ " diye kükredi. O zaman genç kızlar bağırmaya başladı aralarından biri anneydi ve bedeni yeredeydi.
********
1 saat sonra
Küçük kız evde tek başına annesini bekliyordu. Çalan telefon onun kulaklarında yankı yapıyordu mutfağa gidip buzdolabında ki küçük
Bölmeye saklandı kulaklarını kapatıp ağlamaya başladı.********
" Bu bir tuzak tı bizi bildiğin beceriksiz duruma düşürdüler." Avukat bu konuşmasının ardından çekip gitmişti.
*********
" Hala ben çıkıyorum. " " dershaneye mi ? " halasına yanıt verdi
" Evet " deyip gitti.Dersleri bitmiş " taxi" diye durdurdu aracı kapısı açıldı arabanın içine bindi " Nere gitmek istersiniz ? " Robotun bu kibar konuşmasına cevap verdi " beni yıkık dökük olan okula götürür müsünüz ? " " Tabi ki de ancak orası biraz uzak " dedi " ücreti neyse öderim " sustu ve çalıştırdı.
" Neden çağırdın Helin bizi ? " Dedi arkadaşı" içeri gireceğiz " arkadaşları gözlerini büyüttü " Helin bak görmüyor musun robot sağda solda robot arkada robot önde robot " dedi " patlatıcaz " deyip cebinden üç el bombası çıkardı.
" Umarım bizi kimse yakalamaz " dedi baran " yakalayamaz gizlice atacağız " ilerlemeye başladılar. " Atın " demesi ile bombaları atamaya başladılar " İSYANCILAR İSYANCILAR " Diye bağıran robotlar " ILLGAN TİMİ YARDIM EDİN " Telsiz de bağıran robot sesleri vardı.
" Çabuk gidelim " dedi koşmaya başladılar. " Saklanın " demesi ile herkes bir yerlere saklandı " ÇIKIN ARTIK ILLGAN TİMİ GELDİ " Ata'nın bu sözlerine ellerini kaldırmıştı saklandığı yerden çıkıp teslim olmuştu " tamam teslim oluyorum " dedi.
Yola çıkmışlardı bir kadın 6 ILLGAN TİMİ vardı. " Kadın gerçekten masum gibi duruyor " dedi " Biliyor musun annesi 18 katliamında ölmüş " Ata kadının sert bakışlarına baktı gözleri çok güzeldi
inatçı, kavgacı, isyankâr, güçlü, sert bakışları olan bir kadın vardı karşısında biliyor du bu kadının buzdan kalbinin ardında içinde bir diğer o vardı ve kadın onunla savaşıyordu.
" Naptın sen kızım deli misin ? " Dedi halası " ya robotları bombalamak nedir isyancı oldun " dedi.
" Helin Williams " dedi Ata " Evet benim " " ismin güzelmiş Helin"
Dedi Ata." Bayan WİLLİAMS unutmayın sözlerimi " dedi Ata ne sözüydü ?
" Ne sözü ??? " Azra'nın meraklı sorusuna cevap verdi
" bana dedi ki ' Sen ben randevu ' deyip gitti sırıttı " Azra kahkaha atmaya başladı" Ay sen büyüdün de kurt tugayı ile yemek yiyeceksin " dedi.*******
Bölüm sonu
Vote size bağlı aşklar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLGAN : Kurt Tugayı. ( TUGAY SERİSİ I )
Action( DİKKAT: BU KİTAPTAKİ BÜTÜN KURUMLAR VE İSİMLER HAYAL ÜRÜNÜDÜR) 2018 yılında yaşanan yanlış uyarı ile Türk askerleri tarafından öldürülen 20 liseli genç kızların ölüm katliamı olmuştur o gün Türk askerlerine verilen cevap ' tuzak kurdular ' olmuştu...