Kodu arrest

5 0 0
                                    


Me tantsisime kõik koos ja siis me vajusime ära.

Me ärkasime kell 7:24 hommikul ja meil oli suht hull pohmakas kõigil.

Ma vaatasin siis oma telefoni ja mu ema oli mulle 12 korda helistanud ja mul tuli meelde, et ma pidin eile õhtul koju minema.

Lisella: aghh ma olen omadega nüüd nii fucked up....

Arabella:miks?

Lisella:mu ema on mulle 12 korda helistanud ja mul tuli meelde et ma pidin eile õhtuks koju minema.

Siim:pohhui ju, pärast seletad emale

Lisella:no jah

Lisella:no aga davaiks ja ma lähen nüüd, paneme järgmine kord pidu edasi.

Karl:tahad ma viskan su ära?

Lisella:okey

Autosse istudes me ei rääkind karliga sõnagi aga ta pani käe mu jala peale. See oli nii hea tunne. Me jõutsime siis mu maja ette.

Karl:siin sa siis elad jah?

Lisella:yep

Lisella:aga tsau siis ja suhtleme edasi.

Me suudlesime veel viimast korda kuna ma tahtsin viimased sekundid veel tema huuli tunda enda omadel..

Ma tegin ukse võtmega vaikselt lahti ja hiilisin enda tuppa aga siis...

Ema:SA PIDID EILE ÕHTUL JUBA KOJU TULEMA KUS SA OLID JA KELLEGA? MIS ALKO LÕHNAD SIIN ON? KAS SA JÕID V?

Lisella:issand jumal ära karju palun mu pea niimoodi lõhub ja ültse chill kuna ma tulin ju koju tagasi ja kõik on tsikibriki.

Ema: Vaata mis sõnu sa kasutad noor daam. ME VEEL RÄÄGIME SELLEST KUI SU ISA KOJU TULEB.

Lisella: ja jah whatever mind ei koti.

Ma läksin oma tuppa magama kuna mu pea valutas pohmakast.
Ma ärkasin üles kell 11:57 ja hakkasin oma kotti lahti pakkima.
Kotist ma leitsin vape aga see ei olnud minu oma vaid kellegi oma poistest. Ma otsustasin selle endale jätta ja selle tühjaks tõmmata.

Karl kirjutas mulle ja ma chattisin taga suht õhtu läbi.
Järsku astus aga isa mu tuppa...

Lisella: issand jumal kas sa koputada ei oska? Mõtle kui ma oleks alasti olnud.

Isa: oma majas pean ma koputama mis? Millega sa tegeled ültse viimasel ajal kui tohib küsida ja miks su tuba mingid magusat lõhna täis on?

Lisella:.....

Isa:VASTA  MULLE!

Lisella: ma ei tegele mitte millegiga ma ei sa aru millele sa sihid praegu? ja ära karju mu peale!

Isa: *sorib asjades* mis asi see on? Kas see on vape? Kust sa selle said sa ei tohiks seda omadagi. Mis su peas toimub? Sa oled kodu arrestis 2 nädalat!

Lisella:kao mu toast välja!!!!

*isa läks toast vihasena välja*

Täiesti putsis mida ma nüüd teen. Ma vihan oma vanemaid miks nad ei lase mul lihtsal oma elu elada.

Telefon:*beep beep"

Vaatasin telefoni ja karl oli kirjutand:

Karl:hey
Mina:hey
Karl:mis teed?
Mina:a niisama kaklesin just oma isaga ja ma olen kodu arrestis 2 nädalat..
Karl:a mida vittu ma tulen ja päästan su printcess💕
Mina:haha kuidas aga sinuga tahaks küll praegu olla.
Karl:küll sa näed, sama siin😘

Panin telo käest käisin pesus ja läksin magama kuna ma olin väsind sellest päevast.


  Aitähh ,et lugesid mu esimest raamatut💕Pange like ja comm kuidas meeldis 😘
LOVE YOUU❤

Esimene ArmastusTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang