5 و قبل الاخير

1.6K 38 2
                                    

ياريت نتفاعل شويه دعما لي استمر 😔 عدم التفاعل بيسبب لي الإحباط وبيزعلني جدا لان مفيش تقدير لتعبي ومجهودي.
  
بقلمي /بسمله صالح.

وقربت منه علشان تديله الفوطه لكن اتزحلقت في المياه ووقعت في البيسين.

وبدأت تخرج راسها وتغطس في المياه وتقول : ا..اياد ب..بغرق ساعدني ارجوك.

شدها اياد من وسطها وجذبها لعنده والتصق جسمهم ببعض رجع خصلات شعرها المبلول لورا كان شكلها جميل ، كانت حور حضناه وهي بتعيط ، كان جسمها بيرتعش ودقات قلبها سريعه.

حور : انا بخاف من المياه اوي لانها بتغدر.

اياد كان مصدوم من رده فعلها : حور اهدي.

بس حور مازالت بتعيط وبترتعش ، محسش بنفسه الا وهو بيحط ايده على شعرها وبينزل بي ايده على ظهرها وحضنها. ، وكانت دقات قلبه سريعه من قربه منها.

اياد بحنان : خلاص أهدى انا جنبك محصلش حاجه.

وبعد دقائق أدركوا أنهم حضنين بعض بعدت حور ولكن لاقت رجليها مش لامسه المياه فمسكت أيده.

حور : ارجوك ساعدني اخرج.

مسك ايديها وشدها وخرجوا سوا بدأت حور تعطس لف ايد الفوطه على جسمها.

اياد : اعتقد انك محتاجاه اكتر منى.

حور : انت كمان مبلول خودها متشغلش بالك.

اياد : اسمعى الكلام خودي الفوطه وعلى اوضتك والا هعاقبك.

طلعت حور على أوضتها وغيرت هدومها واخدت شاور ونزلت تعمل غداء ليهم بعد مده كانت خلصت الاكل واخدت اكل وطلعت لي اياد ، خبطت حور على باب أوضته.

اياد : ادخلى.

دخلت حور وانصدمت لما شافت اياد وشه احمر جدا وقاعد على السرير يرتعش حطت حور الصينيه على الكوميدينو وقربت منه بخوف.

حور : اياد انت كويس.

اياد بصوت ضعيف : اخرجي برا ، مش عايز اشوفك خلقتك.

قربت حور اكتر.

حور : انت ليه عنيد كدا وليه بتعملني بالقسوه دي ، ليه بتحب تجرحني ، انت شكلك تعبان حتى في تعبك مصمم تزعلني ، اتخلى عن عندك وغرورك شويه ، ونصيبك مش مع لاميس واكيد ربنا عارف الخير لك فين.

كان اياد بيبص ليها وساكت ، حطت ايديها على جبينه ولاقته سخن ، وقاس حرارته ، وعلاقتها 40 درجه

حور : يانهار ابيض ، انت سخن خالص درجه حرارته 40.

نزلت حور المطبخ وخرجت تلج من الفيرزر وحطته في شويه مياه ، وعملت له شوربه خضار وطلعت له.

قربت منه علشان تحط له الكامدات ،مسك ايديها بقوه.

اياد : قولتلك اخرجي برا ايه مش بتفهمي.

بريئه ارهقني عشقها    "الكاتبه /بسمله صالح"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن