Onur:N-nasıl yani çabuk anlat!
Ben:Şimdi biz okulla birlikde kampa gidicez kampta 2 gün kalıcaz 2 gün boyunca onu korkutucam çadırına böcekler fln atıcam ama tabikide işkencem bu deyil asıl işkence şimdi başlıyo 2 günün sonunda eve dönerken dilaya öğretmen senin odun getirmeni söyledi dicem sonrada biz eve donerken hoca yoklama yaparken dila nerede dicek bende biraz halsizdi eve döndü dicem vee biz eve donücez dilada orada kalacak zaten sonrasını sen anladın.
Onur:Plan iyimiş tm hemen yapalım sonrasınıda hallederiz.E ne zaman gideceksiniz kampa.
Ben:Yarın.
Onur:Tamam ben sonrası için gereken malzemeleri hazırlicam.
Ben:Tm.
Zil çalar....
Ben:zil çaldı benim gitmem gerek akşam konusuruz görüşürüz.
Onur.Görüşürüz.
1 gün sonra...
Biz kampa gitdik onur kampta saklanmıs bizi bekliyodu.1 gün geçti eve dönme vakti yaklaşıyodu ben dilanın yanına gitdim.
Ben:Heyy dila.
Dila:Ne var.
Ben:hoca senin ormandan odun getirmeni söyledi.
Dila:Neden ben getiriyormuşum.
Ben:Orasınl bilmiyorum ama çabuk getirmeni söyledi.
Dila:Of tm.
Eve dönme saati geldi.Hoca yoklama yapmaya başladı dilanın olmadığını anladı.
Hoca:Dila nerede çocuklar?
Ben:Şey hocam dila biraz kötüydüde kusmaya fln başladı o yüzden çabucak eve gitdi.
Hoca:Neden haber vermediniz bana neyse herkes buradaysa hadi gidelim.
Okula geldik okulun önünde inip hemen taksi çağırıp ormana gitdim onur orada bekliyodu.Ben gidene kadar hava karaldı her yer cok soguktu tam istediğimiz gibi.Ormana geldim hemen onuru aradım onurla karşılaştık ve planımıza başlamaya başladık