Dnes a nebo nikdy..

1K 50 0
                                    

Hned když sem otevřel dveře Jack mě sočil okolo krku a jazyk mě strčil do pusy. Pozdravili jsme se a šli do mého pokoje. Co si tu budeme nalhávat. Jsme taky lidi a tak s Jackem udržujeme mírný sexualní život,ale nikdy sem se s ním vyloženě nemiloval. I přesto že jsem to s ním ještě neměl, vedle postele v šuplíku schováváme pouta,kondomy,lubrikační gel a další pomůcky na zpestření našich hrádek. Jack byl a je, už když jsem ho poznal velice dominantní typ člověka. Prznit týrat a přirážet..prostě celý on,ale mě to vůbec nevadí! v podstatě pro něj dýchám.. Došli jsme do pokoje a Jack mě hned pohodil na postel,celý on. Lehl na mě a začali jsme se líbat. Najednou sem od de mě odtáhl a sedl si na roh postele a jeho úsměv pomalu mizel. Já jen pořád ležel a koukal na něj "proč pořád mlčí sakra" vrtalo mě hlavou.. "emm, zlato děje se něco?" obmotal sem mu ruce kolem krku zezadu, a on se jenom usmál a otočil se na mě s kamennou tváří. Začínám se ho normálně bát! Najednou se na mě z ničeho nic vrhl a začal mě lechtat "HAHAHAH,Jacku doooost,HAHAHAHA" křičel sem na něj se smíchem ale on nepřestával a stále mě lechtal. Pak mě vjel pod tričko a furt mě lechtal. Najednou se mě začal nebezpečně přibližovat, tak sem využil situace chytl sem ho kolem krku a začal ho líbat, on okamžitě začal spolupracovat a vzápětí přestal lechtat a jen mě jemně hladil přes břicho a hrudník. Pomalu se na mě položil a druhou rukou mě začal hladit na tváři a klíčních kostech. Potom se mě zahleděl do očí a na rtech mě zašeptal "miluji tě" hned sem mu odpověděl "já tebe" a vlepil sem mu pusu na rty, takový ten náznak že to myslím vážně. Chvíli jsme se sobě koukali do očí a pak jsme se začali zase líbat. Tentokrát mě rukou jel po mé klíční kosti na krk a pak zas dolů přes hrud kde lemoval moji postavu, až k rozkroku kde se zastavil a zachvěl se,miluji ten pocit. Potom mě sundal tričko a rty jel po mém krku, vzdychl jsem jeho jméno.Potom sjel na moje břicho kde dělal mokrou cestičku až k mým tříslům kde jsem měl stáhnuté kalhoty. Následně vzal pásek do ruk a rozepnul ho jen sem ho sledoval,jak se vrací zpět na břicho a dělá mokrou cestičku kolem pupíku. Potom se vrátil zpět ke rtům a začal mě znovu líbat přičemž mě stáhl kalhoty a začal si hrát s mým přirozením. Začal sem zhluboka dýchat a jemně vzdychat na náznak že je to příjemné a líbí se mi to.


Z pohledu Jacka: Miluji když Nicolas vzdychá moje jméno, dneska do něj poprvé zajedu, sice ho miluji, ale dnes jeho zadeček pozná středověk. Líbam ho a ruku mám na jeho rozkroku. Miluji když vzdychá a jeho hrudník se prohýbá od jeho nádechů. Už to nemůžu vydržet. Kouknu na něj a rukou mu sjedu pod jeho boxerky které má obtažené díky jeho tvrdému kamarádu. zajel sem mu pod trenky a kousl se do rtu, mezi tím co on vzdychal. Usmíval jsem se a koukal mu do očí, nebyl schopný slova, hýbal sem rukou tam a zpět abych mu udělal dobře ještě víc než teď. Potom sem mu začal líbat rty,krk,tváře,bradavky,bříško,pupík,třísla až samotné přirození, ten jeho nádech tak miluji, vždy to udělá a já můžu umřít blahem ,mezi tím co miláčkovy kouří on mi honí. Cítím jak tvrdne a stoupá nahoru. Už jsme oba byli pomalu hotový "rychle klekni si !!!!!" řek jsem Nicolasovy. On nechápal, ale udělal to. Olízl jsem si prsty a otřel je o jeho otvor,on se chvěl,nevěděl co ho čeká "miluji tě" řekl jsem a hned následně do něj velice prudce vnikl. On příšerně zařval a okamžitě mu vyrazili slzy z očí. Opatrně jsem na něj lehl a do ucha mu pošeptal "promiň.. já musel..". Pak sem se začal opatrně přirážet. Když jsem cítil jak se postupně uvolňuje,začal jsem hodně tvrdě přirážet a zrychlil jsem svoje tempo, jen zhluboka zvdychal.Do očí mu padaly vlasy a celé tělo měl zpocené.Pohled na to jak nemůže mě hrozně vzrušoval a já tak chytal druhý dech. Měl ruce křečovitě sevřené v pěst a čelo pokrčené bolestí,ale zároveň slastí.Nemohl na to říct ne,nechtěl na to říct ne, i kdyby řekl ne nepřestanu. "Awwwww" nehorázně zakřičel a bouchl do postele. Jen sem se zasmál,ale na to jak sem měl pomalé tempo tak hodně vzdychal,tak sem přidal na tempu. "Jackuu" zakřičel Nicolas a po tváři mu tekla slza "drž hubu!!!" zařval sem, pustil jsem jeho bok a chytl jsem ho za vlasy "drž hubu" řekl jsem už klidněji a pustil jeho vlasy. Po cestě zpět na jeho bok jsem mu udělal pár krvavých škrábanců na zádech. Pak jsem ho pevně chytl za bok a ještě víc přirazil. "Teď z mého jehňátka vymlátim všechno" chci ho vidět trpět,nevím proč,ale chci, řekl jsem si v duchu. Už jsem skoro byl ale před finálem jsem ho pustil a on spadl na zem. Finále nebylo. Ale vidět Nicolase jak leží na zemi a svírá se v bolestech stálo za to. Jen tam nebně ležel a vzdychal. Sedl jsem si vedle něho a oddělával mu vlasy které měl napadané v očích. Přitom jsem na něho promluvil "tak co ? jak se ti to poprvé líbilo princezno?" zeptal jsem se ho a on jen chraplavým hlasem odpověděl "coo?" Neodpověděl jsem mu jen sem mu dál něžně oddělával vlasy z čela. Oči měl zarudlé a plné slz,čelo měl zkroucené a celé od potu "Bylo to skvělé" pochválil jsem ho a dal mu pusu na tvář. Určitě mu přišlo divné jaktože nebylo finále,ale jen ležel a koukal na mě. Po chvilce se zmohl na pohyb a sednul si. Zadek měl celý rudý. Sednul si vedle mě a hlavu mě položil na rameno "Jacku.. chci" ale nedopověděl to protože jsem mu dal pusu, ale ne leda jakou pusu upřimnou.

Sorry girl I am gay !!Kde žijí příběhy. Začni objevovat