První den školy s Jackem. NA jednu stranu se těším ale na druhou se moc bojim jak vše dopadne. Večer jsem se s Jackem domluvil že si dáma sraz v parku a pujdeme společně do školy která je pár bloků od domluveného místa. Už jen jeden blok a jsem v parku. V dálce vidim Jacka jak už sedi na lavečce a kouká do mobilu. Pousměju se nad tím pohledem a přidám do kroku abych byl u něj co nejrychleji. Nenápadně jsem za ním přišel zezadu zakryl jsem mu oči se slovy "hádej kdo jsem" přecedil jsem přes zuby. Jack mě stáhl ruky z jeho tváře se slovy "tady ne". Jen sem se zklamaně ušklíbl, věděl jsem co tím myslel a celkem jsem se bál jak budou pokračovat následující dny. Najednou mě z mého přemýšlení vytrhl Jack který prolomil panující trapné ticho mezi námi
"Jdeme už ať přijdem včas?" lehce se usmál
Podíval jsem s úsměvnou tváří na něj a zakýval hlavou na náznak že mužem.
Po cestě do školy jsem ho chtěl chytnout alespoň za ruku a proplest naše prsty, ale když jsem tu udělal Jack po mě hodil celkem nevrlý výraz tak jsem toho radši "nechal" a koukal do zemne. Když jsme byli před školou tak jsem se s ním rozloučil a každej jsme šli do své třídy. Už jen když jsem tam vešel tak mě hned začali zdravit holky a dělat očka. Jak jinak. Pomyslel jsem si.. došel jsem do třídy kde jsem si sedl na svoje místo a vytáhl mobil. Hodina začínala až za 20 minut tak jsem si pustil do uší sluchátka a přemýšlel nad tím co se stalo. Asi tak po 5 minutách mě někdo klasický vytrhl z přemýšlení tím že mě sckocil na krk. Sundal jsem si sluchátka otočil jsem se a za mnou stala usměvavá Jane zářila jako sluníčko. Jako vždy. :)
Já: "Ahoj sweet" usmál jsem se mile
Jane: "Ahooj,tak co jak sis užil týdny volna, co kluci?dlouho jsme se neviděli a co vůbec vaši?". Vychrlila na mě, div jsem pobral na co vse se ptala. Cela Jane, pousmál jsem se nad tou větou a lehce jsem ji odvetil.
Já:" No překvapivě jsem za týdny volna poznal někoho kdo se mě vmichal do života a jsme spolu"
Usmíval jsem se pri každém slovu víc a vic. Skoro jsem ani nedomluvil a Jane hnedka vypiskla nejspíš radostíJane: " pane bože ! To je skvělí ! A jak se jmenuje? Kolik mu je ? Jaký je ? Všechno mě o něm rekni! Šup!"
Já" ani si nedovedes představit jak je úžasný! A to jeho telo! Miluju ho! Je to naprosty cukrouš, ale akorát chce nás vztah tajit na veřejnosti a obzvlášť ve škole. Když jsme šli dál to celkem dost najevo" řekl jsem poslední větu trošku suše. A ona se jen na mě chapave podivala.
Chtěla něco říct, ale vyrušil ji ton mého mobilu, který oznamoval že mě přišla SMS. Otevřel jsem zpravu a pro moje tak trošku očekávání to sms od Jacka.
Jack"Milacku promin jak jsem se choval dneska ráno, ale nechci hned první den ve škole si udělat nepřátelé. Pochop to prosím. Ve škole Budem dělat že se neznámé" ...
ČTEŠ
Sorry girl I am gay !!
Mystery / ThrillerPribeh o klukovi co se zamiluje ale realita mu ukaze prave svetlo,co se stane?Umre hlavni hrdina pribehu nebo prezije a bude zit novy zivot,novy zacatek?